Kokemuksia okcupid - seuranhakupalvelusta?
Joku mainitsi tuon olevan akateemisille ihmisille joten ennen kuin rekisteröidyn haluaisin tietää kehtaako sinne tavallinen duunari mennä vai etsivätkö ihmiset siellä "sivistynempää" seuraa? :D muitakin kommentteja kyseisestä paikasta kuulisin mielellään!
Kommentit (46)
Hyvä deittisaitti. Itse olen muuttamassa osittain tai kokonaan Irlantiin, ja löydän tuolta irlantilaisia asettamalla oman sijaintini sinne ja etäisyydeksi 100 km.
44v miehenä sain hyvin tykkäyksiä, joita en ilmaiskäyttäjänä nähnyt. Sain todella vähän kuitenkaan mätchejä eli tykkäykset joko boteilta tai kauempaa kuin oma haku-alueeni. Pari kertaa olen sovellusta käyttänyt ja sama tulos kummallakin kerralla. En taida kolmatta kertaa enää ladata.
Vierailija kirjoitti:
44v miehenä sain hyvin tykkäyksiä, joita en ilmaiskäyttäjänä nähnyt. Sain todella vähän kuitenkaan mätchejä eli tykkäykset joko boteilta tai kauempaa kuin oma haku-alueeni. Pari kertaa olen sovellusta käyttänyt ja sama tulos kummallakin kerralla. En taida kolmatta kertaa enää ladata.
Miehenä jos laittaa hakuun koko maailman niin tykkäyksiä voi tulla jopa yli tuhat kappaletta mutta sitten kun selaat naisten profiileja niin voit kyllä huomata, että suurin osa tykkäyksistä on köyhistä aasian ja afrikan maista.
Itse olen kirjoittanut profiiliin tekstin että en näe tykkäyksiä ja laita intro-viesti jos kiinnostaa.
Ja edelleen vain aasialaisilta ja afrikkalaisilta on tullut intro-viestejä.
Jos tuota sivua/sovellusta käyttää vain Suomessa toisia suomalaisia varten niin todella hiljaista on.
Voi luoja, että minua aina naurattaa tämä ”akateemisten” ylistys (olen maisteri ja juristi koulutukseltani, jos se nyt jotenkin on tärkeää tietää), typerimmät ja moukkamaisimmat ihmiset, jotka olen tavannut, ovat olleet koulutukseltaan tohtoreita.
Kolme heistä erotettiin koska eivät osanneet tehdä töitään, muut painostettiin lähtemään koska eivät osanneet yhtään mitään, eivätkä edes ymmärtäneet, etteivät osaa. Roikkuvat nyt yliopistoilla projektihommissa ja välillä pitkiä jaksoja työttöminä.
Moni maisterin paperit saanut on työpaikalle tullessaan osoittautunut ihmiseksi joka kulkee jalat 25 cm ilmassa. Raskaita työkavereina ovat.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Onko ilmainen?