Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei usko, että vauva on hänen!

Vierailija
27.09.2015 |

Siis olen 100% varma, että vauva on mieheni lapsi. Vauvalla on tummat hiukset (kai ne nyt näyttää tummilta vastasyntyneellä) ja kuulemma "tummempi" iho! Siis se väri varmasti tasaantuu kun vauva kasvaa, on siis vasta 2vrk. Mua itkettää enkä edes haluaisi lähteä sairaalasta kotiin riitelemään. Onnellinen pitäisi olla mutta miten ihmeessä? Haluaisin teettää isyystestin jotta mies lopettaisi tuon käytöksen. Saako sen jo sairaalassa? Olemme naimisissa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:30"]No siis ihn ihmemeininkiä. Kyllä mä voin kirkkain silmin sanoa, että en ole seksiä harrastanut vuoteen. Jos sitten joku taho osoittaisi, että mut onkin tyrmäystipatettu ja raiskattu niin vähentäisikö se jotenkin aiemman lausuntoni arvon? Ei.

Ap, epäiletkö itse jotain tapahtuneen vai miksi et vaan jämäkästi totea miehelle, että on kusipää ja miten edes kehtaa tuollaisena hetkenä aloittaa moisen näytelmän.
[/quote]

Johtuu varmaan väsymyksestä, hormoneista mutta aloin nyt miehen käytäksen takia stressaamaan "mitä jos jotain kävikin". Tiedän kyllä, että tämä on typerää näin ahdistua mutta en vain voi mitään. Mitä jos nyt tuleekin ero, pärjäisinkö yksin vauvan kanssa, oliko vauva sittenkin virhe... ahdistaa vaan. Ap

Vierailija
2/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:30"]No siis ihn ihmemeininkiä. Kyllä mä voin kirkkain silmin sanoa, että en ole seksiä harrastanut vuoteen. Jos sitten joku taho osoittaisi, että mut onkin tyrmäystipatettu ja raiskattu niin vähentäisikö se jotenkin aiemman lausuntoni arvon? Ei.

Ap, epäiletkö itse jotain tapahtuneen vai miksi et vaan jämäkästi totea miehelle, että on kusipää ja miten edes kehtaa tuollaisena hetkenä aloittaa moisen näytelmän.
[/quote]

Johtuu varmaan väsymyksestä, hormoneista mutta aloin nyt miehen käytäksen takia stressaamaan "mitä jos jotain kävikin". Tiedän kyllä, että tämä on typerää näin ahdistua mutta en vain voi mitään. Mitä jos nyt tuleekin ero, pärjäisinkö yksin vauvan kanssa, oliko vauva sittenkin virhe... ahdistaa vaan. Ap
[/quote]

Tsemiä ap. Stressaat nyt varmasti aivan turhaan. Nauti vauvasta ja onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin vauvalla oli ihan tummanruskeat hiukset syntyessään, oikein pitkä (no vauvalle pitkä, pari-kolmesenttinen) ja tuuhea tummanruskea tukka. Molemmat vanhemmat olemme ihan vaaleita.

Pikkuhiljaa vauvan hiukset vaaleni ja oikeastaan lähtivät, noin viisikuisena hän oli ihan kaljun näköinen kunnes alkoi kasvaa "oikea" tukka. Ja se tukka oli sellainen kullanvaalea eloveenatukka :)

Vierailija
4/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet?
[/quote]

Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap
[/quote]

Mitääää xD kuulostaa hyvältä

Vierailija
5/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:30"]No siis ihn ihmemeininkiä. Kyllä mä voin kirkkain silmin sanoa, että en ole seksiä harrastanut vuoteen. Jos sitten joku taho osoittaisi, että mut onkin tyrmäystipatettu ja raiskattu niin vähentäisikö se jotenkin aiemman lausuntoni arvon? Ei. Ap, epäiletkö itse jotain tapahtuneen vai miksi et vaan jämäkästi totea miehelle, että on kusipää ja miten edes kehtaa tuollaisena hetkenä aloittaa moisen näytelmän. [/quote] Johtuu varmaan väsymyksestä, hormoneista mutta aloin nyt miehen käytäksen takia stressaamaan "mitä jos jotain kävikin". Tiedän kyllä, että tämä on typerää näin ahdistua mutta en vain voi mitään. Mitä jos nyt tuleekin ero, pärjäisinkö yksin vauvan kanssa, oliko vauva sittenkin virhe... ahdistaa vaan. Ap

[/quote]

Ymmärrän sua Ap ja kuulostaa siltä että sua vaivaa perinteinen kiltin tytön syndrooma. Kun joku alkaa sua syyttelemään jostakin, alat heti miettiä mitä jos toinen olisikin oikeassa. Vaikka siihen ei olisi mitään syytä. Itse elin lapsuuteni todella syyllistävässä ilmapiirissä ja pitkälle aikuisuuteen jatkui tuo että jos minua syytettiin /koin että minua syyteltiin (aina ei ollut edes suora syytös) ihan mistä tahansa, heti aloin miettimään voiko syytöksessä olla jotain perää. Terapia auttoi minua saamaan jämäkkyyttää ja tunnistamaan milloin olin oikeasti tehnyt jonkun virheen ja milloin vaan syyllisyys pukkasi ilman mitään syytä. Hanki apua ja tsemppiä paljon sulle! <3 

Vierailija
6/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet?
[/quote]

Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap
[/quote]

Mitääää xD kuulostaa hyvältä
[/quote]

Eli ei ole tapahtunut mitään.

Vierailija
7/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot just synnyttänyt ja hormonimyrskyssä, ihan tavallista, että tulee mieleen sekoja ajatuksia ja pelkoja ja oma todellisuudentaju ikäänkuin pettää. Myös miehelle voi käydä näin ja ilmeisesti ootte nyt molemmat sekaisin. Salli miehellesikin noi tunteet ja epäilyt ja älä hänelle selitä näitä " usko ja muistan ja työporukanillanvietto shampanjoineen "- juttuja. Nää vain lisää miehes tuskaa ja sekoilua. Some hyvä paikka purkaa ahdistusta, mutta toisaalta saat myös tosi ikävää palautetta ja syytöksiä täältä. Apua ei täältä sulle tule. Puhu nyt heti höperöistä ajatuksistasi synnytin kätilöille. Tiesitkö, että he kuulevat viikottain tämänkaltaisia tarinoita? Miehesikin hyötyisi heille juttelusta. Kyllä sä tietäisit, jos olet pettänyt - humalassakin, ja ilmeisesti et ole. Laita nyt netti kiinni. Puhu kätilöille. Keskity iloitsemaan vauvasta! Mun vauvan musta syntymätukka lähti muutamassa viikossa ja se muuttui blondiksi.

Vierailija
8/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:37"]

Jos olisin mies, teettäisin isyystestin aina, vaikka äidin tietämättä. Varmuuden vuoksi, parisuhteen muodosta riippumatta. Vanha roomalainen sananlasku: "Äidistään lapsi tunnetaan, isä on aina epävarma.".

[/quote]Tuollaista vanhaa sananlaskua ei ole, on vain kusipäisiä vainoharhaisia ukkoja. Isä on yleensä ihan just se mikä siellä kotona asustaa. Nykyään miehet taitaa olla niin huonolla itsetunnolla varustettuja ,ettei edes uskota että on lasta saatun aikaiseksi vaan aina sen on jonkun muun kuin aviamiehen. Ja sitä sitten täällä AV:llä toitotetaan suureen ääneen. Mutta AP:lle sanoisin,että ei muuta kuin isyystestiin ja vaikka joudutte sen itse maksamaan niin mies saa rauhan. Mutta sen jälkeen mies vaihtoon. Ei noin vainoharhaisen kanssa voi asua. Jos miehellä ei siis ole oikeata syytä epäillä isyyttään. Ja jos lapsi ei ole miehen niin sitten voitte sopia mitä teette ja voit etsiä lapsen oikean isän jolla on oikeus tietää lapsestaan.

Vierailija
9/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:30"]No siis ihn ihmemeininkiä. Kyllä mä voin kirkkain silmin sanoa, että en ole seksiä harrastanut vuoteen. Jos sitten joku taho osoittaisi, että mut onkin tyrmäystipatettu ja raiskattu niin vähentäisikö se jotenkin aiemman lausuntoni arvon? Ei. Ap, epäiletkö itse jotain tapahtuneen vai miksi et vaan jämäkästi totea miehelle, että on kusipää ja miten edes kehtaa tuollaisena hetkenä aloittaa moisen näytelmän. [/quote] Johtuu varmaan väsymyksestä, hormoneista mutta aloin nyt miehen käytäksen takia stressaamaan "mitä jos jotain kävikin". Tiedän kyllä, että tämä on typerää näin ahdistua mutta en vain voi mitään. Mitä jos nyt tuleekin ero, pärjäisinkö yksin vauvan kanssa, oliko vauva sittenkin virhe... ahdistaa vaan. Ap

[/quote]

Ymmärrän sua Ap ja kuulostaa siltä että sua vaivaa perinteinen kiltin tytön syndrooma. Kun joku alkaa sua syyttelemään jostakin, alat heti miettiä mitä jos toinen olisikin oikeassa. Vaikka siihen ei olisi mitään syytä. Itse elin lapsuuteni todella syyllistävässä ilmapiirissä ja pitkälle aikuisuuteen jatkui tuo että jos minua syytettiin /koin että minua syyteltiin (aina ei ollut edes suora syytös) ihan mistä tahansa, heti aloin miettimään voiko syytöksessä olla jotain perää. Terapia auttoi minua saamaan jämäkkyyttää ja tunnistamaan milloin olin oikeasti tehnyt jonkun virheen ja milloin vaan syyllisyys pukkasi ilman mitään syytä. Hanki apua ja tsemppiä paljon sulle! <3 
[/quote]

Taisit osua hyvin asian ytimeen. Lämmin kiitos sanoistasi ja rohkaisustasi. Voisin tosiaan jutella jollekin tästä ahdistuksesta. Ap

Vierailija
10/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta. Eka syntyessään punatukkainen, pitkät hiukset syntyessä. Leikattiin ekan kerran 4 kk iässä. Muuttui ruskeammaksi iän myötä. Tokalla vaalea siilitukka syntyessä, muuttui punertavaksi taaperona sekä kihartui. Kolmannella tumma tukka syntyessä ja nyt vaalea ruskea. Kahdella ekalla vaaleampi iho, olemattoman vaaleat kulmakarvat. Kolmannella tummat kulmakarvat. Suvussa punaisia, vaaleita, tummemman ruskeaa sekä suoria että kiharia hiuksia. Ihan arpapeliä millaiset lapselle tulee. Ja tosiaan syntymätukka ja silmienkin väri vaihtuu! Johan se kerrotaan neuvolan oppaissa! Onko miehesi vilkaissut niitä kertaakaan?

Vierailija
11/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:53"]Oot just synnyttänyt ja hormonimyrskyssä, ihan tavallista, että tulee mieleen sekoja ajatuksia ja pelkoja ja oma todellisuudentaju ikäänkuin pettää. Myös miehelle voi käydä näin ja ilmeisesti ootte nyt molemmat sekaisin. Salli miehellesikin noi tunteet ja epäilyt ja älä hänelle selitä näitä " usko ja muistan ja työporukanillanvietto shampanjoineen "- juttuja. Nää vain lisää miehes tuskaa ja sekoilua. Some hyvä paikka purkaa ahdistusta, mutta toisaalta saat myös tosi ikävää palautetta ja syytöksiä täältä. Apua ei täältä sulle tule. Puhu nyt heti höperöistä ajatuksistasi synnytin kätilöille. Tiesitkö, että he kuulevat viikottain tämänkaltaisia tarinoita? Miehesikin hyötyisi heille juttelusta. Kyllä sä tietäisit, jos olet pettänyt - humalassakin, ja ilmeisesti et ole. Laita nyt netti kiinni. Puhu kätilöille. Keskity iloitsemaan vauvasta! Mun vauvan musta syntymätukka lähti muutamassa viikossa ja se muuttui blondiksi.
[/quote]

Taidan tosiaan jutella hetken kätilön kanssa, hävettää vaan kun itkettää koko ajan ja kuuluisi olla onnellinen vauvasta. Maitokaan ei ole vielä noussut, haittaakohan tämä ahdistus? Ap

Vierailija
12/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin totaalinen muistinmenetys umpihumallassakin on äärettömän epätodennäköinen. Yleensä jää edes joitain välähdeksenomaisia mielikuvia, vähän kuin unta muistelisi. Yhdyntä on sen verran väkevä kokemus, että jotain muistaisit varmasti. 

Eli uskoisin, että voit olla aivan rauhassa asian suhteen. Jos muuten täysin tiedotonta ihmistä panee, niin se on raiskaus nykyään, ei ainoastaan seksuaalinen hyväksikäyttö. Eiköhän asia tiedettäisi illanvietossa, joka oli työpaikalla/ravintolassa. 

Vai olitko jonkun kotona?

Vierailija
13/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keksitty juttu. Ap

Vierailija
14/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:11"]Noin totaalinen muistinmenetys umpihumallassakin on äärettömän epätodennäköinen. Yleensä jää edes joitain välähdeksenomaisia mielikuvia, vähän kuin unta muistelisi. Yhdyntä on sen verran väkevä kokemus, että jotain muistaisit varmasti. 

Eli uskoisin, että voit olla aivan rauhassa asian suhteen. Jos muuten täysin tiedotonta ihmistä panee, niin se on raiskaus nykyään, ei ainoastaan seksuaalinen hyväksikäyttö. Eiköhän asia tiedettäisi illanvietossa, joka oli työpaikalla/ravintolassa. 

Vai olitko jonkun kotona?
[/quote]

En ollut kenenkään kotona. Ap

Vierailija
15/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:13"]Tämä on keksitty juttu. Ap
[/quote]

Tuo en ollut minä. Älä viitsi pelleillä tällaisella... Ap

Vierailija
16/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla on ruskeat silmät. Se on täysi mysteeri miten, kun kummankaan suvussa ei ole ainakaan niin lähipiirissä, että tiedettäisiin. Takuulla on miehen lapsi, muuten täytyy syyttää jotain julkisen tilan vessanpyttyä tai jostain sellaista. Kukaan ei kyllä asiaa epäile, sillä on muutoin isänsä kopio sekä ulkonäkö että luonne. Joku lääkäri sanoi, että kyseessä voi olla jokin pigmenttipoikkeama. Sellaiset ihan suklaanruskeat ne silmät eivät ole, mutta ruskeat kuitenkin. 

Vierailija
17/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:20"]Meidän pojalla on ruskeat silmät. Se on täysi mysteeri miten, kun kummankaan suvussa ei ole ainakaan niin lähipiirissä, että tiedettäisiin. Takuulla on miehen lapsi, muuten täytyy syyttää jotain julkisen tilan vessanpyttyä tai jostain sellaista. Kukaan ei kyllä asiaa epäile, sillä on muutoin isänsä kopio sekä ulkonäkö että luonne. Joku lääkäri sanoi, että kyseessä voi olla jokin pigmenttipoikkeama. Sellaiset ihan suklaanruskeat ne silmät eivät ole, mutta ruskeat kuitenkin. 
[/quote]

Kyllä ne geenit voivat hyppiä.

Vierailija
18/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]

No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi?

[/quote]

Miten se muka voi olla samaan aikaan vauva ja AP:n mies? :o

Ba-dum-tshhhhhhhh

Vierailija
19/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:11"]Noin totaalinen muistinmenetys umpihumallassakin on äärettömän epätodennäköinen. Yleensä jää edes joitain välähdeksenomaisia mielikuvia, vähän kuin unta muistelisi. Yhdyntä on sen verran väkevä kokemus, että jotain muistaisit varmasti.  Eli uskoisin, että voit olla aivan rauhassa asian suhteen. Jos muuten täysin tiedotonta ihmistä panee, niin se on raiskaus nykyään, ei ainoastaan seksuaalinen hyväksikäyttö. Eiköhän asia tiedettäisi illanvietossa, joka oli työpaikalla/ravintolassa.  Vai olitko jonkun kotona? [/quote] En ollut kenenkään kotona. Ap

[/quote]

Spermakin kyllä sen verran tuntuu seuraavana aamuna jalkovälissä, että jotain olisit huomannut. 

Harva sitä paitsi tekee humalassakaan mitään sellaista, johon ei ole pienintäkään taipumusta. Jos ei yhtään ole taipumusta väkivaltaan, niin ei ole humalassakaan väkivaltainen. Jos et mitään tarvetta ole tuntenut pettämiseen ja et ole tuntenut vetoa ketään työpaikkasi miestä kohtaan, niin enpä usko, että mitään on tapahtunut. 

Jotain muistasit ihan varmasti, väärinpäin olevat housut tms. jotain ihan pientäkin. Eli jätä nyt tämä huoli ja keskity vauvaasi. Siitä voit ainakin olla varma, että se on sinun. 

Vierailija
20/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hei, saat sekoja kommentteja ja luet niitä. Pistä netti pois. Jos jostain on sulla syytä kokea syyllisyyttä, niin se on tää, että naputtaa nettiin sekoa materiaalia vastasyntyneen vierellä. Laita kännykkä pois, se haittaa nyt sun ja vauvakin vuorovaikutusta. Virtuaalihenkilöistä ja - kommenteista on sulle nyt vain haittaa. Synnytyksestä on vasta 2 vrk. Maito nousee kyllä, joskus siihen menee parikin viikkoa, mutta voi onnistua jo huomenna. Somesss roikkuminen ei sitäkään edistä, vaan pikemminkin haittaa. Vauvan kanssa oleminen, imetys ym. On just ihan päinvastaista vuorovaikutusta kuin tämä tässä mitä me juuri nyt touhutaan. Toivon, että et vastaa tähän viestiin, vaan puhut nyt kätilöille, lepäät, nukut, syöt hyvin, toivut synnytyksestä ja olet vauvan vierellä. Tää tilanne on sun elämässä ihmeellinen ja ainutkertainen. Sitä ei oo syytä jakaa sekopäisen Some- porukan kanssa. Sulje netti.