SILTA 3. kausi
1. jakso alkaa tänään klo 22, aiotko katsoa?
Harmi, ettei Martin R. ole enää sarjassa.
Kommentit (1371)
Minulta on kyllä mennyt ohi että miten sagan äiti sai aikaan hansin tilan huononomisen?
En usko muuten että Emil on murhaaja, mutta luulen että hän saattaa tietää jotain ja voisiko olla mahdollisesti vaarassa ja viimeinen uhri? Hän kuitenkin näytti niin aidosti pohtivalta kun katsell uutisista murhista...
Mä en yhtään tykkää tästä Sahan ajojahdista, vie huomion tärkeistä asioista. Se uusi esimies on raivostuttava. Se galleriaopas ei voi olla kaiken takana :O tulis liian aikaisin ilmi!! Entä jos se hautausurakoitsija haluu tuhota tän tanskalaisparin? Entä pääseekö uhkapelaajapoika hengestään? Onko se rikas mies tapattanu sen diilerin siihen Henrikin talon eteen? Miks ne haluu Saagan pois töistä? Ärsyttää, mun elämä pyörii sunnuntaiden odottamisen ympärillä:P
Mietin sitä Hansin äkisti huonontunutta vointia ja "aivokuolleisuutta". Onko tilan aiheuttanut Sagan Munchausen by proxy-mamma vai kenties: Hansin katkeroitunut ex-vaimo? Ehkä ex-vaimo haluaa tappaa Hansin, ettei tämä pääse nauttimaan uudesta onnestaan uuden vaimonsa kanssa.... "Kun en minä, niin ei muutkaan...." Tarinaan sopisi hyvin se, että Hans ei kuitenkaan kuole vaan tila paranee vaikka kaikki ovatkin jo menettäneet toivonsa ja valmiina irrottamaan elintoimintoja ylläpitävät laitteet.
Selvästihän Sagan ilkeä äiti tahtoo nyt lavastaa tyttärensä syylliseksi kuolemaansa. DNA ja muitakin aihetodisteita tulee satavarmasti löytymään itsemurhapaikalta. Uskon Sagan naispomolla olevan sen verran fiksuutta että lopulta osaa yhdistää oikeat osat yhteen ja ymmärtää tilanteen.
Onni-luennoitsijalla on likaisemmat jauhot pussissaan kuin nyt annetaan ymmärtää, se kiristävä hautausurakoitsija tulee pian kokemaan kauhean kohtalon. Entinen yrityskumppani, tauluja omistava sijaiskohtu-Freddie vaikuttaa pahikselta, mutta ei ehkä olekaan se tarinan oikea pahis...
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, mitä Claes teki silloin kun ei tullutkaan sovittuun tapaamiseen valeraskaan exänsä kanssa? Minä veikkaan että pyrki lopullisesti eroon hautausurakoitsijasta.
Mä veikkaan, että Claes oli siellä kadulla odottamassa keltaisessa autossa. Exän valeraskauden paljastuminen sai kuitenkin suunnitelman muuttumaan. Kokonaan tapaaminen jäi väliin sen takia, kun Marc murtautui autoon ja Claesin oli pakko lähteä tietokoneen perään.
Makes sense. Tuo Claes on käypä tekijä. Mikään hentoinen nainen (hautausurakoitsija) ei pystyisi ruumiita siirtelemään.
Vierailija kirjoitti:
Eli Kjell ja Emil (galleristipoika) liittyy Andersen T&L:ään. Mutta en usko että galleristipoika on murhaaja.
Mitä luulette, mitä Claes teki silloin kun ei tullutkaan sovittuun tapaamiseen valeraskaan exänsä kanssa? Minä veikkaan että pyrki lopullisesti eroon hautausurakoitsijasta.
Viidennessä jaksossa oli kohtaus, jossa Saga meni kotiin ja siellä oli tavaroita siirrelty ja kylppärissä valot. Luulen, että siellä oli käyty hakemassa dna:ta ja sähköpostiviesti, mikä houkutteli Sagan hautausmaalle lähetettiin Sagan koneelta.
Lillian soitti sairaalasta Sagalle Hansin tilanteen huonontumisesta. Silloinhan Saga oli hautausmaalla. Kyllä ne lopulta tutkivat tämän puhelinpaikantimien avulla.
Hans pelastaa siis vielä kerran Sagan :')
Tässä on kahden tulevan jakson kuvaukset areenasta, mitä näistä voi päätellä?:
Kausi 3, 8/10. Saga ja Henrik ovat nyt varmoja murhasarjan tekijän henkilöllisyydestä, mutta ovatko he sittenkään osuneet oikeaan? Poliisin sisäinen tarkastus kuulee Sagaa. Onko hän todella syyllistynyt rikokseen?
Kausi 3, 9/10. Freddie Holst etsii epätoivoisena syntymätöntä lastaan. Onko vaimon katkera ex-mies kaiken takana? Saga on hyllytetty, mutta jutun uusi käänne pakottaa kutsumaan kaikki miehet kannelle. Kuinka vauvan käy?
Raskaana oleva Jeannette kidnapataan. Vauvan on tarkoitus olla viimeinen uhri babylonialaisten numeroiden listassa.
Menisikö jotenkin noin? Tekijä voi tietysti olla vielä kuka vain. Tai tekijät pikemminkin.
Kiinnostavaa:
- mitä rikollista Saga teki silloin 20 vuotta sitten. Tämä äskettäinen rikosepäily äidin murhasta on liian selvä lavastusta.
- onko Henrikin tarinassa tarkoitus näyttää surutyön alkavan Sagan ansiosta? Tai ehkäpä hyllytetty Saga tarttuu ripeästi Henrikin caseen ja ratkaisee sen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että Claes oli siellä kadulla odottamassa keltaisessa autossa. Exän valeraskauden paljastuminen sai kuitenkin suunnitelman muuttumaan. Kokonaan tapaaminen jäi väliin sen takia, kun Marc murtautui autoon ja Claesin oli pakko lähteä tietokoneen perään.
Claes tai joku muu odotteli keltaisessa autossa kloroformeineen, mutta kun näki valeraskauskuvat, ei hyökännytkään kloroformirätin kanssa sen valeraskaan kimppuun. Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Claes tai joku muu odotteli keltaisessa autossa kloroformeineen, mutta kun näki valeraskauskuvat, ei hyökännytkään kloroformirätin kanssa sen valeraskaan kimppuun. Miksi ei?
Jospa se vauva on tosiaan tarkoitettu viimeiseksi uhriksi. Silloin olisi turha siepata Åsaa, joka ei olekaan raskaana.
Veikkaanpa muuten, että Sagalle selviää lopussa Henrikin huume/lääkeriippuvuus ja siihen liittyvät hämärähommat (kuten tekstailu Henrikin talon eteen ammutun miehen kanssa). Sitten Saga joutuu painimaan itsensä kanssa sen suhteen, antaako Henrikin ilmi kuten teki Martinille, vai pitääkö asian omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taideteoksen versiointiin tarvittiin oikeasti raskaana oleva tai oikea vauva.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se vauva on tosiaan tarkoitettu viimeiseksi uhriksi. Silloin olisi turha siepata Åsaa, joka ei olekaan raskaana.
Claes näki raskaana olevan Jeanneten käydessään Åsan luona. Jos hän laskee yhteen 1+1, viimeinen uhri voi olla se vauva.
Claes vaikuttaa kyllä hyvältä murhaajaehdokkaalta, mutta eikö hänellä ollut alibi aikasempien murhien ajalle kun kuulusteltavanakin kävi? Se ei tosin sulje pois sitä, että olisi kuitenkin jollain tavalla osallinen murhiin.
Voi ei, toivottavasti vauvalle ei käy mitään :(! Tää on aivan mahtava sarja, superkoukuttava ja sunnuntai on viikon odotetuin päivä !
Vaikuttaa nyt tosiaan siltä, että Claes saattaisi olla murhaaja. Onko se toisaalta liian ilmiselvää? En myöskään haluaisi uskoa Claesia murhaajaksi, kun hän on tavallaan ihan symppis tyyppi, vaikka toisaalta onkin aika limainen.
Oli murhaaja kuka tahansa, niin onpa tyhmää ajaa keltaisella autolla. Keltaiset autot ovat aika harvinaisia ja muistaakseni tutkitusti kiinnittävät eniten huomiota liikenteessä.
Minä olen oikeasti pettynyt, jos kaiken takana on Claes! Se tuntuu juuri nyt niin ilmeiseltä syylliseltä.
Hyi, karmii ajatella miltä taideteos näyttää jos vauva tosiaan "pääsee" viimeiseksi uhriksi. Inhottavaa :(
Mä luulen, että Jeanette on viimeinen uhri ja ruumis löytyy ilman, että vauva on mahassa. Uhreiltahan on aina viety jokin osa kehosta. Tämä sopis myös viestin 210 kirjottajan kopioimiin areenan jaksokuvauksiin: "Kausi 3, 9/10. Freddie Holst etsii epätoivoisena syntymätöntä lastaan. Onko vaimon katkera ex-mies kaiken takana? Saga on hyllytetty, mutta jutun uusi käänne pakottaa kutsumaan kaikki miehet kannelle. Kuinka vauvan käy?".
Minä olen alkanut epäilemään sitä Henrikin sinkkutapahtumassa tapaamaa tummaa naista. Sehän tiesi jotain taiteesta kun juttelivat. Keltaisen auton takaapäin nähty henkilö oli hoikahko ja piti käsissään koko ajan lateksihanskoja. Jos ei olisi pitänyt hanskoja olisiko naisen käsi tullut ilmiselvästi esiin?
Eli Kjell ja Emil (galleristipoika) liittyy Andersen T&L:ään. Mutta en usko että galleristipoika on murhaaja.
Viidennessä jaksossa oli kohtaus, jossa Saga meni kotiin ja siellä oli tavaroita siirrelty ja kylppärissä valot. Luulen, että siellä oli käyty hakemassa dna:ta ja sähköpostiviesti, mikä houkutteli Sagan hautausmaalle lähetettiin Sagan koneelta.