Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy työttömyyteesi?

Vierailija
06.04.2022 |

Jos pitäisi nimetä vain yksi syy työttömyyteesi, mikä se olisi?

Kommentit (219)

Vierailija
201/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän  hirveältä kuvissa/kamerassa ja nykyään melkein aina on työnhaussa se videokysymyksiin vastaaminen tai jopa videoesittely itsestä jo lähetystä lähettäessä, en pärjää näissä.

Aiemmin töihin pääsi paljon helpommin ja haku oli nopeampi prosessi, yleensä YKSI haastattelu ja sen jälkeen tehtiin valinnat. Nyt jo kaupan kassalle pitää ensin tehdä videoesittely, sen jälkeen Teams-haastattelu, sitten live-haastattelu, tämän jälkeen psykologiset testit ja mahdollisesti vielä työnäyte.

Vierailija
202/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

firma meni nurin typerän johtajan takia.no eipä se mitään uusia työpaikkoja on ja vaihdoin lennossa toiseen.ei päivääkään ilman työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän  hirveältä kuvissa/kamerassa ja nykyään melkein aina on työnhaussa se videokysymyksiin vastaaminen tai jopa videoesittely itsestä jo lähetystä lähettäessä, en pärjää näissä.

Aiemmin töihin pääsi paljon helpommin ja haku oli nopeampi prosessi, yleensä YKSI haastattelu ja sen jälkeen tehtiin valinnat. Nyt jo kaupan kassalle pitää ensin tehdä videoesittely, sen jälkeen Teams-haastattelu, sitten live-haastattelu, tämän jälkeen psykologiset testit ja mahdollisesti vielä työnäyte.

Olen myös huomannut tämän. Nykyisin on pelkkä työnhaku tehty niin turhauttavaksi prosessiksi että vähemmästäkin lannistuu.

Vierailija
204/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen saanut potkut YT-neuvotteluissa. Tein mielestäni työt silti hyvin, en ollut pois töistä, joustin aina ja autoin muita ja kun jo 2 kertaa potkut tullut niin kyllä se syö itsetuntoa. Samaan aikaan johtajat porskuttaa hyvine palkkoineen. Jäänyt todella huono kuva työelämästä. Työntekijöiltä vaaditaan joustamista, työolot kiristyy koko ajan, vahditaan koko ajan, järkyttävä kiire ja painostus ja kiitokseksi saa irtisanomisen.

Vierailija
205/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puute.

Vierailija
206/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa olen saanut potkut YT-neuvotteluissa. Tein mielestäni työt silti hyvin, en ollut pois töistä, joustin aina ja autoin muita ja kun jo 2 kertaa potkut tullut niin kyllä se syö itsetuntoa. Samaan aikaan johtajat porskuttaa hyvine palkkoineen. Jäänyt todella huono kuva työelämästä. Työntekijöiltä vaaditaan joustamista, työolot kiristyy koko ajan, vahditaan koko ajan, järkyttävä kiire ja painostus ja kiitokseksi saa irtisanomisen.

Ja ne johtajat ja sun muut toimarit saavat "kannustinbonuksia" ja kultaisia kädenpuristuksia. Jopa sen jälkeen kun ovat vetäneet koko firman lunastuskuntoon.

Vierailija
207/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, eikä kukaan halua kouluttaa.

Vierailija
208/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PersKokkarehallitus. Ennen sitä fasistijengiä oli aina työtä ja toimeentuloa. Syötiinkin päivittäin. Nykyään varmasti vain lapset koulupäivinä.

Vierailija
209/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jalkoja.

Vierailija
210/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

M56

Vierailija
211/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Itse olen mahdollisuuteni pilannut. Kaikki syy on minussa.

Vierailija
212/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. On paska itsetunto ja huijarisyndrooma. En osaa myydä tai kehua itseäni. 

T: tyhmä korkeakoulutettu

Vierailija
213/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse. On paska itsetunto ja huijarisyndrooma. En osaa myydä tai kehua itseäni. 

T: tyhmä korkeakoulutettu

En mäkään osaa itseäni myydä. Tiedän mihin kykenen, eikä luonne anna periksi, että alkaisin valehtelemaan. Oon vaan liian tyhmä luovuttamaan.

T. 140+äo

Vierailija
214/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttauduin alalle, jolla piti olla ihan hyvät palkat ja ihan hyvä työtilanne, mutta valmistuessani vastavalmistuneille ei ollut juurikaan töitä joissa olisi päässyt kehittymään "uraputkessa" parempiin positioihin ja nyt 15 vuotta myöhemmin ei ole paikkoja meille keskitason tekijöille jotta pääsisimme korkeamman tason rooleihin. Ikäiseni ja tasoiseni alan tekijät ovat joko harvoissa hyväpalkkaisissa hommissa, kilpailevat samoista harvoista asiakkaista freelancereina tai sitten hakevat epätoivoisina koululaisten kanssa jotain harjoittelu- ja kesätöitä.

Vierailija
215/219 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnynnäinen sairaus josta tuli luuvaurioita ja kärsin selkä- ja jalkakivuista, invalidi siis olen mutten saa mitään invalidirahaa. En ole koskaan saanut vaan maksan kaikki hoidot itse työmarkkinatuestani. -Nainen 58v-

Vierailija
216/219 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole syy työttömyyteen vaan se on törkeä ikäSYRJINTÄ! 

Vierailija
217/219 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukulaisia päättävissä asemissa tuolla työelämäån sektoreilla. Muutoin tulisi ilman CV:tä valituksi mihin hyvänsä rooliin. Mikä tietysti näkyykin työn jäljessä ja siinä, ettei maassa ole ollut kasvua 30 vuoteen. 

Vierailija
218/219 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteliaana minulla on posketon halu antaa muiden tehdä työt.

Vierailija
219/219 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi