50% naisista on surkeita sängyssä
Näin se vaan on. About puolet naisista, keiden kanssa olen sekstaillut ovat aivan järkyttävän surkeita panohommissa. Eivät pysty avoimesti sanomaan mitä haluavat. Odottavat, että mies tekee kaiken ja itse makaavat lahnana. Eivät halua suuseksiä. Asennoista tuntuvat tietävän lähinnä lähetyssaarnaajan. Yksi miehen laukeaminen tarkoittaa heille seksin loppumista. Eivät yhtään OSAA nauttia!?
Mikä ihme teitä vaivaa???
Todennäköisesti sama pätee myös miehiin, mutta en tiedä, koska ei ole kokemusta.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:34"]
Mun otoksella 75 prosenttia miehistä on huonoja sängyssä. Seksi loppuu tasan siihen, kun tulevat vaikka nainen ei olisi saanut. Ei annata suuseksiä, ei osata esileikkiä. Asentoja ei vaihdella. Ei osata välttämättä edes suudella hyvin. Ja ei kuunella niitä ohjeita, joita saa antaa tpistuvasti. Osa jutuista jopa sattuu, ja silti saa neuvoa uudestaan ja uudestaan. Nykyinen rakastaja on täydellinen ja toivottavasti saan hänet pitää loppuelämäni. Seksi on niin hyvää, että se saa hymyn huulilleni ja minut tulemaan useita kertoja. Ja aivan takuuvarmasti myös mies saa hyvää seksiä. Ja myös kehut.
[/quote]
Voisin lisätä vielä edellisen kirjoittajan listaan sen, että miehet kyllä vaativat suihinottoa, mutta eivät osaa sitä itse naisille antaa. Osa pelkää jopa laittaa omaa sormea naisen elimeen.
[/quote]Latinomiesten ja afrikkalaisten intohimo on suomalaismiehissä harvinaisuus.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:39"]
Mun otoksella 75 prosenttia miehistä on huonoja sängyssä. Seksi loppuu tasan siihen, kun tulevat vaikka nainen ei olisi saanut. Ei annata suuseksiä, ei osata esileikkiä. Asentoja ei vaihdella. Ei osata välttämättä edes suudella hyvin. Ja ei kuunella niitä ohjeita, joita saa antaa tpistuvasti. Osa jutuista jopa sattuu, ja silti saa neuvoa uudestaan ja uudestaan. Nykyinen rakastaja on täydellinen ja toivottavasti saan hänet pitää loppuelämäni. Seksi on niin hyvää, että se saa hymyn huulilleni ja minut tulemaan useita kertoja. Ja aivan takuuvarmasti myös mies saa hyvää seksiä. Ja myös kehut.
[/quote]
Voisin lisätä vielä edellisen kirjoittajan listaan sen, että miehet kyllä vaativat suihinottoa, mutta eivät osaa sitä itse naisille antaa. Osa pelkää jopa laittaa omaa sormea naisen elimeen.
[/quote]Latinomiesten ja afrikkalaisten intohimo on suomalaismiehissä harvinaisuus.
[/quote]
härregud! Pitää mennä merta edemmäs kalaan, että löytyy sormettamisen taito? Suomalaiset taitavat kuolla kohta sukupuuttoon...tai ihme kun eivät ole jo.
[/quote]