50% naisista on surkeita sängyssä
Näin se vaan on. About puolet naisista, keiden kanssa olen sekstaillut ovat aivan järkyttävän surkeita panohommissa. Eivät pysty avoimesti sanomaan mitä haluavat. Odottavat, että mies tekee kaiken ja itse makaavat lahnana. Eivät halua suuseksiä. Asennoista tuntuvat tietävän lähinnä lähetyssaarnaajan. Yksi miehen laukeaminen tarkoittaa heille seksin loppumista. Eivät yhtään OSAA nauttia!?
Mikä ihme teitä vaivaa???
Todennäköisesti sama pätee myös miehiin, mutta en tiedä, koska ei ole kokemusta.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:03"]Näin se vaan on. About puolet naisista, keiden kanssa olen sekstaillut ovat aivan järkyttävän surkeita panohommissa. Eivät pysty avoimesti sanomaan mitä haluavat. Odottavat, että mies tekee kaiken ja itse makaavat lahnana. Eivät halua suuseksiä. Asennoista tuntuvat tietävän lähinnä lähetyssaarnaajan. Yksi miehen laukeaminen tarkoittaa heille seksin loppumista. Eivät yhtään OSAA nauttia!?
Todennäköisesti sama pätee myös miehiin, mutta en tiedä, koska ei ole kokemusta.
[/quote]
Onko takana pitkä suhde? En minäkään vieraan tai lyhyen suhteen kanssa olisi avoin ja kokeilunhaluinen. Oman tutun ja turvallisen kumppanin kanssa sitten kokeillaan kaikkea mahdollista ja olen todella kokeilunhaluinen ja avoin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:03"]Näin se vaan on. About puolet naisista, keiden kanssa olen sekstaillut ovat aivan järkyttävän surkeita panohommissa. Eivät pysty avoimesti sanomaan mitä haluavat. Odottavat, että mies tekee kaiken ja itse makaavat lahnana. Eivät halua suuseksiä. Asennoista tuntuvat tietävän lähinnä lähetyssaarnaajan. Yksi miehen laukeaminen tarkoittaa heille seksin loppumista. Eivät yhtään OSAA nauttia!?
[/quote]
Eli olet päässyt jo kahden naisen kanssa sänkyyn ja toinen oli ihan surkea. Ok.
Puolet ihmisistä ovat yli-ikäisiä tuommoiseen puuhaan. Jäljelle jäävät vain tarpeeksi nuoret, joten luku on vieläkin pienempi.
Se on vaikeaa sanoa toiveista, kun aiemmat miehet ovat sanoneet ettei jaksa tehdä mitään yhdynnän lisäksi, tai kun näytän mistä pidän se on "väärin" (ts. ei sama tekniikka mitä eksiin on käytetty...), suuseksistä ei pidetä eikä sitä anneta vaikka itse ottaa suihin, miehen tulemisen jälkeen puhti ei riitä enää minun huomioimiseeni, jne.
Millaisista suhteista on kyse? Pidempi seurustelu vai yhden illan panoja? Mua ei ainakaan kiinnosta panostaa erikoisemmin miehiin, joista tiedän ettei tästä tule mitään pysyvää. Kivat temppuni näytän vain erikoistapauksille ;)
Näin se vaan menee. Ja sitten kun vielä hyvä ulkonäkö ja hyvä seksi eivät kulje käsi kädessä, jää moni hyvyys hyödyntämättä.
Osa miehistä ovat surkeita sängyssä. Mä sanon suoraan mistä pidän. Mies ei ole ajatusten lukija. :)
Ap on itse huono jos ei saa naista vapautumaan ja innostumaan :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:41"]
[/quote]
Harva mies osaa tämän.
Ei siinä puolen minuutin nylkyttämisessä mukaan pääsekkään. Kaiken kruuna se, että äijä painuu suihkuun heti lauettuaan. Miksi edes yrittää kun lopputulos on aina sama, toinen osapuoli jää tyydyttämättä! Kun esileikkiäkään ei mies halua harrastaa, on liian kiire omaan nautintoon..
Näinhän se varmasti on kun hypätään sänkyyn ventovieraiden kanssa. Ja vaikka olisi seurusteltukin pitempään ennen seksiä(seurustellaanko nykyään, vai mennäänkö sinne sänkyyn heti tokana iltana?) niin ensimmäiset kerrat on aina tönkköjä kun jännitetään kaikkea mahdollista. Itselläni on ollut vain yksi mies ja varmaan olin kuin seipään niellyt kun oltiin ekaa kertaa sängyssä. Välillä oltiin erossa ja seukkasin vähän aikaa toisen miehen kanssa, mutta ei ne sänkypuuhat oikeastaan onnistuneet ollenkaan. Myöhemmin palattiin tuon alkuperäisen kanssa yhteen ja tässä vuosien myötä sänkyleikit on aina vain parantuneet. Kylla se seksi ei tahdo vieraan kanssa onnistua. Eikä tarviikkaan. Ihmissuhteiden ei aina tarvii olla kertakäyttökamaa( seksisuhteidenkaan)
Eipä sitäyhdenillanjuttuihin halua panostaa, ottaa sen minkä jaksaa ja kunnon menot myöhemmin. Ap, ei kannata myöskään valita niitä teinejä näihin hommiin, ei sen ikäiset vielä ole oppineet paljoa.
No jos 50 prossaa ole surkeita sun pitää keskittyä siihen toiseen puoliskoon, joka ei ole.
Seksi on vuorovaikutusta kahden ihmisen välillä. Ei siinä voi palauttaa asiaa vain toisen viaksi tai puutteeksi, jos homma ei toimi. No keskivertomiehen vuorovaikutustaidot ovat tyyppiä "haluatko ostaa vokaalin"- puhetta ei juurikaan haaskata, toisiaan miettii onko edes yhtään ajatusta päässä. Miten siitä päästään sulavaan seksuaaliseen "keskusteluun" naisen kanssa?
Nuorilla miehillä on vain kiire kaataa mahdollisimman monta naista petiin oman egon pönkittämiseksi. Siinä tuskin voidaan puhua mistään laadusta seksin kohdalla vaan vain määristä. Siitä taas päästään ap:n kaltaisiin "tilastollisten tosiasioiden" laukomiseen. Kiinnostaisi tietää, mikä on ollut se otanta, josta tämä 50-50 prosenttia on tehty?
Vieras mies haarojenväliin nuolemaan tai itse imemään vieraan miehen vehkeitä? Ehkä etenet sinne sänkypuuhiin liian äkkiä. Ei vieraan ihmisen seurassa osaa olla kovin vapautunut.Seksi on kuitenkin aika intiimiä touhua ja vieraan kanssa siitä jutteleminen ei aina ole helppoa.
Sinulla on todella hyviä kokemuksia, jos puolet naisista on ollut hyviä sängyssä. Minun kokemuksen mukaan taas miesten kohdalla se on vain neljännes eli yli 75% miesten kanssa sängyssä on huonoja kokemuksia ja yli 40v. miesten osalta se heikkenee entisestään, pelkäksi sähläämiseksi.
Naisen seksuaalisuus ja siitä nauttiminen säilyy läpi elämän, toisin kuin miehellä, jolle ongelmat tulevat jopa alle 40v. jonka jälkeen se on pelkää sähläämistä eli todellisuudeesa mies pystyy tarjoamaan naiselle hyvää seksiä vain parikymmentä vuotta.
Puhumattakaan muusta parisuhteessa, toisen huomioon ottamisesta ja rakkauden osoittamisesta, siinä monella miehellä olisi paljon opittavaa, iästä riippumatta. Eikä ole lainkaan ihme, jos naiset tyytyvät huonoon seksiin, kun ruoho ei ole sen vihreämpää naapurin puolella.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:41"]
[/quote]Miten? Vinkkejä?
Ehkä sun kanssa ei pysty olemaan kovin rentona, kun arvostelet kriittisenä niin kuin jotain "urheilusuoritusta". Taitaa vertauskuvallisesti olla samassa petissä ne naiset, joiden kanssa olet harrastanut seksiä aina kun menet punkkaan jonkun kanssa, vaikka sinun pitäisi keskittyä nimenomaan siihen daamiin, jonka kanssa parhaillaan olet. Ole läsnä.