Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SILTA 3. kausi

Vierailija
27.09.2015 |

1. jakso alkaa tänään klo 22, aiotko katsoa?
Harmi, ettei Martin R. ole enää sarjassa.

Kommentit (1371)

Vierailija
141/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kanssa kylmäsi ja inhotti ensiksikin Sagan äiti ja toisekseen Rasmus, joka alkaa tutkia sitä vanhaa rikosta. Viisi jaksoa tässä täytyy vielä kärvistellä ja totta puhuen ei enää niinkään kiinnosta kuka tappoi kenet vaan se, että selviääkö Saga kaikesta koettelemuksesta ja miten käy Henrikin.

Tosiaan, Sagan ja Henrikin tarinat on nyt ne kiinnostavimmat!

Vierailija
142/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Benjamin lopulta kuitenkin tapettiin, niin tekikö sen sama henkilö joka kuvasi pariskunnan lemmenleikit? Löytyykö Benjamin suusta lopulta polttomerkki? On kyllä ihan mielenkiintoinen sarja.

Uskon että aviomies kuvasi ja surmasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oikeuslääkäri lukee uudelleen Sagan siskon sairaskertomuksen ja löytää todisteen Munchausen by proxystä. Jospa se meni siltä ohi ekalla kerralla samalla tavalla kuin polttomerkit surmattujen suista.

Vierailija
144/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajan piti tietää sen vankilasta päässeen miehen piilopaikka. Mutta miksi se melkein murhasi poliisipomon? Miksei tappanut kokonaan? Ja mikä on se rikollinen, joka oli ottanut vankilamiehen perheen? Liikaa henkilöitä, vaikea pysyä kärryillä!

Vierailija
145/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oikeuslääkäri lukee uudelleen Sagan siskon sairaskertomuksen ja löytää todisteen Munchausen by proxystä. Jospa se meni siltä ohi ekalla kerralla samalla tavalla kuin polttomerkit surmattujen suista.

Toivotaan! Tuo Munchausen by proxy taitaa olla enempi äitien juttu, muuten tähän liittyvä yllätyskäänne voisi olla se, että syyllinen olikin isä. Silloin voisi olla aavistuksenomainen mahdollisuus, että äiti on ihan vilpitön tietämättömyydessään. No, ei kai sentään :)

Vierailija
146/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan! Tuo Munchausen by proxy taitaa olla enempi äitien juttu, muuten tähän liittyvä yllätyskäänne voisi olla se, että syyllinen olikin isä. Silloin voisi olla aavistuksenomainen mahdollisuus, että äiti on ihan vilpitön tietämättömyydessään. No, ei kai sentään :)

Oli pakko googlata pikaisesti: miehilläkin on esiintynyt Mbp:tä.

Vierailija
147/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhaajan piti tietää sen vankilasta päässeen miehen piilopaikka. Mutta miksi se melkein murhasi poliisipomon? Miksei tappanut kokonaan? Ja mikä on se rikollinen, joka oli ottanut vankilamiehen perheen? Liikaa henkilöitä, vaikea pysyä kärryillä!

SAGAN  vanhemmathan olivat kyllä vankilassa, sagan ilmiannon takia.

Vierailija
148/1371 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu muuten, että kun se uusi poliisipomo on niin epämiellyttävä tyyppi, niin mulla ainakin huomio kiinnittyy siihen valtavaan otsaan ja muutenkin oudon malliseen päähän. Jos taas hahmo olisi kivempi, niin se persoonallinen ulkonäkö tuskin haittaisi mitään.

Vierailija
149/1371 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu muuten, että kun se uusi poliisipomo on niin epämiellyttävä tyyppi, niin mulla ainakin huomio kiinnittyy siihen valtavaan otsaan ja muutenkin oudon malliseen päähän. Jos taas hahmo olisi kivempi, niin se persoonallinen ulkonäkö tuskin haittaisi mitään.

Ei se pomo oikeasti ole tehnyt mitään pahaa tai kohtuutonta. Kenen tahansa aikuisen pitäisi nähdä esimerkiksi se, että Sagan käytös hautajaisissa oli tökeröä vainajan omaisia kohtaan.  Jos Sagan edellinen pomo painoi tuollaiset villaisella kyseessä oli karkea virhe esimiestyössä. Luulen, että olemme ehdollistuneita siihen että televisiossa kauniit naishahmot ovat hyviä ja rumat naiset pahoja tai sitten ruman on oltava ihan  enkelimäinen  huipputyyppi hyvittääkseen rumuutensa. Rumien tekosia ei   osata arvoida neutraalisti.

Se otsa on tehty sopimattomalla kampauksella.

Vierailija
150/1371 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että se poliisipomo ei ole kenenkään puolella ja ketään vastaan, mutta se selvinnee vasta myöhemmissä jaksoissa. Se kuitenkin otti Rasmuksen tutkimaan Sagan vanhempien juttua, joten se on vastenmielinen asia, ja tekee poliisipomosta vastenmielisen. Huomioni kiinnittyi siihen, että kun se näki Rasmuksen niin ensimmäistä kertaa poliisipomo hymyili.

Hans ymmärsi Sagaa, ja se kohtaus kakkosjakson alussa, missä hän sanoo Sagalle: "tiedän että et tykkää siitä, mutta mielestäni tarvitset halausta" oli koskettava. Toivottavasti Hans selviää ja herää koomasta pian.

Vierailija
151/1371 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tunne, että murhaajaa ei ole vielä näytetty. Ja entä se Morten Ankerin jääkaapin ovesta löytynyt lappu joka sisälsi numeroita ja kirjaimia? Olisiko sillä tekemistä babylonialaisten merkkien kanssa?

Vierailija
152/1371 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika erilaisia henkilöhahmoja ja juonia siellä täällä. Yritän pysyä perässä sinnikkäästi :)

Vierailija
153/1371 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatko Henrikin perheen kidnapanneet tahot jotenkin aktiivisina? Jospa juuri he murhasivat Henrikiä piinanneen huumediilaajan? 

Ehkä Henrikin vaimo onkin rikollinen,  jonka oli pakko mennä  maan  alle oman ja lasten turvallisuuden vuoksi. Nyt hän  seuraa ja suojelee Henrikiä.

Vierailija
154/1371 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisipomon näyttelijä oli petollinen tullinainen yhdessä Wallanderissa, mua hämää siksi liikaa hänen käytös.

-Bias-

Vierailija
155/1371 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet kolmannesta kaudesta mennyt. Todellakin liikaa henkilöitä. Miten ihmeessä juoni saadaan lopussa punottua niin, että kaikki kytkeytyvät jotenkin samaan juttuun? tai ehkä ei saadakaan ja jotkut tapahtumat jäävät irralleen, vaille selitystä. Pedataanko jo neljättä kautta?

Vierailija
156/1371 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa kaudessa se yksi rasvaaja-mies kolttosineen oli irrallinen pääpahiksen tekosiin nähden, hämäystä siis. Paitsi että hänen siskonsa oli yksi pääpahiksen uhreista muistaakseni... 

Neljäs kausi on todennäköinen käsikirjoittajankin mukaan.

Vierailija
157/1371 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen tässä muistellut, että oliko se ekan kauden heppu lopulta sitten mitenkään muuten mukana murhissa (paitsi että sisko oli uhri)? Talofirman pomo ja tämän teinipoikaystävä ovat jotenkin niin erilään kaikesta, mut kaikki on tietty mahdollista.

Vierailija
158/1371 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt kahta asiaa. Miksei  luennoitsijatyypin isään jäänyt mitään jälkiä, siis mustelmia, kun hänet aika kovakouraisesti siinä tukehdutettiin? Tarkoitan sellaisia jälkiä mistä olisi käynyt ilmi ettei hän kuollut luonnollisesti.

Miten Lukaksella saattoi olla kuvat Henrikin huumeidenostosta? Oletan, ettei huumeidenmyyjä kuvaa asiakkaitaan?

Vierailija
159/1371 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga x Henrik <3

Vierailija
160/1371 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Jakso. Hautausurakoitsija hyytää. Ja tekoraskis nainen. Huomasitteko sen meiliosoitteen?