Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SILTA 3. kausi

Vierailija
27.09.2015 |

1. jakso alkaa tänään klo 22, aiotko katsoa?
Harmi, ettei Martin R. ole enää sarjassa.

Kommentit (1371)

Vierailija
101/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta eilistä jaksoa katsellessani, että olen luullut toimitusjohtaja-Annan nuorta rakastajaa (Benjamin) ja uhkapeluria (Marc) samaksi henkilöksi. Aiemmin, kun luulin heitä samaksi henkilöksi, sekoitin uhkapelurin vielä siivoojapoikaan.  Minulla on AS enkä kai sen takia oikein erota kasvoja toisistaan. Joskus turhauttaa :D

Vierailija
102/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga oli taaskin työpaikkaseksin perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrik vaikuttaa olevan ns. good guy, joka vain on hairahtanut lääkkeiden väärinkäyttöön, koska on kokenut kauheita perheen katoamisen takia. Mutta voisiko hän kuitenkin olla pahis...?

Sagan ja Henrikin suhde on osoittautumassa outoudessaan niin kiehtovaksi.

Olikohan Benjamin sarjamurhaajan viimeisin uhri (lavastettu itsemurhaksi)?

Mäkin mietin tuota, että mikä Henrik oikein on miehiään. Ekassa jaksossa Henrikistä luotiin kuva kusipäänä, kun taas nyt sympatiat ovat täysin hänen puolellaan. Ehkä lopussa hänestä paljastetaan jotain kamalaa ja sillä tavalla vedetään matto katsojien jalkojen alta...

Vierailija
104/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni vaikea seurata murhamysteerikuvioita, kun keskityn enemmän hahmojen henkilökohtaisiin ongelmiin. 

Ai mille rikkaalle parille se raskaana oleva synnyttää vauvan? Mulla meni ohi. 

Vierailija
105/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäänyt vaivaamaan, kun tää peliongelmainen mies tuli pari jaksoa sitten pelireissultaan, niin raskaana oleva tyttöystävä sanoi, että "tänään piti maksaa uuden asunnon käsiraha". Tää jotenkin jäi mieleen, että oliko käännösvirhe ja tarkoitti vuokratakuuta, tai ensimmäisen kuun vuokraa tms. Näyttivät niin tyhjätaskuisilta repaleisine paitoineen ja takkuisine hiuksineen, ettei uskoisi että ostavat asuntoa.

Vierailija
106/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi liikuttava kohtaus, kun Saga istui siellä sinkkutapaamisessa yksin surullisena ja Henrik tuli juttelemaan. Muutenkin tosi koskettava jakso. Sagalla on niin paha olla, kun se äiti ryömi esiin ja syytti melko suoraan, että sisko kuoli Sagan takia. 

Vierailija
107/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se puhujavalmentajaukko ja stalkkerinaisensa liittyvät mihinkään? Ukkohan oli sen valeraskaan exä, joka puhui miehestä siihen tyyliin, että miehellä on vissiin ollut vaikeuksia. Se puhujamies tappoi isänsä aika kylmäverisesti. Voisiko hän liittyä murhiin? Myös sen hullun bloggarinaisen mies mietityttää. Se nainenhan on ihan pöpi, mutta mies sietää häntä silti. Ehkä mies on itse vielä pöpimpi?

Vierailija
108/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäänyt vaivaamaan, kun tää peliongelmainen mies tuli pari jaksoa sitten pelireissultaan, niin raskaana oleva tyttöystävä sanoi, että "tänään piti maksaa uuden asunnon käsiraha". Tää jotenkin jäi mieleen, että oliko käännösvirhe ja tarkoitti vuokratakuuta, tai ensimmäisen kuun vuokraa tms. Näyttivät niin tyhjätaskuisilta repaleisine paitoineen ja takkuisine hiuksineen, ettei uskoisi että ostavat asuntoa.

Kyllä ne ostamassa varmaan olivat. Nuori nainenhan saa hyvän korvauksen kun synnyttää lapsen rikkaalle pariskunnalle.  Ehkä peliongelmainen tuhlasi jo etumaksun?

Vierailija
109/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ostamassa varmaan olivat. Nuori nainenhan saa hyvän korvauksen kun synnyttää lapsen rikkaalle pariskunnalle.  Ehkä peliongelmainen tuhlasi jo etumaksun?

Tuliko tuo viime jaksossa ilmi, että synnyttää vauvan toisille? Mulla meni täysin ohi..

Vierailija
110/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peliongelmainen joutui peliveloissaan hankaluuksiin sen tumman "veljen" kanssa, joka sitten tapettiin Henrikin käsivarsille. Olisiko ampumisen tilaajina  "kohdunvuokraajat", jotka halusivat tytön turvaan. Siis se raskaana oleva tyttö joutui kaikenlaisiin salakuljetuskuvioihin uhkapeluri-miehensä takia.

Vierailija
111/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yhä vaan hämärämmäksi touhu. Koko ajan tulee lisää henkilöitä ja ekojen jaksojen henkilöitä kuolee. Melkoinen soppa. Joka jaksossa on joku twist.

Raskaana oleva tyttö ja se peluripoika kävivät siis katsomassa sitä keltaista talon rotiskoa jonka ne ovat ostamassa vissiin. Ja ovat siis molemmat mukana tässä kohdunvuokraus tapauksessa? Mutta kuka tämä kohdunvuokrauspariskunta on, se mieshän edellisessä jaksossa haetutti sen rahakassin raskaana olevan tytön auton perästä. Ja sitten se laukku päätyi Lucasille...Ja kuka ampui Lucasin? Ei malta odottaa ensi sunnuntaihin.

Vierailija
112/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sunnuntai-illasta on tullut viikon odotetuin hetki!  Viikonlopun päättymistä kun ei ole aiemmin kauheasti tarvinnut ootella :)

Vierailija
113/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Linn pyysi/sai viime kauden Rasmuksen selvittämään Norénien tapausta kun halusi "jonkun luotettavan" henkilön, mulle nyt ei tulisi ekana mieleen Rasmus?

Kuka tämä ponnarihiuksinen Rasmus oli 2. kaudella ..? Ei kai vaan se "tunari" poliisi, joka otti välillä omia vapauksia päästäkseen kentälle ja loistaakseen...? Vai oliko viime kauden tutkimuksissa mukana joku asiallisempi miespoliisi? Muistan vain sen naispoliisin, joka kuoli vessaan. Jos Rasmus tosiaan on se sama "tunaripoliisi", niin ihmettelen minäkin miksi Lin käyttäytyi kuin henkilö olisi kovinkin luotettava ja konkari työssään. Rasmus vaikutti melko pikkumaiselta ja sellaiselta, jonka työtä ohjaa vähän liiaksikin henkilökohtaiset ambitiot.

Vierailija
114/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos se raskaana oleva nainen ei paljon pyssymiehiä pelännyt ison mahansa kanssa - ei tunnesidettä ja suojelunhalua syntyvää lasta kohtaan. Itse mietin silloin, että ei kukaan ns. normaali raskaanaoleva nainen lähtisi tuollaisiin juttuihin mukaan.

Henrik on kyllä tosi kiehtova tapaus, yksi suosikkihahmoni ehdottomasti! Ja jännää, että se ei ole mitenkään perinteisen komea eikä muutenkaan heijastele miesmakuani, mutta silti Henrik (tai näyttelijänsä) on jotenkin tosi kuuma ja seksikäs. Jotain karismaa hänessä on.

Vierailija
115/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään tosi paljon Henrikistä. Aluksi mietin johtuuko se siitä, että välillä muistuttaa hieman Augustin näyttelijää ( http://www.emilhartmann.com/wp-content/uploads/2014/06/IMG_7838-e140274… ), mutta kyllä viehätys syntyy ihan hänen omasta karismasta. Ja siitä, että pienillä elellä huomioi muita ihmisiä (puolustaa Sagaa, juttelee ystävällisesti Johnin tyttärelle, jne). Plus on tosi mielenkiintoinen, ristiriitainen hahmo.

Vierailija
116/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä ajattelin, että taidemies tapatti tumman kaverin, koska hän oli ehkä uhka vauvamahan turvallisuudelle. Vauvamahan poikkishan tiesi kohtuvuokrasta, koska osasi mennä oikealle talolle.

Mä veikkaan, että se uusi poliisipomo selvittää Sagan siskon tapauksen, koska se haluaa oikeasti auttaa vaikka onkin aika ärsyttävä.

Vierailija
117/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat kaudet katsoin kerralla putkeen. Nyt tuntuu hermoja raastavalta saada nähdä vain yksi jakso viikossa :D Tietysti voisin nytkin odottaa kauden päättymiseen ja katsoa jaksot sitten marathonina, mutta enhän mä mitään malta odottaa...joka su pakko avata tv :D On tässä se hyvä puoli, että nautinto kestää pidempään kuin jos hotkisi kaiken herkun kerralla.

Vierailija
118/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Freddien miehet oli asettanut tielle sen peuran (vai oliko se vain sattumaa?), jolloin nuoripari oli vähällä ajaa kolarin ja sikiön henki vaaraantui?

Kuka otti / otatti ne salakuvat yritysjohtajanaisesta ja 17-vuotiaasta siellä Tanskan reissussa, mallikodissa? Oliko random paparazzeja vai oliko joku muu taho antanut vinkin / seurannut ja ottanut ne kaikki lähikuvat?

Mitä se hautaustoimuston takertuva nainen haluaa? Onko vain ihastunut vai muuta mielessä?

Omistikö tämä luennoitsijamies siis aiemmin suuren osan niistä tauluista ja taideteoksista, jotka oli ex-vaimonsa nykyisen miehen, Freddien, näyttelyssä esillä? Taide-esineet jäi erossa vaimolle?

Aika tylysti se Hansin vaimo ja Henrikin pomo sanoi Hansin ex-vaimolle: "kun minä tulen, sinä lähdet" tms. Eikös ex asunut eri paikkakunnallakin eli on tullut kauempaa paikalle katsomaan Hansia. Joko Henrik muuten toimitti pomolleen tutkintatiedot? Kunpa Hans heräisi pian koomasta.

Vierailija
119/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tuo viime jaksossa ilmi, että synnyttää vauvan toisille? Mulla meni täysin ohi..

Kyllä se aika selvästi tuli ilmi, kun se nainen kaapattiin sinne pullukan miehen ja sen valeraskaan vaimon luo. Sitten mies puhutteli naista "odotat minun poikaani, et saa ottaa riskejä jne." Jos oikein ymmärsin, niin sama mies tosiaan haki laukun naiselta ja toimitti sen perille, ettei nainen joudu hankaluuksiin.

Vierailija
120/1371 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Linn pyysi/sai viime kauden Rasmuksen selvittämään Norénien tapausta kun halusi "jonkun luotettavan" henkilön, mulle nyt ei tulisi ekana mieleen Rasmus?

Kuka tämä ponnarihiuksinen Rasmus oli 2. kaudella ..? Ei kai vaan se "tunari" poliisi, joka otti välillä omia vapauksia päästäkseen kentälle ja loistaakseen...? Vai oliko viime kauden tutkimuksissa mukana joku asiallisempi miespoliisi? Muistan vain sen naispoliisin, joka kuoli vessaan. Jos Rasmus tosiaan on se sama "tunaripoliisi", niin ihmettelen minäkin miksi Lin käyttäytyi kuin henkilö olisi kovinkin luotettava ja konkari työssään. Rasmus vaikutti melko pikkumaiselta ja sellaiselta, jonka työtä ohjaa vähän liiaksikin henkilökohtaiset ambitiot.

Sama mies. Olikin muuten komeampi nyt ponnarin kanssa. Kiinnostava hahmo sinänsä, mutta sehän hyllytettiin viime kaudella toiselle osastolle.