Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaina jään eläkkeelle pitkän työuran jälkeen ja olen saanut kaiken: omakotitalon, kaksi kappalein hienoja autoja, mökin halutun järjen rannalta, lapsia ja lapsenlapsia. Niin moni sanaan aikaan koulussa ollut ei ole saanut mitään!

Vierailija
06.04.2022 |

Moni asuu heistä edelleen vuokralla ja nostaa tukia jne. Täysin epäonnistuneita silmissäni. Omaa elämääni kuvaa sana menestys. Kaikessa, mihin ryhdyin, myös menestyin. Nyt on aika nauttia tämän menestyksen hedelmiä eläkepäivien levossa. Madeira jo siintää. :)

T. 64 v

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että hyvänolon tunteen saavuttaminen vaatii sulla muiden mollaamista ja itsesi korottamista.

Totta. Itselläni on sijoitusasunto oman asunnon lisäksi, on rakkaita lemmikeitä ja vakityö jo 16 vuoden ajan.

En mä silti ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan, ja niitä kipupisteitäkin löytyy elämästä ihan riittävästi. Jos joku haluaa asua vuokralla tai olla lapseton, se ei minun elämääni hetkauta suuntaan eikä toiseen. Kaikilla ei ole samat arvot ja tavoitteet elämässä. Onni on jokaisella rakentunut omanlaiseksi.

Vierailija
122/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että sulla menee hyvin ja oot onnellinen.

Musta jos puhutaan niin kaikki tossa sun listassa on asioita, joita en halua. Toivottavasti silloin kun itse jään eläkkeelle on ihan yleisesti tiedossa, että ihmisillä on erilaisia haaveita, eikä elämää katsella ihan niin mustavalkoisesti kuin vielä nykyään.

AP tuskin on sisimmässään onnellinen, kun kokee tarvetta lytätä muita. Elämäänsä tyytyväinen ja onnellinen ihminen, jolla on terve mieli, ei pyri lyttäämään muita maahan samalla kerskuen omalla "paremmuudellaan".

Päinvastoin, olen erittäin onnellinen. Miksi en olisi? Menestykseni on KIISTATON. Kaikki minua arvostelleet ovat KATEELLISIA minulle. Aistin kyllä sen, halvan kateuden. Turha luulla muuta!

AP

Lapsi rakas, kaikki eivät halua samoja asioita kuin sinä. Ihan niinkuin sinä et halua samoja asioita kuin naapurin Maire. Joten, minä en ole kateellinen sinulle koska minulla on aivan eri intressit kuin joku Madeiran turistimatka tai sinun lapsenlapsesi ja kaksi rahareikää autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä, AP. Olet hieno ihminen, moni on täällä vain kateellinen sinulle, koska olet saavuttanut sen, mistä muut vain unelmoivat.

Vierailija
124/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että vuokralla asuva ihminen on huonompi kuin muut?

Vierailija
125/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pelisilmää kyllä. Erityisesti aloituksessa huvitti se, että autot ja mökin sijainnit mainitaan onnellisuuden lähteenä ennen lapsia ja lapsenlapsia. 

On tainnut kasvatustyö mennä vähän reisille ja tulokset sen mukaisia?

Vierailija
126/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralla ollaan siksi, että omistusaauntoon ei ole varaa.

AP

Vierailija
127/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo jossakin taka-Hikiällä ei ole arvokas, kaksi autoa saa kuka tahansa plösö, samoin mökin kotteron ja lapsia saa kuka tahansa, joka osaa haaransa levittää. Koulutustaustasi taitaa olla peruskoulu ja elämänkoulu, mutta hyvähän se on olla tyytyväinen elämänsä. Paljonko se ekäkkeen määrä on, ilman takuu- ja kansaneläkettä?

Vierailija
128/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos yksi suomalainen on tyytyväinen elämäänsä eikä kitise täällä.

Vierailija
129/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei. Ja kirjoitat siitä vauvafoorumille. Niin varmaan. Järjen rannalla on hyvä kirjoitella tarinoita.

Vierailija
130/143 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Herralle!

Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, taivaan tähtien Isältä, jonka luona ei mikään muutu, ei valo vaihdu varjoksi

Jaakobin kirje 1:17

Vierailija
131/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minä jäin eläkkeelle.vuolain onnentervehdyksn kollegoiltani. Minua jäädään kaipaamaan. Monella oli kyyneleet silmissä! Mutta nyt on aika mennä eteenpäin, nautiskella omista saavutuksista levollisin mielin, eläkepäiväni ovat taloudellisesti enemmän kuin turvatut. Olen onnistunut siinä, mitä moni on tavoitellut, mutta katkerasti on epäonnistunut. Levollisin mielin hiljennyn pääsiäisen viettoon Funchalin lämpimien aaltojen syleilyssä rakkaitteni läsnäollessa.

AP

Vierailija
132/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralla ollaan siksi, että omistusaauntoon ei ole varaa.

AP

No siinä tapauksessa saksalaiset ovat melkein kaikki köyhiä. On enemmän sääntö kuin poikkeus, että siellä asutaan vuokralla. Myös niissä hienoissa omakotitaloissa.

Vierailija
133/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät siis ne hienot autot, talon ja mökin tänne, ja lähdet Madeiralle? Ei nuo "saavutuksesi" tainneet kuitenkaan olla sitä, mitä ihan itse oikeasti halusit. Oikeasti haluat vain mennä paikkaan, missä on lämmin ilmanala, ja halpoja alkoholijuomia.

Vierailija
134/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa matkaa ap: lle ja leppoisia eläkepäiviä!

Oi jospa itsekin joskus pääsee lekottelemaan.

Vierailija
135/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut maallisesti katsottuna paljon hyvää. Oletko laittanut asiasi kuntoon Luojasi ja Jumalasi kanssa? Oletko Jeesuksen opetuslapsi? Jos et, olisi hyvä aika laittaa sekin puoli kuntoon, eikös. Monella täällä maan päällä on paljon annettu. Vai tuleeko menestys ja omaisuus iankaikkisen elämän esteeksi?

"Katso nyt on otollinen aika, nyt on pelastuksen päivä."

Huomenna voit olla jo auton alle jäänyt ja kuollut.

Vierailija
136/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään minä jäin eläkkeelle.vuolain onnentervehdyksn kollegoiltani. Minua jäädään kaipaamaan. Monella oli kyyneleet silmissä! Mutta nyt on aika mennä eteenpäin, nautiskella omista saavutuksista levollisin mielin, eläkepäiväni ovat taloudellisesti enemmän kuin turvatut. Olen onnistunut siinä, mitä moni on tavoitellut, mutta katkerasti on epäonnistunut. Levollisin mielin hiljennyn pääsiäisen viettoon Funchalin lämpimien aaltojen syleilyssä rakkaitteni läsnäollessa.

AP

No hienoa. Minua on aurinko ja oma lämmin uima-allas hyväillyt jo vuodesta 2013 ja olen vasta 61–v eikä ole vuosikymmeniin enää tarvinnut töitä tehdä.

Kehottaisin kuitenkin ehkä sinuakin pysyttelemään lämpimässä uima-altaassa, ellei sitten Atlantin 17.9C ole mielestäsi lämmintä vettä. Eikä se lämpimimmillänkään elokuussa ole kuin keskimäärin +23C.

Vierailija
137/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kertomus rikkaasta miehestä... mutta ole kiitollinen kun sinulla menee hyvin, vielä.

Vierailija
138/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoitustaitoa ei ainakaan suotu. Oletko koskaan kuullut otsikosta ja siitä ettei sen ole tarkoitus olla kilometrien mittainen. Missä on tiivistämisen ja otsikoinnin taitosi?

Vierailija
139/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Varmaan kaikki rakastavat sinua, tai sitten rahojasi.

Vierailija
140/143 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet entinen koulukiusattu, onnittelen❤️! Sitten sinulla on jotain enemmän! Kuitenkin tähän ikään mennessä sydämen sivistystä on kertynyt ja sitä ei riitä ruokkimaan nuo mainitsemasi asiat. Itse myös entisenä koulukiusattuna ja vanhempana ihmisenä, en saa enää kicksejä mainitsemistasi jutuista, voisin sanoa että olet jäänyt ikävästi laahaamaan oravanpyörään. Moni asia menettää merkitystään vanhemmiten ja nuo on juuri niitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan