Voiko duunarilla olla kallis merkkilaukku, vai osoittaako huonoa makua?
Olen tavallinen duunari ja haaveilen Yves Saint Laurentin laukusta. Maksaa maltaita. Mutta näin sellaisen ja nyt olisi itselle saatava. Vaatteeni ei tietenkään ole samaa tasoa (kellä nyt olisi). Osoittaako hunoa makua jos tuollaisen joskus hankin jos saan säästettyä rahaa.
Kommentit (11)
No ei, jos sopii vaatetukseen noin muuten.
T. Duunari
Voi jukupätkä näitä kysymyksiä taas kerran!!
Ei ole. Mä himoitsen yhtä laukkua ja aion ostaa sen. Makusna kullakin.
Toinen duunari.
Mitä sillä väliä mitä muut ajattelee. Sulle itsellesihän sä sen laukun oot ostamassa, etkä muita varten.
Kenellä vaan voi olla kallis laukku. Juuri duunarithan noita ostavat, siis työssäkäyvät? Kuka muu muka noita ostaisi?
Itseni karkottaisi kyllä tämä mainos... eikö mallien tarvitse enää olla kauniita?
En ole niitä muilla kuin duunareilla nähnytkään.
Huono maku on huonoa makua oletpa sitten duunari tai aatelinen, ei se sitä mitenkään muuta. Henkkoht överikalliit merkkilaukut on mielestäni mauttomia aina ja kellä vaan jos ei niitä ole edes tehty euroopassa käsityönä, MUTTA miksi sä mun mielipiteestä välittäisit? Uskallan sanoo et aika monen mielestä mulla ei oo mitään tyylitajua kun on niin hajuton ja mauton :)
Ei ehkä huonoa makua vaan ennemminkin typeryyttää. Jos rahavarat rajalliset, laita ne ennemminkin matkustamiseen tai muuhun "elämiseen". Jos on tarvetta päteä jollakin statussymbolilla, niin matka/joogakurssi eksoottisessa paikassa tms. on parempi ku käsilaukku. Tavarat voi kantaa kirpparilta ostetussa kassissa. Toki joku saa tyydytystä YSL kantaessaan mutta minä en kyllä ymmärrä että miksi.
Osoittaa huonoa arvostelukykyä. Kaikki olettaisivat että laukkusi on feikki, jotenkin kiusallista.
Mun mielestä kokonaisuus ratkaisee. Omaan silmään näyttää vähän hölmöltä jos laukku on ökykallis mutta muut vaatteet ovat kulahtanut H&M-linjaa. Ei muun pukeutumisen tarvitse mitään ökyä olla tietenkään, mutta musta koko olemuksessa pitää olla tiettyä klassisuutta ja tasokkuutta ettei laukku pistä silmään. Siistit arkivaatteet on ok, mutta olen nähnyt liian monta (feikki?)luksuslaukkujen kantajaa joiden muu olemus on ollut todella halvan oloinen. Ei näin. Mutta jokainen tietty tekee niin miten parhaaksi näkee.
Osoittaa tyhmyyttä ja huonoa makua. Mutta paskaaks tässä. Pistä klarna ja visa vinkumaan.