"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote
Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot
Jaa. Esim Valtteri Filppula näyttää olevan "vain" 84 kiloinen (ja 183cm pitkä) eikä ammattilais-lätkänpelaaja tosiaan mikään rimpula ole.
Sellaisella on jopa sitä lihasta joka painaa.
Ei tällä palstalla oikein ole minkäänlaista käsitystä siitä kuinka paljon normaalipainoinen mies painaa.
Esimerkiksi 185cm pitkän miehen normaalipaino asettuu välille 64-85kg.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Jos miehellä ei ole erityistä fetissiä runsasta laardia kohtaan, niin kyllä se on kumpaakin osapuolta kohtaan ihan reilua kertoa jonkinlainen yläraja naisen painolle. Kokemuksesta tiedän, että jos ei rajoja laita, ensimmäisenä ovat kimpussa kauheat kaskelotit.
Pelkkä painoraja on ihan turha, siihen pitäisi laittaa myös pituusvaatimus. Nainen on ihan eri näköinen tuolla painolla, jos hän on joko 150 cm tai 175 cm pitkä.
Tuo sinun luonnehdinta "kauheat kaskelotit" on sellainen, että voisit laittaa sen omaan ilmoitukseesi. Tulisi kerralla selväksi, millaista naista et halua.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä, siis miehellä on joku kriteeri kumppanille niin se on jotenkin paha ja väärin?
Miehillä on sentäs lyhyet listat, naisilla monesti jotain metrin pituisia.
Siis näin naisena ajattelen samoin. Jos hakisin kumppania niin kun itse olen liikunnallinen ja hoikka. En usko, että sohvalla kaljaa juovan miehen kanssa meillä olisi paljoakaan yhteistä. Aivan sama kun en voisi olla eläinallergisen kanssa, koska myös eläimet ovat aina kuuluneet elämääni. Hyvähän se on rajata pois niitä joiden kanssa ei todnäk ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
No, ei kannata varmaan tykkäillä niistä ylipainoisista, jos noin ahdistaa. Joku autisti, joka tulee varmaan ensitreffeille vaa’an kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olet liian painava mies minun makuuni :D
Jokaisella makunsa…T: yli 60kg nainen
85 kg on taas minun mielestäni liian vähän miehen painoksi. En tykkää hintelistä miehistä.
Makuja on monia, minä en tykkää isokokoisista miehistä. Solakat, noin 170-180cm pitkät miehet on eniten makuuni.
En minäkään hintelistä pidä, mutta mies saa olla aika paljon alle tuon, ennen kuin on hintelä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Jos miehellä ei ole erityistä fetissiä runsasta laardia kohtaan, niin kyllä se on kumpaakin osapuolta kohtaan ihan reilua kertoa jonkinlainen yläraja naisen painolle. Kokemuksesta tiedän, että jos ei rajoja laita, ensimmäisenä ovat kimpussa kauheat kaskelotit.
Miten ne Tinderissä ovat kimpussasi? Eihän teille tule osumaa, jos swaippaat hänet vasemmalle.
Joku joskus sanoi, että Tinder on amatööreille.
Mene nettikirppikselle ja hae myynnissä olevia hääpukuja. Myyjä on todennäköisesti juuri eronnut ja näistä paikoista voi usein suodattaa koon perusteella! 😅
Saahan sinne vaikka mitä vaatimuksia laittaa. Yhdellä miehellä oli "Norsut ja kirahvit kuuluvat Afrikkaan ja lahnat järveen". Mikä helmi!
Heh, jättäisin omaan arvoonsa tuommoisen. Epäilisin, etteivät arvomaailmamme kohtaisi muiltakaan osin. T. Nuori nainen, bmi 21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olet liian painava mies minun makuuni :D
Jokaisella makunsa…T: yli 60kg nainen
85 kg on taas minun mielestäni liian vähän miehen painoksi. En tykkää hintelistä miehistä.
Yli 85kg mies on suurella todennäköisyydellä ylipainoinen mies. Suosittelen tutustumaan painoindeksiin ja sen raja-arvoihin.
Naiset tosin preferoivat jostain syystä hieman ylipainoisia miehiä hoikkiin verrattuna. Miehet taas keskimäärin toimivat täysin päinvastoin.
Haen Takkini kirjoitti:
Mene nettikirppikselle ja hae myynnissä olevia hääpukuja. Myyjä on todennäköisesti juuri eronnut ja näistä paikoista voi usein suodattaa koon perusteella! 😅
Hääpukuja myy yleensä juuri naimisiin menneet, ei niitä kukaan nykyään säilö kaapeissaan.
En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.
M39
P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.
Mutta eipä vielä tuomita, on olemassa todella nättejä ja seksikkäitä naisia joilla on ylimääräistä kropassa. Se vaan on niin yksilöstä kiinni.
T: Mies
Haen Takkini kirjoitti:
Tuo kokosuodatus nyt ei ole oikein vedenpitävä, jos hääpuku on kokoa 36 niin myyjä voi olla jo vähintään 46.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt vaan, mutta mitä täällä ketjussa horistaan? Mitä sinne Tinderiin sitten pitää laittaa, että on hyvä?
Siis oikeesti hämmentää.
Toisaalla sanotaa, että on hyvä kun tietää mitä haluaa ja kannattaa laittaa profiiliin ne asiat jotka ainakin tietää olevan itselle kynnyskysymyksiä niin säästyy ikäviltä keskusteluilta/ghostaamiselta sitten deittaillessa.
Toisaalla taas, että ei saa laittaa mitään kriteerejä profiiliin tai ainakaan mitään, missä karsii esim painon tai pituuden perusteella ihmisiä pois.
Sitten on kuitenkin naisia jotka ei halua tietyn pituista miestä tai miehiä jotka ei halua tietyn painoista naista. Mitä sinne voi oikeesti laittaa, että on hyvä?
Ja selvennetään nyt, että en itse laittaisi deittiprofiiliin "olethan alle xx kiloinen 😊", koska en itsekään ole hoikka tai timmi. Sen sijaan voisin kuvitella laittavani esim "ethän käytä alkoholia 😊" ja tuo on lopulta aika sama asia eikö? Silti ilmeisesti painon rajaaminen on pahempi näistä, vai miten on?
Mä olen kertonut profiilissa itsestäni, en tehnyt siitä vaatimus- tai edes toivelistaa toisen ominaisuuksista. Itsekin saan enemmän irti sellaisista profiileista.
Alkoholivertaus ontuu sikäli, että sitä ei välttämättä voi päätellä kuvista.
On käynyt treffeillä naisen kanssa joka ei ihan täyttänyt hänen ihannepainoaan ja nyt vitsailee huumorin kautta tapahtumasta. Salaa kuitenkin toivoo ettei olisi sitä 80kg vaan paaaaaljon vähemmän.
Pituus ja paino eivät kerro kehon rakenteesta ja koostumuksesta mitään. Jos on tavoitteellinen salitreenaaja ja muutenkin paljon liikkuva, 85 kg on aika kevyt paino 185-senttiselle miehelle.
Yleisurheilijalle tai urheilemattomalle aika isokin paino.
On siinä ero, kun katsoo 10000 metrin ja 100 metrin mm-mestareita... sekä naisten että miesten sarjoissa.
Tätä näkee muuten päivittäin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!
Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.
Ei vaan ihan yhtä tökeröä se on tekstiin tuollaista laittaa sukupuolesta riippumatta.
On minullakin tiettyjä preferenssejä ulkonäön suhteen, mutta muut piirteet ovat tärkeämpiä ja jos ei deittiprofiili syystä tai toisesta miellytä, siirryn seuraavaan.