Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on homman nimi - voisiko joku MIES selittää?

Vierailija
27.09.2015 |

Tai oikeastaan kuka tahansa, koska multa tää menee reippaasti yli hilseen. Mistä johtuu ilmiö, että miehet ilkeilevät kun yrittävät iskeä? Onko siinä jotain sellaista, että on huomattu ettei naisilta saa olemalla mukava, joten kokeillaan päinvastaista taktiikkaa?

Olen siis parikymppinen nainen, ja huomannut tätä käytöstä juurikin parikymppisillä - ja toisinaan kolmenkympinkin korvilla olevilla miehillä. Olin juuri viikonloppuna baarissa, kun yhtäkkiä vierelleni syöksyi kaksi suunnilleen ikäistäni jätkää. Tervehdittyään toinen sanoi: "Mä oon tainnut nähdä sut Tinderissä!" Minä: "Ai jaa?" Jäbä: "Juu. Painoin muuten dislike." Ja kumpikin räjähti räkänauruun. Tyyppi jatkoi: "Joo, koska tykkään hoikemmista tytöistä, tollaset kurvikkaat ei oo mun juttu. No vitsi vitsi, en mä oo edes nähnyt sua Tinderissä." Minä siihen että: "en mäkään sua, mutta jos olisin, niin olisin kyllä selannut äkkiä ohi". Tyyppi jatkoi: "No älä nyt, se oli vitsi vaan. Hei, tuu mukaan niin mennään vaikka panee johonkin!" Vastasin, että taidan kyllä nyt jättää väliin. Tyyppi mankui "no no no, älä nyt oo tommonen tiukkaperse!" Kun lähdin kavereideni kanssa muualle, huusi vielä peräämme "vitun horot!" Vastaavia tapauksia on siis sattunut kohdalleni aika paljon, tämä oli vain viimeisin.

Onko jollakin vastaavia kokemuksia? Osaako joku sanoa, mitä miehillä oikein liikkuu päässä, kun käyttäytyvät noin? Enkä todellakaan väitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia, olen tavannut baareissa paljon mukaviakin tyyppejä. On vain tainnut olla viimeisten parin vuoden aikana todella huono tuuri, kun tuntuu, että suurin osa on ollut vain tuollaisia kettuilevia idiootteja. Ja sitten vielä jostain syystä odottavat, että kiinnostuisin heistä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi kerro noiden poikasten epävarmuudesta. Kun seuransa ei kiinnosta, voivat ajatella, että häätö ei johtunut heistä vaan heidän puheistaan.

Vierailija
42/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:04"]

Tai oikeastaan kuka tahansa, koska multa tää menee reippaasti yli hilseen. Mistä johtuu ilmiö, että miehet ilkeilevät kun yrittävät iskeä? Onko siinä jotain sellaista, että on huomattu ettei naisilta saa olemalla mukava, joten kokeillaan päinvastaista taktiikkaa?

Olen siis parikymppinen nainen, ja huomannut tätä käytöstä juurikin parikymppisillä - ja toisinaan kolmenkympinkin korvilla olevilla miehillä. Olin juuri viikonloppuna baarissa, kun yhtäkkiä vierelleni syöksyi kaksi suunnilleen ikäistäni jätkää. Tervehdittyään toinen sanoi: "Mä oon tainnut nähdä sut Tinderissä!" Minä: "Ai jaa?" Jäbä: "Juu. Painoin muuten dislike." Ja kumpikin räjähti räkänauruun. Tyyppi jatkoi: "Joo, koska tykkään hoikemmista tytöistä, tollaset kurvikkaat ei oo mun juttu. No vitsi vitsi, en mä oo edes nähnyt sua Tinderissä." Minä siihen että: "en mäkään sua, mutta jos olisin, niin olisin kyllä selannut äkkiä ohi". Tyyppi jatkoi: "No älä nyt, se oli vitsi vaan. Hei, tuu mukaan niin mennään vaikka panee johonkin!" Vastasin, että taidan kyllä nyt jättää väliin. Tyyppi mankui "no no no, älä nyt oo tommonen tiukkaperse!" Kun lähdin kavereideni kanssa muualle, huusi vielä peräämme "vitun horot!" Vastaavia tapauksia on siis sattunut kohdalleni aika paljon, tämä oli vain viimeisin.

Onko jollakin vastaavia kokemuksia? Osaako joku sanoa, mitä miehillä oikein liikkuu päässä, kun käyttäytyvät noin? Enkä todellakaan väitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia, olen tavannut baareissa paljon mukaviakin tyyppejä. On vain tainnut olla viimeisten parin vuoden aikana todella huono tuuri, kun tuntuu, että suurin osa on ollut vain tuollaisia kettuilevia idiootteja. Ja sitten vielä jostain syystä odottavat, että kiinnostuisin heistä.

[/quote]no olisit hyvä nainen lyöny avokämmenellä tommosta idioottia tai edes heittäny sidukat naamalle ja sitten poistunut paikalta jonnekin tasokkaampaan paikkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:23"]Lässyn lässyn naiset.. Sivistyneesti puhuva kohtelias mies on kauhistus naisille baarissa. Harmi kun en itse ymmärtänyt aikaisemmin. Olisi nyt varmaan vaimo ja perhe, nyt olen yksin kun en osannut iskeä naisia.
[/quote]

Miksi et nyt iske itsellesi vaimoa, jos nyt kerran paremmin osaat naisia iskeä kuin ennen?

Vierailija
44/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lisää esimerkkejä! Niin huvittavia (ja säälittäviä) nuo tuollaiset miehet.

Omalle kohdalle on myös näitä dissausflirttejä sattunut pari, paras (=pahin) tapaus oli muutama kk sitten Helsingin villissä yöelämässä. Mies istui pöytäämme ja maailmanomistajan elkein otti hörpyn oluestani, maiskutti sitä suussaan oikein tietävän näköisesti ja sanoi "En ois uskonu että tuollanen siiderivalas suostuu juomaan olutta" Tämän jälkeen alkoi ehdotella yöseuraa ja tuijotti silmiin oikein superflirtisti. 

Minulta meni pasmat ihan sekaisin enkä osannut sanoa mitään miehelle :D Nyt naurattaa jo mutta onhan tuo ihan uskomatonta. Tilanne taisi purkautua siihen että sönkötin jotain ja lähdin tilanteesta pois. Ois pitäny sanoa jotain nasevaa. 

Vierailija
45/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:00"]

Haluan lisää esimerkkejä! Niin huvittavia (ja säälittäviä) nuo tuollaiset miehet.

Omalle kohdalle on myös näitä dissausflirttejä sattunut pari, paras (=pahin) tapaus oli muutama kk sitten Helsingin villissä yöelämässä. Mies istui pöytäämme ja maailmanomistajan elkein otti hörpyn oluestani, maiskutti sitä suussaan oikein tietävän näköisesti ja sanoi "En ois uskonu että tuollanen siiderivalas suostuu juomaan olutta" Tämän jälkeen alkoi ehdotella yöseuraa ja tuijotti silmiin oikein superflirtisti. 

Minulta meni pasmat ihan sekaisin enkä osannut sanoa mitään miehelle :D Nyt naurattaa jo mutta onhan tuo ihan uskomatonta. Tilanne taisi purkautua siihen että sönkötin jotain ja lähdin tilanteesta pois. Ois pitäny sanoa jotain nasevaa. 

[/quote]

Mä olisin ottanut lasin, hymyillyt ja oikein flirttaillen sanonut näin: Joo, mä tykkään oluesta... *juoman heitto tyypin naamalle* ... erityisen hyvältä se näyttää sun naamalla. Ja kävellyt pois. 

Vierailija
46/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä suomalaisia miehiä, oikeasti. 

Vierailija
47/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran baarissa vähän mielenkiintoinen versio tästä negaamisesta. Eli tämä tyyppi oli ALUSSA todella mukava ja kiinnostava, vähän ehkä päällekäyvä mutta sillä rajoilla että onko vaan superkiinnostunut. Sai mut jatkamaan toiseen baariin kanssaan kun kaverini halusivat lähtivät kotiin, maksoi sisäänpääsyni jne.

Sitten siinä toisessa baarissa alkoihin sellainen hienovarainen negaus asiasta kuin asiasta. Sitten seuraavaksi osti mulle juoman, pyysi jäämään istumaan ja odottamaan häntä, sanoi tulevansa "kohta". Tässä kohtaa mulle tuli aavistus että tyyppi jättääkin mut siihen yksin pidemmäksikin aikaa. No päätin että juon juoman ja jos ei siinä vaiheessa vielä kuulu, lähden pois odottelemasta. Join juoman rauhassa ja toden totta, ei tyyppiä näkynyt.

Menin sitten vessaan ja tullessani sieltä törmäsin tyyppiin joka kummastuneena sanoi "Ai sä oot vielä täällä". Kuitenkin sitten vielä kinusi minut seuraansa sivummalle ja alkoi suutelemaan (!). Sitten siinä suutelujen lomassa (oli ihan hottia, siksi en lopettanut) sanoi näin: "Sun EI KANNATA olla mun kanssa." ja "Sä teit virheen kun jäit oottamaan mua." yms sekoa. No sit vetäydyin ja kysyin suoraan että mitä tarkoitti noilla. Niin ei osannut sanoa mitään, vähän hihitteli jotain ja oli että "En mitään..." 

Tässä kohtaa mä nousin ja sanoin: "Mä lähen tästä nyt koska mun tapoihin ei kuulu alkaa mihinkään epämääräisiin suhteisiin." Ja tää tyyppi oli ihan et "Täh, ootsä tosissas?" Vastasin: "Kyllä olen, mulla on enemmän itsekunnioitusta." Ja kävelin ulos. Ei onneksi seurannut. Oli muuten sairaan hyvä fiilis tuosta jälkeenpäin!

Vierailija
48/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:00"]

[/quote]

Uskomaton kusipää! Mitä tollaset oikein luulee itsestään? :D mutta ärsyttävintä noissa tilanteissa on juuri se, ettei keksi mitään nasevaa takaisin. Parhaat vastaukset tulee mieleen vasta, kun tilanne on jo ohi.

Muistuttaa minua siitä, kun olin pari kuukautta sitten kaverini synttäreillä. Siellä eräs hänen miespuolinen kaverinsa (minulle onneksi ihan vieras tyyppi edelleen) totesi yhtäkkiä baaritiskillä, että "oot varmaan sinkku? Vaikutat sinkulta." Olin hyvällä tuulella, joten hymyillen esittelin itseni ja yritin kätellä. Hän vain vilkaisi kättäni, totesi tyyliin jotain "good for you" ja kääntyi pois. Tuli kuitenkin useamman kerran bileiden aikana kommentoimaan tyhmiä juttujaan, nimitellen minua koko ajan blondiksi ja sinkuksi. Sanoin, että mulla on nimikin, joten voisitko kiitos käyttää sitä. Kaveri sanoi, että mulle sä oot nimetön. Illan loppuvaiheessa hän sieppasi juomani kädestäni, otti siitä ison kulauksen ja kiitti, kun olin hakenut drinkin hänelle. Silloin sanoin, että saat pitää loput, äläkä tule puhumaan mulle enää mitään. Mies hihkui sitten vielä "ai, sä ootkin ujo sinkku. Ei se mitään, mä tykkään ujoista!" 

Argh! Vieläkin harmittaa etten kaatanut sitä juomaa miehen päähän.

Vierailija
49/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa onkin hyvä otanta siitä, mitä naiset saavat kestää tuolla yöelämässä. Ja sitten miehet ovat niin kateellisia kun naisia aina lähestytään ja naiset saavat paistatella miesten ihailussa.

Vierailija
50/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:18"]

Tässä ketjussa onkin hyvä otanta siitä, mitä naiset saavat kestää tuolla yöelämässä. Ja sitten miehet ovat niin kateellisia kun naisia aina lähestytään ja naiset saavat paistatella miesten ihailussa.

[/quote]

On se toisinaan ehkä noinkin, mutta kaikenlaista uskomatonta paskaa saa kyllä kestää siinä sivussa.

Vierailija
51/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tarinoita! 

Vierailija
52/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
53/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta, kuin että pahimmanlaatuisia mulkkujahan tuollaiset tyypit ovat. Varmaan samoja jotka 30 vuoden päästä puristelee tyttöjä työpaikalla ja sen päälle uhkailevat jollain. Eli kannattaa pysyä kaukana. Jotain vikaa päässä selvästi. Ei suurin osa miehistä ilkeile ollessaan naista iskemässä, mutta tähän maailmaan mahtuu monenlaista viheltäjää. Ongelmapesäkkeitä ja vähän helpompia tapauksia.

Vierailija
54/54 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up