50% naisista on surkeita sängyssä
Näin se vaan on. About puolet naisista, keiden kanssa olen sekstaillut ovat aivan järkyttävän surkeita panohommissa. Eivät pysty avoimesti sanomaan mitä haluavat. Odottavat, että mies tekee kaiken ja itse makaavat lahnana. Eivät halua suuseksiä. Asennoista tuntuvat tietävän lähinnä lähetyssaarnaajan. Yksi miehen laukeaminen tarkoittaa heille seksin loppumista. Eivät yhtään OSAA nauttia!?
Mikä ihme teitä vaivaa???
Todennäköisesti sama pätee myös miehiin, mutta en tiedä, koska ei ole kokemusta.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:32"]
Puolet ihmisistä ovat yli-ikäisiä tuommoiseen puuhaan. Jäljelle jäävät vain tarpeeksi nuoret, joten luku on vieläkin pienempi.
[/quote]Minkä ikäiset ovat yli-ikäisiä "tuommoseen puuhaan" :) Ollaan miehen kanssa kuusissakymmenissä ja ei olla vielä yli-ikäisiä. Eikä tarvii jäykistellä kun on 40v yhdessä harrastettu niin leikki sujuu. Uskokaa pois nuoret. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa(ja tuttu parntneri)
Kokemukseni mukaan naisista vähemmistö ja miehistä enemmistö on seksissä surkeita. Miehiltä usein puuttuu herkkyyttä ja kyky kontaktiin toisen kanssa. Naisissa rassaa enemmän ujous ja kehokompleksit. Olen bi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:46"]
Näinhän se varmasti on kun hypätään sänkyyn ventovieraiden kanssa. Ja vaikka olisi seurusteltukin pitempään ennen seksiä(seurustellaanko nykyään, vai mennäänkö sinne sänkyyn heti tokana iltana?) niin ensimmäiset kerrat on aina tönkköjä kun jännitetään kaikkea mahdollista. Itselläni on ollut vain yksi mies ja varmaan olin kuin seipään niellyt kun oltiin ekaa kertaa sängyssä. Välillä oltiin erossa ja seukkasin vähän aikaa toisen miehen kanssa, mutta ei ne sänkypuuhat oikeastaan onnistuneet ollenkaan. Myöhemmin palattiin tuon alkuperäisen kanssa yhteen ja tässä vuosien myötä sänkyleikit on aina vain parantuneet. Kylla se seksi ei tahdo vieraan kanssa onnistua. Eikä tarviikkaan. Ihmissuhteiden ei aina tarvii olla kertakäyttökamaa( seksisuhteidenkaan)
[/quote]
Vuosien aikana parantuneet .. buahahahaahaa... ei mitenkään pahalla, mut aivan karmeeta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:54"]
Sinulla on todella hyviä kokemuksia, jos puolet naisista on ollut hyviä sängyssä. Minun kokemuksen mukaan taas miesten kohdalla se on vain neljännes eli yli 75% miesten kanssa sängyssä on huonoja kokemuksia ja yli 40v. miesten osalta se heikkenee entisestään, pelkäksi sähläämiseksi.
Naisen seksuaalisuus ja siitä nauttiminen säilyy läpi elämän, toisin kuin miehellä, jolle ongelmat tulevat jopa alle 40v. jonka jälkeen se on pelkää sähläämistä eli todellisuudeesa mies pystyy tarjoamaan naiselle hyvää seksiä vain parikymmentä vuotta.
Puhumattakaan muusta parisuhteessa, toisen huomioon ottamisesta ja rakkauden osoittamisesta, siinä monella miehellä olisi paljon opittavaa, iästä riippumatta. Eikä ole lainkaan ihme, jos naiset tyytyvät huonoon seksiin, kun ruoho ei ole sen vihreämpää naapurin puolella.
[/quote]
Ei kiinnosta tarjota mitään, kun asetelma on sinulla juuri väärinpäin. Turhakkeita olette tuollaiset.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:46"]
Näinhän se varmasti on kun hypätään sänkyyn ventovieraiden kanssa. Ja vaikka olisi seurusteltukin pitempään ennen seksiä(seurustellaanko nykyään, vai mennäänkö sinne sänkyyn heti tokana iltana?) niin ensimmäiset kerrat on aina tönkköjä kun jännitetään kaikkea mahdollista. Itselläni on ollut vain yksi mies ja varmaan olin kuin seipään niellyt kun oltiin ekaa kertaa sängyssä. Välillä oltiin erossa ja seukkasin vähän aikaa toisen miehen kanssa, mutta ei ne sänkypuuhat oikeastaan onnistuneet ollenkaan. Myöhemmin palattiin tuon alkuperäisen kanssa yhteen ja tässä vuosien myötä sänkyleikit on aina vain parantuneet. Kylla se seksi ei tahdo vieraan kanssa onnistua. Eikä tarviikkaan. Ihmissuhteiden ei aina tarvii olla kertakäyttökamaa( seksisuhteidenkaan)
[/quote]
Vuosien aikana parantuneet .. buahahahaahaa... ei mitenkään pahalla, mut aivan karmeeta.
[/quote]
Joko olet todella katkeroitunut tai sitten et ymmärrä seksissä olevan henkisen komponentin merkitystä. Silloinhan seksi on vain mekaanista nylkytystä, johon ei välttämättä tarvitse edes toista osapuolta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:10"]
Joko olet todella katkeroitunut tai sitten et ymmärrä seksissä olevan henkisen komponentin merkitystä. Silloinhan seksi on vain mekaanista nylkytystä, johon ei välttämättä tarvitse edes toista osapuolta.
[/quote]
Katkeruus paistaa omasta tekstistäsi. En ole kumpaakaan mitä väität, vaan se on oman pääsi sisällä.
Vuosikausia menee, että löytää henkisen yhteyden.. buahaahahaa ... hahhaaahaaa. Maha ratkee.
Tai sitten sinä olet surkea ja naiset haluavat vain susta eroon. Olen itsekin maannut lahnana ja toivonut että homma on äkkiä ohi, jos mies on ihan paska. :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:17"]Tai sitten sinä olet surkea ja naiset haluavat vain susta eroon. Olen itsekin maannut lahnana ja toivonut että homma on äkkiä ohi, jos mies on ihan paska. :)
[/quote]
Kokeilepa seuraavalla kerralla sanoa suoraan "Ei".
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:17"]Tai sitten sinä olet surkea ja naiset haluavat vain susta eroon. Olen itsekin maannut lahnana ja toivonut että homma on äkkiä ohi, jos mies on ihan paska. :)
[/quote]
[/quote]
Helpommalla pääsee kun antaa vaan mennä jos homma on jo käynnissä. Sehän on parissa minuutissa ohi. Erikseen on sitten ne joiden kanssa seksi on hyvää ja laadukasta ja harrastetaan niitä useamman tunnin sessioita. Sitä vaan ei aina naamasta näe minkälainen mies on sängyssä.
Itse en tietenkään muiden miesten osalta osaa suoritusta arvioida mutta osa naisista on "huonoja" sängyssä silloin kun sitä hommaa viedä tasapuolisesti vähän sopimalla eteen päin. Eli jos miehenä lähtee vähän kyselemään mitä se nainen nyt ehkä haluaisi ja tekee vain mitä nainen pyytää tai ainakin kyselee etukäteen kaiken, niin lopputulos on juuri tuollainen mitä ap kuvailee.
Sitten taas jos miehenä vie hommaa määrätietoisesti eteen päin eikä turhia kysele niin johan sujuu. Tietenkin pitää olla tarkkana jos joku asento tai muu homma ei vaan sovi naiselle niin jättää sen sitten pois. Eli jos haluaa vaikka vaihtaa lähetyssaarnaajan takaapäin pökkimiseksi niin ei aloita mitään "hei kulta rakas voitaisiinko..." vaan ilmoittaa vaan, että nyt tehdään näin ja vielä itse fyysisesti kääntää sen naisen siihen eteensä valmiiksi. Sama juttu sen suihinotonkni kanssa, ei mitään kyselyitä vaan ihan reilu ilmoitus että nyt tehdään näin.
Myös naisen nautinnosta huolta pitäminen onnistuu joskus noiden vaikeiden ja vähän ujojen kanssa samalla tavalla. Ei kysellä, että tahdotko sitä ja tätä vaan ruvetaan ilman mitään kyseilyitä sormettamaan tai muuta vastaavaa.
Osalle naisista toki vähän liikaa tuollainen suorempi "lähestymis tyyli" ja osa taas osaa itsekkin kertoa mitä haluaa ja on avoimempia jolloin ei tarvitse miehenä niin paljoa viedä tuota hommaa, mutta väitän, että ehkä noin 50% naisista tarvitsee hyvään seksiin sen, että mies on vastuussa "käsikirjoituksesta". Vähän niin kuin tanssisskin mies vie.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:17"]Tai sitten sinä olet surkea ja naiset haluavat vain susta eroon. Olen itsekin maannut lahnana ja toivonut että homma on äkkiä ohi, jos mies on ihan paska. :)
[/quote]
[/quote]
Helpommalla pääsee kun antaa vaan mennä jos homma on jo käynnissä. Sehän on parissa minuutissa ohi. Erikseen on sitten ne joiden kanssa seksi on hyvää ja laadukasta ja harrastetaan niitä useamman tunnin sessioita. Sitä vaan ei aina naamasta näe minkälainen mies on sängyssä.
[/quote]
Eikä naisesta. Osa on ok näköisiä mutta vain makaa alla 2min eivätkä halua pidempää laatuseksiä. Äkkiä sellaisesta eroon haluaa.
Niinkuin tuo yksi bi-vastaaja tuolla jo kertoi niin minunkin mielestäni miehiltä puuttuu herkkyys ja kyky kontaktiin. On turhauttavaa kun nylkyttävät naista kuin objektia ja pelästyvät kun yrittää olla oikeasti LÄSNÄ.
Tai sitten sä olet vaan niin huono /vastenmielinen. Itse ainakin olin nuorempana (nykyisin naimisissa, ei siis vaihdu kumppanit :D) sitä passiivisempi, mitä vastenmielisempi vastapuoli oli. Kun ei oikeastaan kiinnostanut..
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:10"]
[/quote]
Katkeruus paistaa omasta tekstistäsi. En ole kumpaakaan mitä väität, vaan se on oman pääsi sisällä.
Vuosikausia menee, että löytää henkisen yhteyden.. buahaahahaa ... hahhaaahaaa. Maha ratkee.
[/quote]
Ihan vinkiksi: Olet kovasti rakastunut tuohon "buahaahaa" juttuusi. Mutta sepä vasta onkin lustkilleri. Ei ihme jos miehelläsi kutistuu elin olemattomaksi jo pelkästä ajatuksesta, että seuraavaksi seksiä sinun kanssasi. Ei millään pahalla.
Totta on että 50% naisista on keskivertoa huonompia sängyssä.
Ja vielä 1 lisäsyy uuden kumppanin kanssa varovaisuuteen: seksitaudit. Mä en tee mitään (koskee myös suuseksiä) ilman kortsua. Tauteja on myös kivoilla ja ihanilla tyypeillä.
Suomalaiset naiset ovatkin, mutta ulkomaalaiset kaunottaret taas ovat aivan toista luokkaa. Ulkomaalaiset miehetkin ovat sitä mieltä, että suomalaiset naiset ovat surkeita sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:03"]Näin se vaan on. About puolet naisista, keiden kanssa olen sekstaillut ovat aivan järkyttävän surkeita panohommissa. Eivät pysty avoimesti sanomaan mitä haluavat. Odottavat, että mies tekee kaiken ja itse makaavat lahnana. Eivät halua suuseksiä. Asennoista tuntuvat tietävän lähinnä lähetyssaarnaajan. Yksi miehen laukeaminen tarkoittaa heille seksin loppumista. Eivät yhtään OSAA nauttia!?
Mikä ihme teitä vaivaa???
Todennäköisesti sama pätee myös miehiin, mutta en tiedä, koska ei ole kokemusta.
[/quote]
Kannattaisi hankkia sitä kokemusta eikä otaksua. Miehet on minusta humattavasti parempia sängyssä kuin naiset, ehkä johtuu siitä että päädyn sänkyyn lähinnä alfamiesten kanssa jotka osaavat, kuten varmaan suurin osa naisista. Naisista on otettava ne jotka saa ja ei monikaan ole kummoinen, vaikka luulisi että nainen osaisi tyydyttää naisen.
Niin joo, eikös vasta ollut jotain juttua, että vähemmän hyvännäköiset ihmiset on parempia sängyssä, koska heidän täytyy tehdä muutakin kuin näyttää hyvältä? Eli ovat seksissäkin aktiivisempia ja opettelevat paremmaksi. Kannattaa siis molempien sukupuolten katsella kumppania sielä vähän vähemmän kauniiden / komeiden yksilöiden joukosta!
Ja kyllähän se niin on, että mitä tutumpi kumppani ja pidempi suhde, niin sitä parempaa seksi on. Näin se vaan on, ellei suhde sitten muuten ole huonossa jamassa.
Mä oon aina tykännyt seksistä. Viimeisimmän kaverin kanssa vedettiin sellasia 2 tunnin sessioita kymmenessä eri asennossa ja huonekalut ryskyen. Mies huudatti mua, eikä ollut puutetta orgasmeista niin kuin tällä palstalla. Silti mulla ei ole tällä hetkellä miestä. :( Ei teille miehet edes kelpaa nainen, joka tykkää seksistä.