Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
881/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli läski tai ei, niin jotain helppoa syötävää kannattaa varata ettei nälän tullen ala huutaa ja raivota. Raivopäät ovat raskasta seuraa vaikka hoikkia olisivatkin.

Jos ruokavalio on kunnossa ja on suunnilleen mielenterveydeltään normaali ihminen niin ei tuollaisia nälkäraivoja edes pääse tulemaan. 

Tässäpä sinulle yhden normaalin hoikan kommentti:

"Mitä helvettiä? Miten joku nainen, etenkin alle 40 vuotias edes kehtaa painaa yli 80kg?! Hävettävää ja sikamaista.

Esim ei kukaan ranskalainen nainen aloita mitään vauva.fi keskusteluja aiheella, "apua, mies on kusipää ja vaatii alle sotanorsun painoa naiselta"!!

T. Kaksi lasta, 167cm, 58kg ja ylipainoon taipuvainen."

Jos tuo ei ole satunnaista nälkäraivoa vaan tavallista puhetta, niin enpä haluaisi tuohon ihmiseen törmätä.

Vierailija
882/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako luvun sijasta esittää vaatimuksen, että ei olis niin painava akka että kun se tulee hässiessä päälle, tuntuu että meinaa lantio menee kohta murskaksi?

Jos mä ite painan 100kg, niin saako vaatia, ettei akka nyt ainakaan mua enemmän painaisi?

Ei sinun tarvitse vaatia keneltäkään yhtään mitään, et vain aloita minkäänlaista suhdetta itsellesi vastenmielisen naisen kanssa. Jos nainen ei miellytä silmää, älä lähde tekemään tuttavuutta. Helppoa, eikö vain?

Eli pitääkö niihin treffi-ilmoituksiin laittaa vaan oma kuva ja paikkakunta, muuta ei tarvii?

Älä mene nettiin. Kulje erilaisissa tapahtumissa, töissä, harrastuksissa, tansseissa, ties missä silmät auki ja mene jututtamaan naisia, joiden ulkonäöstä tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako luvun sijasta esittää vaatimuksen, että ei olis niin painava akka että kun se tulee hässiessä päälle, tuntuu että meinaa lantio menee kohta murskaksi?

Jos mä ite painan 100kg, niin saako vaatia, ettei akka nyt ainakaan mua enemmän painaisi?

Ei sinun tarvitse vaatia keneltäkään yhtään mitään, et vain aloita minkäänlaista suhdetta itsellesi vastenmielisen naisen kanssa. Jos nainen ei miellytä silmää, älä lähde tekemään tuttavuutta. Helppoa, eikö vain?

Eli pitääkö niihin treffi-ilmoituksiin laittaa vaan oma kuva ja paikkakunta, muuta ei tarvii?

Älä mene nettiin. Kulje erilaisissa tapahtumissa, töissä, harrastuksissa, tansseissa, ties missä silmät auki ja mene jututtamaan naisia, joiden ulkonäöstä tykkäät.

En mä käy oikeen muualla kuin lähikaupassa, muuhun ei ole varaa.. Siellä on vuosien varrella tullut useitakin kyseltyä treffeille, mutta ne antaa aina rukkaset.

Vierailija
884/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittavathan naisetkin pituusvaatimuksia joten mikä tässä on ongelmana? Molemmat (sekä pituus että paino) ovat fyysisiä ominaisuuksia joten omien toiveiden esittäminen on sekä miehille että naisille täysin OK.

Ei ole sama asia verrata painovaadetta ja pituusvaadetta.

Toiselle ei voi mitään joten sitä asiaa voi lähtökohtaisesti myös vaatia toiselta jos niin haluaa. Et voi vaatia lyhyttä olemaan pitkä.

Mutta voit vaatia rotevaa olemaan laihempi.

Mutta tämä vaatimus tuskin kannattaa kumminkaan päin.

Puhdas ohis, mutta eikö roteva tarkoita ruumiinrakennetta eikä ylipainoa.

Vierailija
885/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käy oikeen muualla kuin lähikaupassa, muuhun ei ole varaa.. Siellä on vuosien varrella tullut useitakin kyseltyä treffeille, mutta ne antaa aina rukkaset.

No jos se netti on sinusta ainoa keino sinulle, niin kerro siellä itsestäsi. Kai sinulla nyt jotain harrastuksia on? Aloita vaikka ylämäkijuoksu ja esitä toive, että haluat harrastaa sitä yhdessä.

Sinä et kaupassa käyvistä tiedä, ovatko he etsimässä parisuhdetta, joten tuollainen hakuammunta treffeille on turhaa. Ensin pitää tutustua muuten.

Vierailija
886/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittavathan naisetkin pituusvaatimuksia joten mikä tässä on ongelmana? Molemmat (sekä pituus että paino) ovat fyysisiä ominaisuuksia joten omien toiveiden esittäminen on sekä miehille että naisille täysin OK.

Ei ole sama asia verrata painovaadetta ja pituusvaadetta.

Toiselle ei voi mitään joten sitä asiaa voi lähtökohtaisesti myös vaatia toiselta jos niin haluaa. Et voi vaatia lyhyttä olemaan pitkä.

Mutta voit vaatia rotevaa olemaan laihempi.

Mutta tämä vaatimus tuskin kannattaa kumminkaan päin.

Puhdas ohis, mutta eikö roteva tarkoita ruumiinrakennetta eikä ylipainoa.

Ihan oikein. Minä olen ruumiinrakenteeltani roteva painosta riippumatta. Minulla on leveät hartiat ja lantio, kädet ovat isommat mitä naisilla keskimäärin ja kengänkoko iso. Minusta ei saa siroa ja hoikkaa, minusta tulee luiseva ja pysyn rotevana.

Vierailija
887/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä aiemmin ihmetteli miehiä jotka kontrolloivat kumppaninsa syömisiä. Tässä hyviä esimerkkejä. Mitä tapahtuu tällaiselle painonvartijalle kun vaimo sairastuu ja lihoo? Entäpä jos itse sairastut, saako vaimosi jättää sinut kun et enää mahdu painorajoihin?

Käsittämätöntä touhua. Te, jotka tiedätte tyttöystävän painon ja vahditte hänen syömisiää ja napostelujaan olette viemässä häntä kohti epätervettä syömishäiriötä. On parempi että pysytte sinkkuina tai ostatte nuken - sen paino on vakio.

Suurin osa naisten lihomisesta ei liity  sairauksiin, vaan ylensyöntiin. Sairaudet toki tulevat mukaan , kun on syöty pitkään liikaa ja paino nousee raskaan ylipainon puolelle ( PMI +30) . Kuulen monesti työssäni keski-iän saavuttaneilta henkilöiltä ( varsinkin naisilta ) terveyteen liittyviä "tekosyitä" lihomiselle - ovat monesti pettyneitä, kun juurisyy onkin elintavoissa eikä geeneissä/hormoneissa/yms. Jo pienet päivittäiset valinnat auttaisivat monessa tapauksessa hyvin paljon. Tästä aiheesta voisin kirjoitaa vaikka koko päivän...

Vierailija
888/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!

Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.

Ei kuulu ei. Kehopositiivisuuskin tarkoittaa oikeasti läskipositiivisuutta.

Vierailija
889/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Hei Siskot!

Olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä!

Eli olet lihava ja vielä laiska , kun et saa ylipainoa tippumaan.... ota itseäsi niskasta kiinni, kyllä sinäkin pystyt. Minä ajattelin 15 v. sitten samalla lailla, mutta onneksi en enää . 2 v. aikana karistin läskit pois ja elämän laatu parani uskomattomasti. Enää ei tarvitse todistella kenellekkään olevani "kehopositiivinen" ja ylpeä siitä. Aloita uusi elämäsi jo tänään!

Vierailija
890/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä aiemmin ihmetteli miehiä jotka kontrolloivat kumppaninsa syömisiä. Tässä hyviä esimerkkejä. Mitä tapahtuu tällaiselle painonvartijalle kun vaimo sairastuu ja lihoo? Entäpä jos itse sairastut, saako vaimosi jättää sinut kun et enää mahdu painorajoihin?

Käsittämätöntä touhua. Te, jotka tiedätte tyttöystävän painon ja vahditte hänen syömisiää ja napostelujaan olette viemässä häntä kohti epätervettä syömishäiriötä. On parempi että pysytte sinkkuina tai ostatte nuken - sen paino on vakio.

Suurin osa naisten lihomisesta ei liity  sairauksiin, vaan ylensyöntiin. Sairaudet toki tulevat mukaan , kun on syöty pitkään liikaa ja paino nousee raskaan ylipainon puolelle ( PMI +30) . Kuulen monesti työssäni keski-iän saavuttaneilta henkilöiltä ( varsinkin naisilta ) terveyteen liittyviä "tekosyitä" lihomiselle - ovat monesti pettyneitä, kun juurisyy onkin elintavoissa eikä geeneissä/hormoneissa/yms. Jo pienet päivittäiset valinnat auttaisivat monessa tapauksessa hyvin paljon. Tästä aiheesta voisin kirjoitaa vaikka koko päivän...

Ai Podi Mass Index on yli 30?

Voi kun pääsisi noin asiantuntevan "lekurin" vastaanotolle. Not.

Vierailija
891/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli läski tai ei, niin jotain helppoa syötävää kannattaa varata ettei nälän tullen ala huutaa ja raivota. Raivopäät ovat raskasta seuraa vaikka hoikkia olisivatkin.

Jos ruokavalio on kunnossa ja on suunnilleen mielenterveydeltään normaali ihminen niin ei tuollaisia nälkäraivoja edes pääse tulemaan. 

"Mitä helvettiä? Miten joku nainen, etenkin alle 40 vuotias edes kehtaa painaa yli 80kg?! Hävettävää ja sikamaista.

Esim ei kukaan ranskalainen nainen aloita mitään vauva.fi keskusteluja aiheella, "apua, mies on kusipää ja vaatii alle sotanorsun painoa naiselta"!!

Jos tuo ei ole satunnaista nälkäraivoa vaan tavallista puhetta, niin enpä haluaisi tuohon ihmiseen törmätä.

Sovitaan sitten että hoikkien ihminen "raivoaminen" on aina nälkäraivoa.

Samalla logiikalla sitten kun täällä lihavat raivoavat, niin se on automaattisesti jotain muuta kuin nälkäraivoa? Lihavat ovat siis raivokkaita ihmisiä ihan luonnostaan. Enpä haluaisi tuollaiseen ihmiseen törmätä.

Vierailija
892/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko nälkäraivoa vain niillä hoikilla, joilla on taipumusta ylipainoon? Luonnostaan hoikilla kun ei ole jatkuvaa näläntunnetta tai niin voimakkaita impulsseja syödä.

Vierailija
893/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valelääkäri voisi opetella ensin kirjoittamaan oikein, noin moni kirjoitusvirhe paljastaa, että kouluja ei ole tullut käytyä. Vai ihan PMI.

Vierailija
894/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko nälkäraivoa vain niillä hoikilla, joilla on taipumusta ylipainoon? Luonnostaan hoikilla kun ei ole jatkuvaa näläntunnetta tai niin voimakkaita impulsseja syödä.

Sitä voikin pohtia, että tuolla tyypillä parin kilon lisäys painossa voi vaikuttaa positiivisesti mielialaan ja käytökseen.

Vierailija
895/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voikin pohtia, että tuolla tyypillä parin kilon lisäys painossa voi vaikuttaa positiivisesti mielialaan ja käytökseen.

Läskeillä taas 30 kilon vähennys painossa voisi aiheuttaa samanlaisen vaikutuksen.

Vierailija
896/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se netti on sinusta ainoa keino sinulle, niin kerro siellä itsestäsi. Kai sinulla nyt jotain harrastuksia on? Aloita vaikka ylämäkijuoksu ja esitä toive, että haluat harrastaa sitä yhdessä.

Sinä et kaupassa käyvistä tiedä, ovatko he etsimässä parisuhdetta, joten tuollainen hakuammunta treffeille on turhaa. Ensin pitää tutustua muuten.

Käykö sauvakävely harrastukseksi ylämäkijuoksun sijaan?

Vierailija
897/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea dilemma.

Vierailija
898/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuo näppivirhe, kysessä siis toki BMI

Vierailija
899/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pidän jossain määrin pinnallisena ihmisenä. Tosin kaikki me ollaan ainakin jonkin verran pinnallisia.

Mutta hänellä on oikeus omiin kriteereihinsä ja kyllä hän varman itsekin tietää, että tuolla rajaa hyviä ja mukavia ihmisiä pois vaihtoehdoista.

Vierailija
900/957 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28kg tiputtanut female kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Hei Siskot!

Olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä!

Eli olet lihava ja vielä laiska , kun et saa ylipainoa tippumaan.... ota itseäsi niskasta kiinni, kyllä sinäkin pystyt. Minä ajattelin 15 v. sitten samalla lailla, mutta onneksi en enää . 2 v. aikana karistin läskit pois ja elämän laatu parani uskomattomasti. Enää ei tarvitse todistella kenellekkään olevani "kehopositiivinen" ja ylpeä siitä. Aloita uusi elämäsi jo tänään!

Kehopositiivisuus on myös sitä, ettet arvostele muiden ihmisten kehoja.

Olen itse pudottanut kymmeniä kiloja ja tiedän kuinka vaikeaa se on. Opin sen aikana, että monenlaista ihmistä mahtuu monenlaiseen kehoon, eikä mulle oikeastaan kuulu millaisessa kropassa kukanenkin viihtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi