Arvostele päivän ateriani
Aamupala:
kaurapuuro, mehukeitto, 2 palaa leipää, rasvaton maito
Välipala:
Omena, 2 palaa leipää, vähärasvaisia leikkeleitä, kahvi
Lounas:
kanaa, muusia, 2 palaa leipää, tomaatti ja kurkku, rasvaton maito
Välipala:
2 palaa leipää, vesi, omena
Iltapala:
mehukeitto, nutrilett, 2 palaa leipää, rasvaton maito
Syön siis todella terveellisesti mutta paino ei laske! Ja koko ajan väsyttää!
Kommentit (37)
Miksi litkit maitoa?
Aamupalasta puuttuu protsku ja miksi leipää puuron lisäksi? Onko mehukeitto sokeritonta? Liian vähän protskua,liikaa hiilareita.
Ihanteellinen ruokavalio. Itselläni samanlainen mutta en myös laihdu koska geenit. Kannattaa vain luovuttaa painonpudotus ja hyväksyä että ei ne kilot kaikilta lähde ruoan avulla.
Lisäisin kyllä leipää tuohon ap:n ruokavalioon. Ja rasvatonta maitoa myös.
Minun mielestä tuo ruokavalio on ihan ok. Itse en söisi noin paljon leipää, vaan ottaisin ne kalorit ihan siitä itse ruuasta. Väsymys johtuu kyllä nyt jostain muusta kuin syömisistäsi. Nukutko tarpeeksi tai onko nukkuminen katkonaista? Ulkoiletko miten paljon?
Hah, syön 2 palaa leipää päivässä. Korvaa leipä vihanneksilla ja salaatilla ja syö kaksi kunnollista lämmintä ateriaa.
Syöt tosi paljon leipää. Ruokavaliossasi taitaa olla liikaa höttöhiilareita ja liian vähän proteiinia ja hyviä rasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin kyllä leipää tuohon ap:n ruokavalioon. Ja rasvatonta maitoa myös.
Niin voisi lisätä vielä yhden välipalan, että voi lisätä sitä leipää ja maitoa. Ehkä jopa kurkkusiivunkin?
Vierailija kirjoitti:
Syöt tosi paljon leipää. Ruokavaliossasi taitaa olla liikaa höttöhiilareita ja liian vähän proteiinia ja hyviä rasvoja.
Höpsis, leipää pitää syödä, siitä saa KUITUJA, jotka laihduttaa. Proteiinit vain lihottaa. Hyvä kun juo rasvatonta maitoa, sillä ei siatkaan liho :)
Tämmöstä sapuskaa sulla tänään,entä mitä huomenna meinasit syödä ? Joka päivä kyselet tyhmiä.
Syöt liian vähän leipää. Leivästä saa tärkeitä kuituja jotka auttaa laihtumaan.