"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa naisten pituus pyynnöistä. Ihan normia että naisella on joku pituus raja. Parempaa tasa-arvoa.
Juuri näin. Se todellakin on sitä "parempaa tasa-arvoa".
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Kyllä on muhevat lollot jos ne 20kg painaa!!
Vai onko isot luutkin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Osa naisista kuulemma laittaa Tinderiin sellaiset kuvat, ettei pullukka vartalo tule ilmi.
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Ja sinä kykenet lukemaan toisten ajatukset? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok laittaa tuo vaatimus näkyviin heti ettei turhaan vaivaudu pulskemmat naiset. Enemmän itsetuntoa söisi jos hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen ensitapaamisessa joutuisi kohtaamaan toisen huonosti peitetyn inhon ilmeen.
Hmm..150cm pitkä ja 60kg nainen on kyllä jo varsin pönäkkä mut lähes 180cm nainen samoilla kiloilla sitten jo anorektisen laiha. Noin 170cm:lle aika ihanne. Että kannattaisi sinunkin vaan laittaa se pituustoive myös niin ymmärretään että minkä painoista naista haet.
Vierailija kirjoitti:
Paino ja ikä on asioita, joita ihmiset arvioivat alakanttiin kysyttäessä. Ihan sen takia, koska ei haluta loukata.
Onhan se väärin, että pitäisi olla normaalipainoinen, tosi vaativa mies kyllä nyt kyseessä. Porsastelu on paljon kivempaa kuin normaalisti ja terveellisesti syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olet liian painava mies minun makuuni :D
Jokaisella makunsa…
T: yli 60kg nainen
Vierailija kirjoitti:
79,5 Ok.
Onko sillä rima liian alhaalla vai ylhäällä. LOL
Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Oikeastiko muka lukee?
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote
Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot
Lopettakaa jos se uikutus, uusavuttomat. Kevät alkaa kunnolla ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Etsii panonukkea
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa,
ne suuren ikavan pieneen sydameen tuottaa.
Mut ikkunaan, tuijottaa, kai pienikin poika illoin saa,
sielta katsoo prinsessa unelmain.
Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttoni katsoo vain.
Han on naisista kaunein minka tiedan,
myos pienet rinnat prinsessallani siedan.
Hattu on, moitteeton, hyva myos ryhti vartalon.
Ruudun takaa prinsessa katsoo vain.
Oo, Glendora, oo Glendora, oo Glendora kuinka sua palvonkaan.
Oo, Glendora, oo Glendora, oo Glendora kuinka sua palvonkaan.
Kerran illalla ikkunaan taas saavun, jo äija toinen prinsessan peitti kaavuin.
Han peitti paan ja peitti muun, sen vaihtaen nukkeen koristeltuun.
Ruudun takaa tyttoni toinen vei.
Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttoni toinen vei.
Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttoni toinen vei.
Toinen vei, toinen vei, toinen vei, toinen vei, toinen vei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Oikeastiko muka lukee?
No kyllä lukee. Älä esitä "yllättynyttä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote
Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot
185/85 on sellainen kontaktilajia tai joukkueurheilua harrastavan ihanneraami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Osa naisista kuulemma laittaa Tinderiin sellaiset kuvat, ettei pullukka vartalo tule ilmi.
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.
Vai että ihan pettynyt, voi kyynel. Kyllä ovat sellaisia mimosankukkia nykymiehet, ettei muusta väliä. Ilmeisesti bikinikuva on ainoa oikea, tuolloin voi sitten mies päätellä kelpaako, eikä tarvitse pettyä tai menettää libidoaan lopullisesti.
Oikeasti, mitä väliä jos naisella on muutama kilo liikaa? Ihan vakavissani kysyn, miten pinnallinen voi ihminen olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole erityistä fetissiä runsasta laardia kohtaan, niin kyllä se on kumpaakin osapuolta kohtaan ihan reilua kertoa jonkinlainen yläraja naisen painolle. Kokemuksesta tiedän, että jos ei rajoja laita, ensimmäisenä ovat kimpussa kauheat kaskelotit.
Naiset esittelevät itseään et nuorekas,hoikka vartaloinen posliininen bisnes nainen mutta vastaan tuleekin 152-152-152 (pituus-paino-ympärysmitat) mitat täyttävä ankan vaappumis tyylillä kolmen ( 3-4-5-vuotiaan) kanssa treffeille valittaen kun teinit ei lähtenyt mukaan uutta elättäjää katsomaan
Tottakai voi ja pitää esittää toiveita millaista kumppania hakee.