"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tässä on ongelma, se että kirjoittaa ettei halua 80kg naista tai että ei halua 80kg naista? Olettaakin joku ihan oikeasti, ettei painolla ole vaikutusta siihen onko nainen kaunis tai ei?
Kumpikaan ei ole mulle ongelma, mutta olen sitä mieltä, että on tökeröä, huonoa käytöstä ja turhaa kirjoittaa tuollaista profiiliin. Toisaalta helpottaa omaa päätöstäni, koska tuollainen tyyppi menee vasemmalle vaikka ehtoihin sopisin.
Yksi monista syistä skipata ylipainoinen nainen on tuo pakottaminen, että ylipaino pitäisi hyväksyä mukisematta ja siitä ei saisi edes keskustelupalstalla puhua, kun niin monen matamin mieli menee pirstaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Painan 55 kg mutta en ikinä huolisi tuollaista ukkoa. Eiköhän noita muitakin naisen ulkonäölle asetettuja vaatimuksia ole vaikka kuinka. Kertoo jotain olennaista ihmisestä ja hänen arvoistaan että tuollaista kehtaa omalla naamallaan vaatia. En kyllä ymmärrä niitäkään naisia jotka laittavat jonkun minipituuden tms. Voivat laittaa oman pituutensa, niin eiköhän se karsi ne miehet joille on ongelma jos nainen on pidempi?
Eli saa ajatella, mutta ei saa kirjoittaa. Kai tässä jokin logiikka on, naisen kuuluisa logiikka.
Mä ajattelisin, että en kuitenkaan kelpaa, vaikka painan 65 kg. Tuollaiset henkilöt löytävät aina jotain vikaa toisen ulkonäöstä. Alle 80 kg voi hänen mielestään olla sitten liian pienitissinen, paksureitinen, läskimahainen.. whatever.
Ei jatkoon.
yhtä lailla miehet valehtelee ikäänsä ja laittaa vanhoja kuvia kuin naiset
ottakaa se videopuhelu ensin, jos on niin tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.
M39
P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.
Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.
Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.
M39
Saat alapeukkuja koska väität tietäväsi ulkonäön perusteella kuka painaa 60-65kg tai yli. Et tiedä. On ihan eri asia sanoa että viehätyn vain omaan silmääni hoikista (tai mistä ikinä) kuin alkaa laittaa painorajoja.
Jos henkilö viehättää, hän viehättää vaa'an lukemasta riippumatta. Eikö? Vai todellako laitat superkuuman misun puntarille, ja jos näyttää 60,1 kg, heivaat hänet mäkeen vaikka äsken luulit häntä vielä alle 60-kiloiseksi (koska hänestä jo kiinnostuit, eli hän on omaan silmääsi tarpeeksi hoikka)?
Sama voi käydä vaikka 70-kiloisenkin kanssa. Jos eteesi laitetaan kymmenen 65-kiloista naista, jokainen on eri pituinen ja mallinen. Joku näyttää hoikalta ja timmiltä, joku ylipainoiselta tuossa painossa. Ja toisaalta, jos eteesi laitetaan kymmenen sinua viehättävää (= sinulle riittävän laihaa) naista, joku voi painaa 55 ja joku 75 kg. Painoa ei näe satavarmasti ensisilmäyksellä. Siksi painorajat ovat lapsellisia. T. 68kg, XS/S -kokoinen nainen.
Tämä, ja päälle vielä se että kirjoittajan mielestä "sopusuhtaisuus" takaa aktiivisen, liikunnallisen ja terveellisesti syövän eläntavan. Kun ei todellakaan takaa 😅. Kirjoittaja haluaa laihan naisen (täysin ok) mutta piilottelee sitä tuollaisiin höpöhöpö-lauseisiin (noloa valehtelua). Jos hänelle tarjotaan 80kg liikunnallinen ja terveellisesti syövä tai 50kg sohvalla naposteleva nainen, hän ottaa jälkimmäisen vailla huolen häivää tämän elämäntyylistä.
No itse asiassa kokeilin joskus tätä laihaa sohvaperunaa. Ei toiminut sekään, hän oli mustasukkainen harrastuksilleni ja tylsää seuraa koska ei halunnut tehdä mitään liikunnallista. Ymmärrän kyllä että kriittisyyteni raja vaihtoehtoja.
Kyllä varmaan on olemassa 80kg nainen joka on urheilullinen ja syö terveellisesti. Todennäköisesti hänen lajinsa on kuulantyöntö, moukarinheitto tai koripallo (yli 180cm pitkä). Mutta koska tunnustan että en missään nimessä halua itseäni ”isompaa” naista niin tällaiset naiset ovat pois listoista.
Miten tämän nyt sanoisi että menisi jakeluun. Ei ole mahdollista että alle 170cm nainen painaa yli 70kg ja on oikeasti liikunnallinen (=urheilullinen) ja syö terveellisesti (=annoskoot, ei napostelua).
Uskon että koko ongelma lähtee nykyajan ihmisten kehonkuvan vääristymisestä kun yli puoli Suomea on ylipainoisia niin normaalipainoiset näyttävät aliravituilta. Minuakin haukutaan riisitikuksi vaikka painoindeksini 176/71 mitoilla on 22,9. Tähän jos lisäisi 6,5kg niin olisin jo yli 25 painoindeksin eli lievästi ylipainoinen ja silti alle 80 kiloa! Terveellisesti syövä ei syö niin paljoa että paino nousisi ylipainon puolelle. Saatte olla ihan sen painoisia kuin haluatte ja minä jatkan etsintää.
M39
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelisin, että en kuitenkaan kelpaa, vaikka painan 65 kg. Tuollaiset henkilöt löytävät aina jotain vikaa toisen ulkonäöstä. Alle 80 kg voi hänen mielestään olla sitten liian pienitissinen, paksureitinen, läskimahainen.. whatever.
Ei jatkoon.
65 kg on aika paljon, ellei pituutta ole yli 175cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.
M39
P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.
Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.
Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.
M39
Saat alapeukkuja koska väität tietäväsi ulkonäön perusteella kuka painaa 60-65kg tai yli. Et tiedä. On ihan eri asia sanoa että viehätyn vain omaan silmääni hoikista (tai mistä ikinä) kuin alkaa laittaa painorajoja.
Jos henkilö viehättää, hän viehättää vaa'an lukemasta riippumatta. Eikö? Vai todellako laitat superkuuman misun puntarille, ja jos näyttää 60,1 kg, heivaat hänet mäkeen vaikka äsken luulit häntä vielä alle 60-kiloiseksi (koska hänestä jo kiinnostuit, eli hän on omaan silmääsi tarpeeksi hoikka)?
Sama voi käydä vaikka 70-kiloisenkin kanssa. Jos eteesi laitetaan kymmenen 65-kiloista naista, jokainen on eri pituinen ja mallinen. Joku näyttää hoikalta ja timmiltä, joku ylipainoiselta tuossa painossa. Ja toisaalta, jos eteesi laitetaan kymmenen sinua viehättävää (= sinulle riittävän laihaa) naista, joku voi painaa 55 ja joku 75 kg. Painoa ei näe satavarmasti ensisilmäyksellä. Siksi painorajat ovat lapsellisia. T. 68kg, XS/S -kokoinen nainen.
Tämä, ja päälle vielä se että kirjoittajan mielestä "sopusuhtaisuus" takaa aktiivisen, liikunnallisen ja terveellisesti syövän eläntavan. Kun ei todellakaan takaa 😅. Kirjoittaja haluaa laihan naisen (täysin ok) mutta piilottelee sitä tuollaisiin höpöhöpö-lauseisiin (noloa valehtelua). Jos hänelle tarjotaan 80kg liikunnallinen ja terveellisesti syövä tai 50kg sohvalla naposteleva nainen, hän ottaa jälkimmäisen vailla huolen häivää tämän elämäntyylistä.
No itse asiassa kokeilin joskus tätä laihaa sohvaperunaa. Ei toiminut sekään, hän oli mustasukkainen harrastuksilleni ja tylsää seuraa koska ei halunnut tehdä mitään liikunnallista. Ymmärrän kyllä että kriittisyyteni raja vaihtoehtoja.
Kyllä varmaan on olemassa 80kg nainen joka on urheilullinen ja syö terveellisesti. Todennäköisesti hänen lajinsa on kuulantyöntö, moukarinheitto tai koripallo (yli 180cm pitkä). Mutta koska tunnustan että en missään nimessä halua itseäni ”isompaa” naista niin tällaiset naiset ovat pois listoista.
Miten tämän nyt sanoisi että menisi jakeluun. Ei ole mahdollista että alle 170cm nainen painaa yli 70kg ja on oikeasti liikunnallinen (=urheilullinen) ja syö terveellisesti (=annoskoot, ei napostelua).
Uskon että koko ongelma lähtee nykyajan ihmisten kehonkuvan vääristymisestä kun yli puoli Suomea on ylipainoisia niin normaalipainoiset näyttävät aliravituilta. Minuakin haukutaan riisitikuksi vaikka painoindeksini 176/71 mitoilla on 22,9. Tähän jos lisäisi 6,5kg niin olisin jo yli 25 painoindeksin eli lievästi ylipainoinen ja silti alle 80 kiloa! Terveellisesti syövä ei syö niin paljoa että paino nousisi ylipainon puolelle. Saatte olla ihan sen painoisia kuin haluatte ja minä jatkan etsintää.
M39
Olet oikeassa. Mutta sitten taas toisaalta ei ole mahdollista seurustella miehen kanssa jolla on alle 13 cm kalu. Ja paksuus on myös tärkeä asia! Tommonen pikkuliru ei vaan kertakaikkiaan tunnu yhdelläkään naisella miltään. Tuo pitää myös ehdottomasti kaikkien laittaa kriteeriksi painon ja pituuden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
65 kg on aika paljon, ellei pituutta ole yli 175cm.
Jos niin ajattelet. Olen ihan tyytyväinen itseeni, kokooni ja fyysiseen kuntooni tässä 167 cm pitkässä varressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
M39
En ole viestiäsi alapeukuttanut, mutta kieltämättä ihmetyttää tuo painoraja, minkä ylittäville olet ekoilla treffeillä sanonut, ettei jatko kiinnosta. Oletko siis ekoilla treffeillä kysynyt naisen painoa, vai mistä olet tiennyt hänen painavan yli 65kg? Entä millä tavalla esimerkiksi 175cm/65kg nainen ei voisi olla liikunnallinen ja terveellisiä elämäntapoja noudattava?
No enhän minä herranjestas mitään lukemia kysele kyllä sen päällepäin näkee. 175/65 on ihan ok mitat tosin alkaa olla liian pitkä omaan makuuni. Esim 170/70 on liian iso makuuni ja 160/65 liian pulska. Mutta nämä ovat vain esimerkkilukuja kun olen insinöörin niin olen tottunut lukuja pyörittämään.
Ja jos vaatteet on mallia säkki niin että ei pysty arvioimaan vartaloa niin se on muutenkin ei jatkoon. Anteeksi kun kuulostan kauhean esineellistävältä. Toki kasvot ovat se johon katse keskittyy, mutta niistäkin voi aika hyvällä tarkkuudella nähdä painon.
M39
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
85 kiloa, siis enemmän kuin Big Ed! Sopisit varmaan sille (kaksois)veljeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten paino on tabu. Kaikki (myös naiset) tietävät, että paino vaikuttaa paljon ihmisen vetovoimaan, joten on luonnollista että ihmiset (myös naiset) listaa sen kriteeriksi.
Naisen paino on tabu siksi, etteivät naiset ole olemassa pelkästään sen vuoksi, että miellyttäisivät miehiä seksuaalisesti. Yksikään nainen, myöskään se hoikka, ei halua tulla nähdyksi pelkkänä panokoneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olen 178cm pitkä ja painan 89kg, ja olen kohtalaisen raamikas. Jos nainen olisi noin 10-15cm lyhyempi ja painaa 80kg, jotain on pahasti pielessä.
Vaikuttaa siltä, että haluat naisen olevan sinua lyhyempi. 178 cm ei ole naiselle mikään mahdoton pituus, tunnen monta tuon pituista ja pitempiäkin. Itse olen 175 cm pitkä. 180 cm pitkälle naiselle 80 kg ei ole liikaa, vielä mahtuu normaalipainoon.
Suomalaisten naisten keskipituus on 164cm. Onhan noita pidempiäkin, mutta jätän ne suosiolla pidemmille miehille.
M39
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
M39
M39
Olet oikeassa. Mutta sitten taas toisaalta ei ole mahdollista seurustella miehen kanssa jolla on alle 13 cm kalu. Ja paksuus on myös tärkeä asia! Tommonen pikkuliru ei vaan kertakaikkiaan tunnu yhdelläkään naisella miltään. Tuo pitää myös ehdottomasti kaikkien laittaa kriteeriksi painon ja pituuden lisäksi.
Mistä tuo pitää mitata? Pallien takaa hepin kärkeen vai tyvestä latvaan? Saatan just ja just täyttäävaatimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis tää on tätä usein miesten kanssa. Suomalaisista miehistä reilusti yli puolet ylipainoisia ja sit nää samat ylipainoiset haluaa sen hoikan, urheilullisen, kauniin ja seksikkään. Ainahan sitä saa haluta vapaasti. Minusta on ihan sama mitä joku mies sinne latelee. Vakka joko löytää tai ei löydä kanttansa. Jokainen vastapeluri voi sitten itse miettiä haluaako kriteeri-Riston elämäänsä mikäli sattuu ehdot täyttämään.
Itsekin sain hoikkana naisena näitä kyselyjä useilta pitkälti yli 100-kiloisilta (ei siis lihaksikkailta, vaan heiltä joille oli ruoka maistunut) ja pahasti ylipainoisilta ja kun ilmoitin, että haluaisin urheilullisemman kumppanin kun urheilen itse aktiivisesti, niin sieltä tuli kaikkea nirsosta, h**sta ja muusta lähtien vastaukseksi. Heidän olisi pitänyt siis kelvata välittömästi minulle, kun kerran vain olivat miehiä ja ilmaisivat kiinnostuksensa.
Sama iän suhteen. Vanhat papat laitteli viestejä. Ei voi ainakaan yrittämisen puutteesta syyttää. Ihmetytti vain se rajaton itseluottamus ja totaalinen kyvyttömyys nähdä oma arvonsa, tai sen puute. Myös miesten pitäisi pysyä lestissään kuitenkin vaatimuksineen.
Tässä todiste. Jotkut naiset haluavat sen 176/71 ”kukkakepin”.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet elämäntavat ovat minulle tärkeitä, joten olethan suorituskykyinen ilman sinisiä pillereitä. 😊
Sehän on ihan sinusta itsestäsi kiinni se miehen suorituskyky. Jos et osaa, tuskinpa mies innostuu... Sadasta naisesta huomattavan iso osa on ollut todella passiivisia, moni jopa hyvin ajattelematon ja itsekäs, mutta aina joku oikein hyvä...
HAHHAHHAHAHAHHAHAA
Luuletteko että seisoo jos ette ole viehättäviä😅
On se noloa kun menee treffeille naisen kanssa jonka ulkonäöstä ei tiedä mitään ja tavatessanna huomaat että oletkin menossa mursun kanssa syömään. Näin kävi minulle ja nähdessämme sanoin heti kiitos, ei kiitos ja lähdin kotiin.
Jos se on tänään 80kg , kymmenen vuoden päästä se on monilla 100kg,tuppaa tuleen iän mukana kiloja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote
Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot
Ylipaino on uusi normaali. Joku 190cm/85kg on täysin sopusuhtainen ja normaalipainoinen mies. Mutta 80kg nainen tuskin on 185cm pitkä, vaan ennemminkin 165cm.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolisoni vitsaili aikanaan, että niin kauan ei ole hätää, kun mahdutaan yhtä aikaa saunan lauteille istumaan. :-D
Mun paino sahailee 76-92 kilon välillä riippuen vuodenajasta ja siitä kuinka nälkäinen sitä on. Nyt talvella olen ollut nälkäinen. Painoa saisi olla vähemmän, myönnän. Syömättäkään ei voi olla tai suolet kurnii. En ole pitään aikaan kokenut kylläisyyden tunnetta ja se on aika kurja juttu. Tuntuu että aina on nälkä.
Se että suolet kurnii johtuu varmaan väärästä ruokavaliosta tai jostain sopimattomasta ruoasta. Ruisleivällä saa ainakin tunnetusti tuon kurnutuksen ja suolenvääntelyn aikaan. Mutta sitä kurnimista ei kannata sekoittaa nälkään, se liittyy enemmänkin siihen tavaraan jota siellä suolessa on menossa alas.
Mies yli 100 cm vyötäröllä totaalinen turn off.