Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Beetasalpaajien käytöstä...
04.10.2006 |
Aloitin propralin (10mg) 1-2 kertaa päivässä käytön reilu kolme kuukautta sitten ja painoa on tullut lisää n.5kg? Kokemuksia...
Kommentit (4)
ja tuo sinun annostuksesikin on aika pieni. Mihin käytät Propralia?
Itse käytän jännitykseen eikä ole mulla vaikuttanut painoon. Mutta kai sitä syökin enemmän ja kuluttaa vähemmän, jos ei jatkuvasti tarvitse jännittää ja stressata:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin että kun " jännitys laukeaa" niin sitä ei käy enää niin ylikierroksilla ja paino nousee....:) tai jotain...
Tuo sama annos, eikä vaikuttanut painoon lainkaan. Nukuin kyllä paremmin. :)
Alue: Aihe vapaa
koska en ole syönyt enenmpää kuin ennenkään ja liikkunut samalla tavalla kuin ennen, mutta painoa vaan tullut lisää:(