Siskot! Missä korjautatte luutanne?
Mulla hajosi luuta enkä siis pääse aamulla töihin. Soittelin Kyöpelinvuoren korjaamolle mutta siellä täyttä, mitä mä nyt teen? Kertokaa joku loitsu millä saan luudan aamulla käyntiin!
Ihan paska päivä, hattukin tipahti sammakonreisien sekaan kiehuvaan pataan ja käyttökelvoton sekin. Just kun kamala juurikasvukin ja nenässä valtava syylä.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:25"]Mulla olis yks nimbus kakstonninen ainakin vapaana, kun hankin just tulisalaman!
[/quote]
Jos ap ei halua nimbusta, mulle kelpaisi! Ginny tarvii luudan ja uuteen ei ole varaa... Paljon pyydät?
[/quote]
Älä etuile narttu, mä tarvin tollanen kauppakärryks! Sitäpaitsi mä tunnen ginnyn, sehän on puolisokea ja sen lemmikkisammakko paskantaa luudalta alempana ajavien päälle! Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:25"]Mulla olis yks nimbus kakstonninen ainakin vapaana, kun hankin just tulisalaman!
[/quote]
Jos ap ei halua nimbusta, mulle kelpaisi! Ginny tarvii luudan ja uuteen ei ole varaa... Paljon pyydät?
[/quote]
Älä myy halvalla!! Eks kakstonnisten valmistus just lopetettu? Niiden kysyntä räjähtää vielä käsiin ja rikastut, usko ku sanon!
[/quote]
Joo lopetettiin, siitö julkaistaan just Trillenium -malli suojalasilla. En tiedä onko muita uusia ominaisuuksia, hinta varmaan on kova kun toi brändi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:25"]Mulla olis yks nimbus kakstonninen ainakin vapaana, kun hankin just tulisalaman!
[/quote]
[/quote]
Älä etuile narttu, mä tarvin tollanen kauppakärryks! Sitäpaitsi mä tunnen ginnyn, sehän on puolisokea ja sen lemmikkisammakko paskantaa luudalta alempana ajavien päälle! Ap
[/quote]
Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata! Kellään muulla myydä mulle luutaa?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
Kamala! Kävikö pahasti? Mun ex poikkis Harry kerran halkeentu, ei oo ollu entisensä sen jälkeen ja yrittää päästä E.N.E.J:hin nyt.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
Kamala! Kävikö pahasti? Mun ex poikkis Harry kerran halkeentu, ei oo ollu entisensä sen jälkeen ja yrittää päästä E.N.E.J:hin nyt.
[/quote]
Joo, mun toinen jalka on halkeentunut niin monesti, että ensi kerrasta se ei enää selviäisi. Parempi siis lentää jos haluan pitää kaikki raajat..
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
[/quote]No mieti mitä mulle kävi. Mulla jäi halkeentuessa otsalohko taakse ja melkein kuolin :0
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
[/quote]
Joo, mun toinen jalka on halkeentunut niin monesti, että ensi kerrasta se ei enää selviäisi. Parempi siis lentää jos haluan pitää kaikki raajat..
[/quote]
No onneks vaan jalka, harrylla halkeentu pää ja se ei kestänyt kuin tuon yhden tällin. Typerää yllyttää täällä ilmeentymään kun vaarana just toi halkeentuminen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No onneks vaan jalka, harrylla halkeentu pää ja se ei kestänyt kuin tuon yhden tällin. Typerää yllyttää täällä ilmeentymään kun vaarana just toi halkeentuminen.
[/quote]
Pää?? Hyi kamala, pitääkin kirjoittaa Tylypahkaan ja sanoa, että minun lapset ei ilmiintymistunneille osallistu!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Ihmisille ei painoteta tarpeeksi, että pitää olla MÄÄRÄTIETOINEN
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
[/quote]No mieti mitä mulle kävi. Mulla jäi halkeentuessa otsalohko taakse ja melkein kuolin :0
[/quote]
Hui kamala, onneksi selvisit!
Mä muistan kun ilmiintyessä lähti silmät päästä.
Hyhhhh....
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:43"]Mä muistan kun ilmiintyessä lähti silmät päästä.
Hyhhhh....
[/quote]halkeentuminen ei ole kivaa
Minkä merkkinen luuta? Nimbus? Puhtolakaisu? Tulisalama?.... Merkkihuolto on aika kallis Nimbuksille ja Tulisalamalle mutta halvemmat kannattaa viedä sinne. Ostitko luutasi Viistokujalta vai pöllömyynnistä?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:32"]^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(
[/quote]
[/quote]
Hui kamala, onneksi selvisit!
[/quote]oli kyllä todella onni
^ en uskalla ilmiintyä, olen halkeentunut liian monta kertaa :(