Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
81/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka helvetti haluis jonku yli 80kg porsaan kanssa treffeille.. Naisella toi on elefanttikokoa jo reippaasti. 70kg naisella menee jo valaan mitoissa ellei ole todella pitkä.

Vierailija
82/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Punnitsetko deittisi vai perustuuko tuo painoraja puhtaasti omiin kuvitelmiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen, yli 80kg, sinkkunainen, enkä edes ole Tinderissä tai millään palstoilla, mutta en ymmärrä miksi tällaisesta pitäisi loukkaantua.

Tietenkin mies saa toivoa. Minäkin toivon miehiltä asioita. Ei sinkun tarvi lähteä kenen tahansa kanssa treffeille!

Minusta tuollainen toive julki olisi plussaa, koska en haluaisi tietenkään lähestyä sellaista miestä, joka ei lähestymisestäni ilahtuisi.

Tämähän on win-win.

Tällainen tieto Tinder-profiilissa on tosi hyvä. Profiilissa on tosi vähän tilaa kertoa itsestään ja toiveistaan. Jos siihen pieneen tilaan onnistuu mahduttamaan tällaisen tiedon omista arvoistaan, niin sehän on vaan eduksi. Ei tarvitse lähteä treffeille asti toteamaan, ettei näin pinnallinen tyyppi ole minua varten (ja olen itse hyvin hoikka, ettei siitä ole kiinni).

Eikä tämä ole edes sarkasmia. Jokainen saa haluta mitä haluaa. Pääasia ettei tarvitse tuhlata omaa aikaansa.

Vierailija
84/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Ihan ymmärrettävää, olethan itsekin mittojesi perusteella aika käppänä mieheksi.

Vierailija
85/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka helvetti haluis jonku yli 80kg porsaan kanssa treffeille.. Naisella toi on elefanttikokoa jo reippaasti. 70kg naisella menee jo valaan mitoissa ellei ole todella pitkä.

En tiedä oikein kumpi on vastenmielisempää, painorajojen ilmoittaminen tinderissä vai naisista puhuminen sanoilla porsas, elefantti ja valas ja kirosanat päälle.

Vierailija
86/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tietää ulilauta-Jonne.

Vierailija
87/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saat​ana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?

60 kg maksimi naiselle. Piste!

Jos mä painaisin vaikka 59 kg, ei mulla olisi persusta ollenkaan. 65 on ihan hyvä (olen 170 cm). Ei ne miehet näyttää haluavat täysin muodottomiakaan naisia?

Vierailija
88/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tietää ulilauta-Jonne.

Nyt tuli muuten kova kommentti.

Vierailija
89/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saat​ana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?

60 kg maksimi naiselle. Piste!

Ai vaikka nainen olisi 150cm pitkä? Tuolloin 60kg painoisena olisi vähintäänkin chubby.

Te miehet olette vähän yksinkertaisia, kun oletatte että kaikki naiset ovat ilmeisesti myls aina 165cm pitkiä.

Vierailija
90/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.

Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.

Jos miehellä ei ole erityistä fetissiä runsasta laardia kohtaan, niin kyllä se on kumpaakin osapuolta kohtaan ihan reilua kertoa jonkinlainen yläraja naisen painolle. Kokemuksesta tiedän, että jos ei rajoja laita, ensimmäisenä ovat kimpussa kauheat kaskelotit.

Miten ne Tinderissä ovat kimpussasi? Eihän teille tule osumaa, jos swaippaat hänet vasemmalle.

Ei se ole Tinderiä nähnytkään. Kiukuttelee vaan kun ei ole naista, minkäänkokoista.

Vierailija
91/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oikein kumpi on vastenmielisempää, painorajojen ilmoittaminen tinderissä vai naisista puhuminen sanoilla porsas, elefantti ja valas ja kirosanat päälle.

Minä epäilen, että tuommoisen kilorajan asettaja saattaisi olla juuri tuommoista kieltä käyttävä tyyppi. Vastenmielistä yhtä kaikki, mutta tavallaan hyvä että tulisi heti ilmi. T. Hoikka nainen

Vierailija
92/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kirjoittaa "olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!

Eli painorajoitus on joku kosto noille naisille vai?

En kirjoittele mitään tuollaisia pyyntöjä enkä itsekään valitsisi tyyppiä joka kirjoittelee.

Vierailija
93/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder profiilissa on tarkoitus kertoa itsestä eikä asettaa vaatimuslistaa kumppanille. Itse ainakin pyyhin vasemmalle kaikki tuollaisia vaatimuksia asettavat vaikka itse täyttäisinkin nämä vaatimukset.

Vierailija
94/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Ihan ymmärrettävää, olethan itsekin mittojesi perusteella aika käppänä mieheksi.

Niinpä, itsekin otan mieluummin miehen, jota en pysty nostamaan olalle kuin jotain pikkuvauvaa.

Vierailija
95/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote

Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot

Jaa. Esim Valtteri Filppula näyttää olevan "vain" 84 kiloinen (ja 183cm pitkä) eikä ammattilais-lätkänpelaaja tosiaan mikään rimpula ole.

Sellaisella on jopa sitä lihasta joka painaa.

Ei tällä palstalla oikein ole minkäänlaista käsitystä siitä kuinka paljon normaalipainoinen mies painaa.

Esimerkiksi 185cm pitkän miehen normaalipaino asettuu välille 64-85kg.....

Niinpä. Ja alle 80kg miestä pidetään täällä jo jonkinlaisena sairaalloisena rimpulana. En edes halua tietää miten tuohon normaalipainoiseen 185/65 mieheen suhtauduttaisiin.

Tämä kaikki tietenkin johtuu siitä, että naiset itse ovat niin kookkaita nykyään, ja kumppanin luonnollisesti toivotaan olevan sen verran iso, että voi tuntea itsensä edes jollain tavoin "siroksi".

Vierailija
96/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse en ylipainoisena naisena yhtään loukkaannu, jos mies tykkää hoikista, koska pitää niitä seksikkäämpinä,  sen sijaan nämä "ylipainoisilta puuttuu elämänhallinta, jota minulla on"-analyytikot ovat vastenmielisiä. Puhumattakaan noista rumasti puhuvista raivopäistä. Kysehän on kuitenkin siitä, mikä miellyttää silmää ja kenen kanssa olisi kiva harrastaa seksiä, ei sen diipimmästä shitistä vaikka kuinka itselleen näin uskottelisi.

Vierailija
97/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salliipa Ap:n viittaa Tinder-mies tosi paksut tankit!

Ehdottomasti pitää olla alle 60 kg.

"Läski tappaa seksin". Possuille pitäisi olla oma "Fattinder".

Vierailija
98/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitä varmasti fiksumipiakin tapoja tehdä noita painorajoja.

Esim. "Olethan urheilullinen"

"Tykkääthän liikunnasta niinkuin minäkin"

"Kannatan terveellisiä elämäntapoja ja toivon sitä puolisoltakin "

Vierailija
99/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruipelot ukot haluaa vähän pienemmän naisen, että voivat buustata itsetuntoaan. 80 kg toisaalta on jo aika antelias raja, riippuen tietysti pituudesta. Mutta siis nämä jotka asettavat rajaksi 60 kg... Hahhah. Mitäs sitten kun tulee ikää/lapsia jne ja paino alkaa heittelemään?

Vierailija
100/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh paremmin käy varmasti flaksi kuin joillakin porsailla, valailla, elefanteilla, yms mursuilla :D Käytän samoja miehistä, mutta nyt oli kyse naisesta. Oha nainen ku nainen ryhävalas yli 80 kilosena. Eipä siin muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä