Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on homman nimi - voisiko joku MIES selittää?

Vierailija
27.09.2015 |

Tai oikeastaan kuka tahansa, koska multa tää menee reippaasti yli hilseen. Mistä johtuu ilmiö, että miehet ilkeilevät kun yrittävät iskeä? Onko siinä jotain sellaista, että on huomattu ettei naisilta saa olemalla mukava, joten kokeillaan päinvastaista taktiikkaa?

Olen siis parikymppinen nainen, ja huomannut tätä käytöstä juurikin parikymppisillä - ja toisinaan kolmenkympinkin korvilla olevilla miehillä. Olin juuri viikonloppuna baarissa, kun yhtäkkiä vierelleni syöksyi kaksi suunnilleen ikäistäni jätkää. Tervehdittyään toinen sanoi: "Mä oon tainnut nähdä sut Tinderissä!" Minä: "Ai jaa?" Jäbä: "Juu. Painoin muuten dislike." Ja kumpikin räjähti räkänauruun. Tyyppi jatkoi: "Joo, koska tykkään hoikemmista tytöistä, tollaset kurvikkaat ei oo mun juttu. No vitsi vitsi, en mä oo edes nähnyt sua Tinderissä." Minä siihen että: "en mäkään sua, mutta jos olisin, niin olisin kyllä selannut äkkiä ohi". Tyyppi jatkoi: "No älä nyt, se oli vitsi vaan. Hei, tuu mukaan niin mennään vaikka panee johonkin!" Vastasin, että taidan kyllä nyt jättää väliin. Tyyppi mankui "no no no, älä nyt oo tommonen tiukkaperse!" Kun lähdin kavereideni kanssa muualle, huusi vielä peräämme "vitun horot!" Vastaavia tapauksia on siis sattunut kohdalleni aika paljon, tämä oli vain viimeisin.

Onko jollakin vastaavia kokemuksia? Osaako joku sanoa, mitä miehillä oikein liikkuu päässä, kun käyttäytyvät noin? Enkä todellakaan väitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia, olen tavannut baareissa paljon mukaviakin tyyppejä. On vain tainnut olla viimeisten parin vuoden aikana todella huono tuuri, kun tuntuu, että suurin osa on ollut vain tuollaisia kettuilevia idiootteja. Ja sitten vielä jostain syystä odottavat, että kiinnostuisin heistä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:43"]

Vaihtakaa baaria. Ei tulisi mieleenkään sietä mitään horottelua ja ulkonäköön kohdistuvaa vittuilua, kun tarkoitus viikonloppuna on rentoutua ja pitää hauskaa. Itse heitättäisin moiset häiriköt ulos. Ihan oikeasti, siirtykää sivistyneempään ympäristöön.

[/quote]

Jotkut näistä surullisista tapauksista ovat olleet ihan ns. "sivistynyttä" porukkaa, ainakin paperilla. On ollut hyvät ammatit, koulutukset yms. mutta silti käytös naisia kohtaan ihan mitä sattuu.
[/quote]

Koska miehet on kuullu, et naisia kuulemma kiihottais kusipäiset miehet ja naiset ois semmosten edessä sulaa vahaa.

Harmi vaan kun totuus on jotain ihan täysin toista. Mut jotkut törpöt ne nyt vaan yrittää saada naisilta haukkumalla näitä. Onnistuuko? Tuskinpa ainakaa kovin usein.

Vierailija
22/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät moiset haukkujat ole sinusta kiinnostuneita. Yllä kuvailemassasi kontekstissa ehdottelut ovat yksi naisvihan muoto. Tarkoitus on alentaa sinua, osoittaa, että olet heidän arvosteltavissaan ja että heillä on oikeus halveksia sinua seksistisesti, osoittaa sinulle paikkasi.

Pysy kaukana moisista. Eivät todellakaan edusta kaikkia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstapojen puutetta noilla miehillä. Taitavat olla näitä, jotka jäävät sitten valittamaan, kun eivät saa naista itselleen.

Vierailija
24/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:43"]

Vaihtakaa baaria. Ei tulisi mieleenkään sietä mitään horottelua ja ulkonäköön kohdistuvaa vittuilua, kun tarkoitus viikonloppuna on rentoutua ja pitää hauskaa. Itse heitättäisin moiset häiriköt ulos. Ihan oikeasti, siirtykää sivistyneempään ympäristöön.

[/quote]

Jotkut näistä surullisista tapauksista ovat olleet ihan ns. "sivistynyttä" porukkaa, ainakin paperilla. On ollut hyvät ammatit, koulutukset yms. mutta silti käytös naisia kohtaan ihan mitä sattuu.

[/quote]

Itselläni soisi hälytyskellot jos melkein kolmekymppinen yhä juoksisi baareissa.

Vierailija
25/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vastaavaa käytöstä saattaa tosiaan tulla vastaan esim. nuorten lakimiesten ja ekonomien suosimissa paikoissa. Koulutus ei tosiaan takaa sivistystä. Edellinen neuvoni pätee, hankkiutukaa seuraan, jossa ihmisiä kohdellaan sivistyneesti ja kunnioittaen. Tuollaista ei pidä kenenkään sietää.

Vierailija
26/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oman epävarmuuden peittämistä kovisteluun ja ynseyteen; halutaan antaa omat esipakit, jotta ei satutettaisi itseä. Naiset tekevät tuota yhtä paljon sillä erotuksella, että naiset harvoin itse lähestyvät miehiä, mutta tylyttävät ihan muuten vain.

Esim.kun minä viime viikonloppuna kävin yöelämässä ja kysyin yhdeltä naiselta karaokesta, hän vastasi tiukasti ja vähän ajan päästä kysyi mistä minä olen kotoisin. Kun minä kysyin mistä hän on kotoisin, hänen ei kuulemma tarvinnut siihen vastata, vaan halusi vain tietää missä on auki olevia ruokapaikkoja.

Kerran kun menin yhden naisen luo juttelemaan ja ehdotin duettoa karaokessa, nainen sanoi minulle yhdessä vaiheessa minun "nössöilevän", vaikka minähän se rohkea ja aktiivinen olin.

Tuossa sinun tapauksessa menee vielä osittain iän ja ryhmässä tiivistyvän tyhmyyden piikkiin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
27/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:56"]

[/quote]

[/quote]

Vastaavaa käytöstä saattaa tosiaan tulla vastaan esim. nuorten lakimiesten ja ekonomien suosimissa paikoissa. Koulutus ei tosiaan takaa sivistystä. Edellinen neuvoni pätee, hankkiutukaa seuraan, jossa ihmisiä kohdellaan sivistyneesti ja kunnioittaen. Tuollaista ei pidä kenenkään sietää.

[/quote]

Eli tulojen ja statuksen puolesta olisivat parisuhdemateriaalia, mutta nämä jäbät etsivät vain seksiä ja sekös ärsyttää. :D

Vierailija
28/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

Itselläni soisi hälytyskellot jos melkein kolmekymppinen yhä juoksisi baareissa.
[/quote]

Miksi? Baareissa käy myös 50 vuotiaita. Tiedän jopa 70 vuotiaan joka käy baareissa.
Mitä sitten? Harrastuksensa jokaisella omansa. Sinä kudot sukkaa perjantai-iltaisin kotonas ja joku toinen lähtee baariin. Kumpikin on ihan yhtä oikea/väärä tapa viettää perjantai-ilta.

Vierailija
29/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli tulojen ja statuksen puolesta olisivat parisuhdemateriaalia, mutta nämä jäbät etsivät vain seksiä ja sekös ärsyttää. :D

[/quote]

Törkeästi kanssaihmisiään kohtaan käyttäytyvät eivät ole minulle missään nimessä "parisuhdemateriaalia".

Vierailija
30/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä itsekään. En usko että kukaan lähtee tuollaisten mukaan, joten miksi he jatkavat saman taktiikan käyttämistä kun se tuskin kenelläkään toimii? Ainoa syy tähän mikä mieleeni tulee on se että kukaan ei ikinä lähde muutenkaan tuollaisten matkaan ja jatkavat yrittämistä kuitenkin mutta ilkeily mukaan, jotta pakit eivät pahoita mieltä eikä ala nolottaa kun on "cooli" vaikutelma kun on ilkeä. En tosiaan ymmärrä tuollaisia ja toivon että kukaan epätoivoinen nainenkaan ei koskaan lähde tuollaisten matkaan, jotta joskus oppisivat käyttäytymään...
-N19

Vierailija
31/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä naisvihasta puhuva on oikeassa. EI nämä miehet ole susta kiinnostuneita edes seksiä saadakseen - eivätkä usko saavansakaan. Kunhan haluavat näyttää, että voivat arvostella ja haukkua sua, että heillä on siihen "valtaa". Raiskaisivat, jos pystyisivät.

Toisaalta samaan aikaan kyse on myös siitä, että tuolla keinolla ne kuitenkin saavat sulta enemmän kuin koskaan muuten. Saavat edes sen yhden lauseen "suksikaa kuuseen" -vastauksen.

Vierailija
32/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:41"]

Kiva tietää etteivät pelkästään ne mamut huorittele, vaan meidän omat Jussit ja Pekat myöskin..

[/quote]

Juurikin nuo naisille baarissa ilkeilevät suomalaismiehet tuntuvat usein olevan niitä, jotka meuhkaavat suureen ääneen sitä, kuinka mamut tulevat tänne "viemään heidän naisensa".

Vierailija
33/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton asteisesta negaamisesta tulee lähinnä mieleen, että tarkoitus ei edes ollut iskeä vaan tulla vittuilemaan ihan huvikseen. Idiooteja joka tapauksessa.

Vierailija
34/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn naiset.. Sivistyneesti puhuva kohtelias mies on kauhistus naisille baarissa. Harmi kun en itse ymmärtänyt aikaisemmin. Olisi nyt varmaan vaimo ja perhe, nyt olen yksin kun en osannut iskeä naisia.

Vierailija
35/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis Bile-Dani yrittäny iskee, siltä vähän kuulostaa, ;D

Mun vinkki on, että lyö luu kurkkuun, ni lopettavat. ;)

Vierailija
36/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ei ei... Hyvät miehet, ette kai te oikeasti kuvittele, että tuollainen "negaaminen" toimii? Ei se toimi. Miksi kukaan innostuisi vittuilevasta miehestä (tai naisesta)? Ei. Lopettakaa hyvän sään aikana, kun ette ole saaneet vielä turpiinne kovin pahasti. Opetelkaa sen sijaan kunnon käytöstavat, kyllä kohteliaisuus ja keskustelutaidot tekevät paremman vaikutuksen. Sillä saa jopa pesää, jos ette mitään muuta satu haluamaan.

Vierailija
37/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyse taida taktiikasta olla, vaikka itselleen toki noin selittävät. Eivät vain yksinkertaisesti osaa puhua naiselle normaalisti mutta jotakin kontaktia pitäisi kuitenkin yrittää saada. Eikä tuo temppu uusi ole. Samaa harrastettiin jo 90-luvulla - ala-asteen välitunnilla. Eikä ikä noita miehenalkuja paranna. Typerä ihminen on typerä sekä nuorena että vanhana. Niitä on vain pakko sietää.

Vierailija
38/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:23"]

Lässyn lässyn naiset.. Sivistyneesti puhuva kohtelias mies on kauhistus naisille baarissa. Harmi kun en itse ymmärtänyt aikaisemmin. Olisi nyt varmaan vaimo ja perhe, nyt olen yksin kun en osannut iskeä naisia.

[/quote]

No ei sivistyksellä ja kohteliaisuudella tosiaan naisia isketä, kyllä siihen jotakin muutakin tarvitaan. Sivistys ja kohteliaisuus ovat itsestäänselvyyksiä. Sinun on käyttäydyttävä sivistyneesti ja kohteliaasti jos haluat ystäviä, työpaikan, palvelua pankissa... Kukaan ei ole mitään velkaa sinulle siksi että käyttäydyt kuten ihminen ja jos luulee että se riittää, ei ihme että mitään valmista ei tule.

Vierailija
39/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä kroppa. Onkohan nuo rinnat aidot? Näyttää aidoilta, mutta on niin pienikokoinen muuten.

Vierailija
40/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:19"]

Vau mikä kroppa. Onkohan nuo rinnat aidot? Näyttää aidoilta, mutta on niin pienikokoinen muuten.

[/quote]

Hups, nyt tuli väärään ketjuun :D