"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Osa naisista kuulemma laittaa Tinderiin sellaiset kuvat, ettei pullukka vartalo tule ilmi.
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.Vai että ihan pettynyt, voi kyynel. Kyllä ovat sellaisia mimosankukkia nykymiehet, ettei muusta väliä. Ilmeisesti bikinikuva on ainoa oikea, tuolloin voi sitten mies päätellä kelpaako, eikä tarvitse pettyä tai menettää libidoaan lopullisesti.
Oikeasti, mitä väliä jos naisella on muutama kilo liikaa? Ihan vakavissani kysyn, miten pinnallinen voi ihminen olla?
Ylipaino kertoo kantajansa elämänhallintakyvystä ja itsekurista.
En nyt ymmärrä, siis miehellä on joku kriteeri kumppanille niin se on jotenkin paha ja väärin?
Miehillä on sentäs lyhyet listat, naisilla monesti jotain metrin pituisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote
Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot
Jaa. Esim Valtteri Filppula näyttää olevan "vain" 84 kiloinen (ja 183cm pitkä) eikä ammattilais-lätkänpelaaja tosiaan mikään rimpula ole.
Sellaisella on jopa sitä lihasta joka painaa.
Mies ei saa vaatia naiselta ulkonäköön liittyviä asioita. Naisen taas kuuluu vaatia mieheltä ulkonäköseikkoja. Mitäs ihmeellistä tässä on? Se on sitä tasa-arvoa, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Reilu mies kysyy avoimesti. Älä valehtele vaan kerro rehellisesti mitä painat. ko miehellä on varaa kysyä. En itse enää mene deitille jos hommassa haisee joku prinsessa inttämässä jotain sekopäistä feminismi voimaantumista.
Mun ilmoituksessa lukee "Osaathan yhdyssanat :)"
Olen ylipainoinen, yli 80kg, sinkkunainen, enkä edes ole Tinderissä tai millään palstoilla, mutta en ymmärrä miksi tällaisesta pitäisi loukkaantua.
Tietenkin mies saa toivoa. Minäkin toivon miehiltä asioita. Ei sinkun tarvi lähteä kenen tahansa kanssa treffeille!
Minusta tuollainen toive julki olisi plussaa, koska en haluaisi tietenkään lähestyä sellaista miestä, joka ei lähestymisestäni ilahtuisi.
Tämähän on win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
Myös 85 kg painava mies voi olla manboobsit omaava löllerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Jos miehellä ei ole erityistä fetissiä runsasta laardia kohtaan, niin kyllä se on kumpaakin osapuolta kohtaan ihan reilua kertoa jonkinlainen yläraja naisen painolle. Kokemuksesta tiedän, että jos ei rajoja laita, ensimmäisenä ovat kimpussa kauheat kaskelotit.
Tuollainen "80 kg" nyt vain ei kerro laardin määrästä yhtään mitään.
Anteeks nyt vaan, mutta mitä täällä ketjussa horistaan? Mitä sinne Tinderiin sitten pitää laittaa, että on hyvä?
Siis oikeesti hämmentää.
Toisaalla sanotaa, että on hyvä kun tietää mitä haluaa ja kannattaa laittaa profiiliin ne asiat jotka ainakin tietää olevan itselle kynnyskysymyksiä niin säästyy ikäviltä keskusteluilta/ghostaamiselta sitten deittaillessa.
Toisaalla taas, että ei saa laittaa mitään kriteerejä profiiliin tai ainakaan mitään, missä karsii esim painon tai pituuden perusteella ihmisiä pois.
Sitten on kuitenkin naisia jotka ei halua tietyn pituista miestä tai miehiä jotka ei halua tietyn painoista naista. Mitä sinne voi oikeesti laittaa, että on hyvä?
Ja selvennetään nyt, että en itse laittaisi deittiprofiiliin "olethan alle xx kiloinen 😊", koska en itsekään ole hoikka tai timmi. Sen sijaan voisin kuvitella laittavani esim "ethän käytä alkoholia 😊" ja tuo on lopulta aika sama asia eikö? Silti ilmeisesti painon rajaaminen on pahempi näistä, vai miten on?
Ilmaisee mitä haluaa. Ei kai siinä mitään. Saahan sitä miehillekin esittää vaatimuksia. Toki sellainen pitkä vaatimuslista antaa kenestä vaan ylimielisen kuvan
Huh huh, kyllä on miehellä rima alhaalla. Mun tinder ilmoituksessa lukisi, että olethan alle 65 kg (saa olla pari kiloa tämän yli jos olet yli 180 cm).
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Kyllä täytyy olla hyvin kookas nainen, jos painaa 80kg. Itse painan saman verran mutta olenkin 187cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huumoria hei😅
Aika paska huumorintaju sulla hei.
no siis, on toi aika junttia :D en ymmärrä miks pitäs kirjottaa "olethan x :)" - oli se sitten mitä tahansa. mut paino tossa on sellanen, jota ymmärrän kirjaimellisesti vähiten. vielä, ku sukupuolesta riippumatta ihmiset ei ymmärrä painosta mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Esim Valtteri Filppula näyttää olevan "vain" 84 kiloinen (ja 183cm pitkä) eikä ammattilais-lätkänpelaaja tosiaan mikään rimpula ole.
Aika kaposet hartiat kyseisellä miehellä kyllä on
Se ei halua läskiä, eipä siinä sen kummempaa. Jokainen saa valintansa tehdä omilla kriteereillä, ota tai jätä.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok laittaa tuo vaatimus näkyviin heti ettei turhaan vaivaudu pulskemmat naiset. Enemmän itsetuntoa söisi jos hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen ensitapaamisessa joutuisi kohtaamaan toisen huonosti peitetyn inhon ilmeen.
Minä taas ajattelisin, että väistän luodin kun miehen huonot käytöstavat käyvät noin selkeästi ilmi heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olet liian painava mies minun makuuni :D
Jokaisella makunsa…T: yli 60kg nainen
85 kg on taas minun mielestäni liian vähän miehen painoksi. En tykkää hintelistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Hyi saatana':lla tuskin on yhteneväisyyksiä Valtteri Filppulan kanssa.
Tämä on näiden läskifoobikoiden biisi! Nukke vaan on vaihtunut seksinukeksi.