"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin seksiseuraa hakiessaan kirjoittaa että "omaathan suuren varustuksen".
Minä ainakin kiertäisin kaukaa tuollaiset, vaikka minulla iso peenis onkin!
Tuollaisen kilomäärän asettanut mies on kyllä jo selvästi hyvin epätoivoinen. Ehdoton maksimikilomäärä naiselle on 60-65kg.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen kilomäärän asettanut mies on kyllä jo selvästi hyvin epätoivoinen. Ehdoton maksimikilomäärä naiselle on 60-65kg.
Miten ehdottomassa maksimissa voi olla viiden kilon hajonta? Eihän se silloin ole ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos pituus on se 140 cm. Taidan olla kovin lyhyt yksilö itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavahan se on silti kuulla että täytän tiukat kriteerisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä mies joka haki 60-65kg, laitatko yhteystietosi niin voidaan tavata?
T. Tuo 140
Vierailija kirjoitti:
Nainen kirjoittaa "olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!
ajattelen, että nyt pygmejä vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte vääntää jostain painosta? Eiköhän tärkeintä kumppania etsittäessä ole se, että paino on niissä rajoissa, että ihminen pystyy kävelemään tasaisella maalla puuskuttamatta. Eli paino ei vaikuta juurikaan terveyteen. Ei sillä nyt muuten ole niin väliä.
Tutkitusti naisen painon kohoaminen vaikuttaa ensimmäisenä miehensä seksihaluihin.
Sitten se mies on varmaan hombbeli kun haluaa naisen näyttävän pikkupojalta
Moneskohan kerta tämäkin on kun saa hoikkana naisena kuulla/lukea näyttävänsä pikkupojalta. Ja tämä on jotenkin ok? Tiimalasi on tiimalasi hoikkanakin.
Tuo otsikon juttu ei mene mulla tunteisiin. Ei menisi myöskään, vaikka painaisin yli 80 kiloa. En nää siinä mitään väärää. Minäkään en koe lihavaa (=epäterveellistä) vartaloa hyvännäköisenä. Sama pätee alipainoisiin.
Kummasti ihmisiä tuntuu aina kiinnostavan, millä kriteereillä muut hakee seuraa. Jokaisellahan on kuitenkin ihan samanlaiset oikeudet olla ihan niin tiukkoja kriteereiden suhteen kuin haluavat ja ainahan se on tasapainon löytämistä omien kriteereiden ja seuran löytymisen todennäköisyyden välillä. Joskus toisen vaatimukset saattavat tuntua ikäviltä kun ei itse niitä voi täyttää, mutta noissa tilanteissa ajattelen, että koska itsellänikin on kriteereitä niin kyllä toisellakin saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte vääntää jostain painosta? Eiköhän tärkeintä kumppania etsittäessä ole se, että paino on niissä rajoissa, että ihminen pystyy kävelemään tasaisella maalla puuskuttamatta. Eli paino ei vaikuta juurikaan terveyteen. Ei sillä nyt muuten ole niin väliä.
Tutkitusti naisen painon kohoaminen vaikuttaa ensimmäisenä miehensä seksihaluihin.
Moneskohan kerta tämäkin on kun saa hoikkana naisena kuulla/lukea näyttävänsä pikkupojalta. Ja tämä on jotenkin ok? Tiimalasi on tiimalasi hoikkanakin.
Tuo otsikon juttu ei mene mulla tunteisiin. Ei menisi myöskään, vaikka painaisin yli 80 kiloa. En nää siinä mitään väärää. Minäkään en koe lihavaa (=epäterveellistä) vartaloa hyvännäköisenä. Sama pätee alipainoisiin.
Yhtälailla täälä nyt haukutaan kaikki yli 60 kiloiset miehekkäiksi amatsoni karpaaseiksi.
Joten et tee yhtään poikkeusta. Kaikki näyttää lopulta siltä toiselta sukupuolelta, ehkä se sitten onkin se tahtotila jollain.
Tiedä sit, sairas palsta tää on anyway.
Äärimmäisen huolestuttavana pidän sitä miten joillekin miehille se naisen paino on noin kova paikka. Siis miehille.
Mitä se heihin edes liittyy?
Luuleeko ne että maailma pyörii heidän ympärillä ja on tasan sellainen kuin he haluavat vaatia.
Joo jatkoakoon unelmoimistaan.
Mä elän tätä oikeata elämää.
Ja se on ihanaa erikokoisine ihmisineen. Kaikkineen!
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on liki 2 metriä ja painaa noin yli 100 ja kyllä sille kelpaa tällänen 80nen.
Oishan se nyt naurattavaa jos moisen kanssa kulkisi 50 kilon keijukainen jonka pää yltää napaan asti.
Joten kaikki on suhteellista. Pidän siitä että miehet on miehen kokoisia.
No se on sinun mielipiteesi, jos se on mielestäsi naurettavaa. Minun mieheni on myös pitkä, olikohan 194 cm, ja itse olen 164 cm ja reilusti alle 60 kg. Enkä mikään keijukainen ole edes tällä painolla, eri asia olisi alle 50 kiloa. Eipä ole kukaan nauranut ainakaan päin naamaa. Selän takana olkoon mitä mieltä tahansa, eivät vieraiden ihmisten mielipiteet elämääni vaikuta.
En todellakaan ala nälkäkuurille minkään miehen takia! Naista alentavaa tuollaiset vaatimukset!
Vierailija kirjoitti:
Noilla maksimikiloilla naisen BMI voi olla välillä 18-25. Ihan kiva, että silloin ei haeta mahdollisimman hoikkaa vaan normaalipainoista eli pömppövatsakin saa naisella olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin seksiseuraa hakiessaan kirjoittaa että "omaathan suuren varustuksen".
Minä ainakin kiertäisin kaukaa tuollaiset, vaikka minulla iso peenis onkin!
Yleensä naperoa haarovälissään kanniskelevat kulliaan kehuskelevat...
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha ukko, joka tuollasia kirjottelee. Ei jatkoon. Sitä paitsi kyllähän kunnon kokoinen nainen vähintään sen 80 kiloa painaa, enemmänkin.
Juuri niin, pitäähän naisella olla muotoja.
Miesten pitäisi vaatia treffeille tarjokkailta naisilta tulos tästä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Body_Volume_Index
Sivulla oleva kuva osoittaa, että nainen voi samalla BMI:llä olla vaikka millainen pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla täälä nyt haukutaan kaikki yli 60 kiloiset miehekkäiksi amatsoni karpaaseiksi.
Joten et tee yhtään poikkeusta. Kaikki näyttää lopulta siltä toiselta sukupuolelta, ehkä se sitten onkin se tahtotila jollain.
Tiedä sit, sairas palsta tää on anyway.
Sinä ainakin olet sairas, kun keksit tuollaista omasta päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski voi laihduttaa kelvatakseen, lyhyt ei pysty venymään pituutta tulevaisuudessakaan, siksi painon vaatiminen on loukkaavampaa.
Jos kelpuuttaa lyhyen suhteeseen niin on valmis hyväksymään hänet sen pituisena jatkossakin. Painorajat taas vaikuttavat puolisoon koko elämän ajan ja painoon vaikuttavat monet asiat esim raskaudet ja sairaudet. Siksi painoraja on paljon loukkavampaa kun siinä kontrolloidaan koko tulevaa elämää.
No ei se raskaus kyllä ole mikään syy lihoa sanan varsinaisessa merkityksessä. Raskaudessa painoa tulee lisää lapsesta, istukasta, lisääntyneestä nesteestä kehossa (verimäärä, lapsivedet yms.), mut ei se ole mitään lihomista, vaan raskauteen liittyvää täysin luonnollista painon nousua. Raskaana ollessa ei tarvitse syödä kahden edestä ja liikkumista tulee jatkaa kuten ennenkin. On hyvä syödä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa, ei herkkuja. Elää kuten terveet ihmiset normaalistikin elävät. Ei sillä tavalla mitään lihomista tapahdu raskauden aikana.
Mulla tulee elettyä tuolleen ihan vaistomaisestikin, koska on huomattavasti miellyttävämpi olla raskaana, kun pitää omasta terveydestä ja terveellisistä elämäntavoista huolta. Jaksaa paljon paremmin, nukkuu paljon paremmin, on energisempi eikä kipuja ole niin paljoa.
Pakko kommentoida tähän raskausajan lihomiseen, että mulla hidastui aineenvaihdunta tosi paljon (ihan ulostamisvaikeuksiin asti :D ). Kroppa ikään kuin keräsi kaiken mahdollisen talteen.
Mitään pahoinvointia ei ollut, kertaakaan en oksentanut. Lihoin aika reippaastikin molemmissa raskauksissa.
Aika epäreilua sitten vedota, ettei kaikki liho, kun joku toinen saattaa oksentaa koko raskausajan, ni joo, ei varmaan liho.
MUTTA kummankin raskauden jälkeen laihduin nuo kilot kyllä pois. Ensimmäisen jälkeen ne melko itsestään katosi n. vuodessa. Toisen jälkeen ei kadonneet itsestään (mulla oli ikääkin jo enemmän, että ehkä se selittää eron), mutta sitten kun huomasin ettei niin vaan lähde, niin laihdutin ne pois, kun lapsi oli ehkä 1,5v (vauvavuotena en olisi jaksanut). Lapsi nyt 3v ja ihan hoikka olen edelleen.
P.S. Vaikka itse olenkin vähän läskikammoinen, ainakin mitä itseeni tulee, niin on kyllä tökeröä laittaa jotain painorajoja tinderiin. Ehkä voisi ennemmin vaan vetää vasemmalle ne omaan silmään turhan isokokoiset (mieltymyksiinsä on oikeus).
Ihan turha ukko, joka tuollasia kirjottelee. Ei jatkoon. Sitä paitsi kyllähän kunnon kokoinen nainen vähintään sen 80 kiloa painaa, enemmänkin.