Millanen loppusiivous asuntoon?
Lähinnä että miten paljon pitää jynssätä? Ja pitääkö ikkunat ja partsilasit pestä? Tai sauna jollei sitä ole käytetty kertaakaan vaan on pitänyt varaston virkaa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Puhdista ainakin hellan alta, itse pistin siitä ylimääräisen laskun edelliselle vuokralaiselle. Helposti olisin itsekin voinut pyyhkiä ne pölyt mutta kun kuului edelliselle asukkaalle niin ajattelin että hän maksakoon kun vuokranantaja lähetti siivoojan.
Juu se kuuluu ihan siivoukseen meillä muutenkin aika ajoin.
Kuolinsiivous on hyvä tehdä tarkasti ja huolellisesti. Omaiset/läheiset kiittää ja samoin vuokranantaja.
Lattian ja ikkunoiden pesu, ovet ja karmit jos on likaisia. Jääkaappi ja uuni puhtaaksi.
Jollet sitten ole vaihtamassa, jolloin kannattaa sopia vaihdokkaan kanssa.
Miksi et pidä yllä perussiisteyttä? Tyttäreni muutti ns.Perussiistiin kämppään. Lattiakaivoa ei oltu pesty varmaan viiteen vuoteen, ei myöskään liesituulettimen rasvasuodatinta. Ei astianpesukentta, ei ilmanvaihtohormeja.
Minä ja mun jälkikasvu puunattiin mun isän asuntoa kaksi päivää, pestiin ikkunat, kaappien hyllyt, ovet ja vetimet, laatikot, sauna ja lattiakaivot, jääkaappi ja uuni, myös alta ja takaa. Pelkästään kylppärissä kului monta tuntia. Ei varmaan mikään kolo jäänyt puhdistamatta. Kauan meni siivoamiseen, vaikka kaksiosta oli kyse. Mutta hyvin meni lopputarkastuksesta läpi.
Kuha o paremmassa kunnossa kuin sinne muuttaissas
Vierailija kirjoitti:
Kuha o paremmassa kunnossa kuin sinne muuttaissas
No eipä tässä nyt muista millanen oli 20vuotta sitten kun muutettiin tähän. Ainakin siivottiin ennen kuin kannettiin tavarat sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kuolinsiivous on hyvä tehdä tarkasti ja huolellisesti. Omaiset/läheiset kiittää ja samoin vuokranantaja.
Ollaan muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pidä yllä perussiisteyttä? Tyttäreni muutti ns.Perussiistiin kämppään. Lattiakaivoa ei oltu pesty varmaan viiteen vuoteen, ei myöskään liesituulettimen rasvasuodatinta. Ei astianpesukentta, ei ilmanvaihtohormeja.
Miten niin ei pidetä? Ei me missään läävässä asuta.
Tilaa siivous, maksaa noin 200 e. itse hoidan viikkoimuroinnin asumisen aikana, mutta tuollaiseen jynssäämiseen en viitsi käyttää aikaa.
Pienet kakat pitää jättää siihen pöntön viereen
Vierailija kirjoitti:
Tilaa siivous, maksaa noin 200 e. itse hoidan viikkoimuroinnin asumisen aikana, mutta tuollaiseen jynssäämiseen en viitsi käyttää aikaa.
No sillä rahalla on muutakin käyttöä.
Puhdista ainakin hellan alta, itse pistin siitä ylimääräisen laskun edelliselle vuokralaiselle. Helposti olisin itsekin voinut pyyhkiä ne pölyt mutta kun kuului edelliselle asukkaalle niin ajattelin että hän maksakoon kun vuokranantaja lähetti siivoojan.