Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien rintojen koskettelu, muita?

Vierailija
27.09.2015 |

Onko muilla naisilla tätä tapaa? Kotona, kun ei ole rintsikoita päällä, koskettelen aina rintoja ja nännejäni. En siis mitenkään seksuaalisessa mielessä, vain muuten vaan. Kumppanit ovat ihmetelleet, välillä tuntuu, että jotkut ovat jopa ärsyyntyneet siitä. Teettekö muut naiset samaa? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:21"]

Sullapas on terve suhde kroppasi kanssa, "hyi". Hyvä, että edes masturboit! 

[/quote]

Miten niin ironialla terve? Ap:kin kysyi, onko normaalia. No, ei ole!

[/quote]

Siten niin, että on mielestäni vähintäänkin erikoista, jos oman kropan koskeminen missään mielessä on "hyi". Ja olen muuten itse AP, kysyin onko muilla samaa tapaa, en sitä, onko se normaalia. Ja mitä itserakasta aloituksessa oli? Ja jos itsensä koskettelu muuten vain on "itserakasta", niin sanotaan nyt, että mun maailmassani on tervettä rakastaa itseään ja omaa kroppaansa. 

Vierailija
2/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:21"]

Sullapas on terve suhde kroppasi kanssa, "hyi". Hyvä, että edes masturboit! 

[/quote]

Miten niin ironialla terve? Ap:kin kysyi, onko normaalia. No, ei ole!

[/quote]

Siten niin, että on mielestäni vähintäänkin erikoista, jos oman kropan koskeminen missään mielessä on "hyi". Ja olen muuten itse AP, kysyin onko muilla samaa tapaa, en sitä, onko se normaalia. Ja mitä itserakasta aloituksessa oli? Ja jos itsensä koskettelu muuten vain on "itserakasta", niin sanotaan nyt, että mun maailmassani on tervettä rakastaa itseään ja omaa kroppaansa. 

[/quote]

No miksi sitten itserakkaasti oletit, että olet ainoa? Kysymällä, "onko muita"? Olet outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"]

[/quote]

No miksi sitten itserakkaasti oletit, että olet ainoa? Kysymällä, "onko muita"? Olet outo.

[/quote]

Minkäikäinen oikein olet, kun jankkaat tuota itserakasta? :D Tuo oli kysymykseni kyllä, muttei siinä ollut mitään oletusta, mihinkään suuntaan.

Vierailija
4/44 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysihän joku onneton mielenterveyspotilas tiensä tähänkin keskusteluun:D

Vierailija
5/44 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koskettelen nännejä usein myös seksuaalisessa mielessä, kiihotun siitä helposti. Joskus baarissa joku nainen on kosketellut niitä paidan läpi ja se on ihan käsittämätön turn on.

M38v

Vierailija
6/44 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gf:ni ei kaiketi ole ainoa, joka nukkuu kylkiasennossa kämmenet vastakkain siellä reisivälissä ;) ?

Vierailija
7/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen

Vierailija
8/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen! -n23

Vierailija
9/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta koskettelen ja hipsuttelen sisäreisiäni samalla tavoin. En siis seksuaalisesti vaan muuten vaan kun se tuntuu kivalta.

Vierailija
10/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Roplaahan miehetkin nakkisillaan muniaan.

Vierailija
11/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ja myös seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
12/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli gynekomastia, tein sitä paljon lähinnä yhdellä kädellä. Enimmäkseen inhosta; toivoin että rinta olisi litistynyt miehekkääseen muotoon ja jäänyt sellaiseksi. Yli kymmenen vuotta sitä piti kestää ennen kuin pääsin leikkaukseen ja vieläkään rinta ei ihan veistoksellinen ole.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puristelen kun ne tuntuu niin kivan pehmeille. Ja siks ku on kiva olla ilman rintsikoita

Vierailija
14/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi tussit, niin viihtyisin hyvin. t mies, munien huoltaminen ei ole mitään tisseihin verrattuna.

Vierailija
15/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
16/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessä teen niin usein. Kokeilen kai, että ovatko kivan tuntuiset ja se rentouttaa, kun vähän paijailee itseään läheisyyden kaipuussa.

Vierailija
17/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla.. :) Miten kumppanit tuohon ovat suhtautuneet? 

AP

Vierailija
18/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies. Terve vaan.

Mutta joo, kyllä minä hiplaan rintojani ja nännejä joka päivä koska se nyt vaan on niin kivaa ja ihanaa. Seksuaalisessa mielessä ja muutenkin.

Vierailija
19/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kun ovat niin ällöttävät lölleröt. Paketoin ne tiiviisti tissiliiveihin siihen asti kun menen nukkumaan.

Vierailija
20/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:06"]

Voi kun olisi tussit, niin viihtyisin hyvin. t mies, munien huoltaminen ei ole mitään tisseihin verrattuna.

[/quote]Käytä mielialalääkkeitä ja liho, syö soijaa yms. niin eiköhän sieltä ainakin A-kupit tule.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi