Orpo merikaapelin häiriöstä.
Orpo merikaapelin häiriöstä: Sabotaasin mahdollisuutta ei ole suljettu pois.
ööö, sehän tiedossa että se oli tanskalainen alus joka osui kaapeliin. 😂
Kommentit (11)
Oliko laivan nimi tällä kertaa NewNewNewJotain?
Ainahan voi sanoa että jotain ei ole suljettu pois. Ruokaostoksia valitessakin voi sanoa ihan samaa 🤣 Tai jos ei löydä sukkiaan aamulla. Käy niin moneen asiaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Pirun matalalle sijoitettu kaapeli kun laivakin siihen osuu.
Ankkurista koskaan kuullut? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen laiva jonka ankkuri vetää kaapelia perässään.
Vierailija kirjoitti:
Mun isovanhemmat nosti kerran kaapelin ylös, kun olivat kokemassa verkkojaan.
Troolareille näitä haavereita tapahtuu aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankkurista koskaan kuullut? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen laiva jonka ankkuri vetää kaapelia perässään.
Miksi nämä ankkurit nyt osuu näihin kaapeleihin ja kaasuputkiin, kun ei ennen ole ollut moista ainakaan tällä alueella? Vai eikö noista ole ennen uutisoitu valtamediassa?
Kyseinen kaapeli joutaisikin mennä.
Saastaista propagandaa liikkuu lähinnä kyseisissä piuhoissa TikTokeineen.
Kappas vain petteri kerrankin sanoi jotain. Mun vuoro olla yllättynyt. Ei silti tuo koko hallitus on häpeäksi suomelle monella tavalla. Työläisten oikeuksia haluavat polkea ihan kunnolla. Työttömät aiotaan kiristää tukien menettämisen uhalla töihin ilman palkkaa. Hei haloo näinkö tämä ihan oikeasti menee? + Se yksi toinen maine haitta.
Yllätys, Petteri ei muistanut, että tanskalaiset on meidän kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Kappas vain petteri kerrankin sanoi jotain. Mun vuoro olla yllättynyt. Ei silti tuo koko hallitus on häpeäksi suomelle monella tavalla. Työläisten oikeuksia haluavat polkea ihan kunnolla. Työttömät aiotaan kiristää tukien menettämisen uhalla töihin ilman palkkaa. Hei haloo näinkö tämä ihan oikeasti menee? + Se yksi toinen maine haitta.
Olen samaa mieltä että mainehaittaa tulee jos h i n t i s t ä tulee presidentti.