Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun laihtunutta kehutaan

Vierailija
27.09.2015 |

Mun mielestä on outoa että laihtumista vouhkataan, jos ihminen on itse itsensä lihottanut?

Toki jos joku lösähtänyt kaverini on saanut itsensä takaisin kuntoon niin kehun häntä, mutta periaatteessa olen sitä mieltä että ihmisen pitäisi pystyä pitämään itsensä kunnossa.

En tarkoita mitään fitness-kuntoa vaan ihan normaalipainoa.

Tietysti hyvä että ihmisiä kannustetaan laihtumaan mutta mielestäni paljon järkevämpää on pysytellä "normaalin" kokoisena ettei tarvi alkaa laihduttaa. :D

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:31"]

Ketjussa on käynyt ilmi että lihavuus johtuu pääsääntöisesti ihmisen masennuksesta tai perussairaudesta tai vastaavasta. Eli mitä suurimmat pahoittelut jokaiselle ylipainoiselle! Jos olisin tiennyt että kaikki lihavat eivät tilanteelleen ole voineet mitään ja läski on kertynyt kuin huomaamattaan niin olisin jättänyt koko ketjun aloituksen. Tästedes muistan jokaisen laihtuneen kohdalla miettiä sitä suurta kärsimystä, joka on aiheuttanut läskin kertymisen ja kehun heitä oikein huolella ja toivon että tuo masennus ja perussairaus (?) ei enää nostaa päätään ja tuo kiloja takaisin. Häntä koipien välissä poistuen, ilkeä ja 14-vuotias Ap

[/quote]

Marttyyriasenne. Opettele ottamaan vastaan kritiikkiä.

[/quote]

Kukahan tässä ei ole osannut ottaa kritiikkiä vastaan? Me ylipainoiset minun mielestäni.

t: Ei-ap
[/quote]

No niinpä.

Vierailija
2/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 22kg
T: 18v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, alapeukut viittaavat siihen että on näitä laihduttajia liikenteessä. :D ap

Vierailija
4/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin mielelläni kehun ihmisiä, jotka ovat onnistuneet laihduttamaan! He näyttävät paljon paremmalta pienemmässä painossa, miksen siis kehuisi?

Vierailija
5/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:13"]Apua, alapeukut viittaavat siihen että on näitä laihduttajia liikenteessä. :D ap
[/quote]
Ei, vaan ihan hoikkana ihmettelen suhtautumistasi asiaan
T. Kommentoija nro 3

Vierailija
6/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin. T:Hoikka. Onhan se tosi kova suoritus jos esim. kymmenen kiloa saa pysyvästi pudotettua. Saa siitä vähän kehastaki.

Vierailija
7/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap; Kunhan saat ikää, saattaa ajattelusi hiukan tuosta laajentua persuksen lisäksi. Sitä odotellessa.

Vierailija
8/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on kateellinen niille, jotka laihtuu.

Vierailija
9/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt ymmärrä. Tottakai itsekin kehun ihmisiä jotka ovat laihtuneet mut oikeasti olen sitä mieltä että miksi lihotit itsesi?

Jos ihminen esim. laihtuu 60kg niin kyllä siinä lihoamisessakin on hommaa ollut.

Masennus tai muu sairaus toki on asia erikseen, en mäkään mikään hirviö ole. Ap

Vierailija
10/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:18"]Ette nyt ymmärrä. Tottakai itsekin kehun ihmisiä jotka ovat laihtuneet mut oikeasti olen sitä mieltä että miksi lihotit itsesi?

Jos ihminen esim. laihtuu 60kg niin kyllä siinä lihoamisessakin on hommaa ollut.

Masennus tai muu sairaus toki on asia erikseen, en mäkään mikään hirviö ole. Ap
[/quote]

Mitä sä päätäs tällä vaivaat, hienoa jos tyhmät läskit laihduttaa, eivätkä siten enää ole niin tyhmiä ihmisiä. Haukkuisit ennemmin niitä, jotka eivät "onnistu" laihduttamisessa.

Vierailija
11/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:16"]Läski on kateellinen niille, jotka laihtuu.
[/quote]

Hä? Justhan mä sanoin että pitäis pysyä normaalin kokoisena? Mä en itseäni aio lihottaa ettei tarvi laihduttaakaan. :) Ap

Vierailija
12/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, hassua kehua sellaisesta, sehän on vain merkki siitä että aikoinaan ei ole pysynyt normaalipainossa. Tottakai on hienoa että on tehnyt muutoksen ja kasvattanut itsekuria, mutta siitä kehuminen on jotenkin koomista. 

Vierailija
13/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa rasittavalta tyypiltä

Vierailija
14/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Ihan kuin se olisi joku uroteko ensin mässäillä itsensä sairaalloiseen kuntoon ja sitten vaihtamalla tyyliä laihtua niihin mittoihin, joissa järkevä ihminen on pysynyt ihan vain noudattamalla kohtuutta. 

Vierailija
15/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin. Olin laiha 35 v saakka. En ymmärtänyt lihomista.

Vierailija
16/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:16"]ap; Kunhan saat ikää, saattaa ajattelusi hiukan tuosta laajentua persuksen lisäksi. Sitä odotellessa.
[/quote]

No mä oon kyllä jo kolmekymppinen perheellinen ihminen ja lasten saaminen muutti tätäkin kroppaa. Mutta ei mitenkään erityisen paljon itseasiassa. Enkä ole langanlaiha itsekään vaan ihan normaali niin kuin olen toitottanut. Persekin on ihan ok, vähän selluliittia saattaa jossain valossa olla valitettavasti mutta eiköhän se jumppaamalla pysy kurissa. :)

Vierailija
17/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sosiaalisesti hyväksyttävää huomauttaa henkilöä lihomisesta. Samalla tavalla kuin ihastellaan laihtunutta henkilöä. Näin voitaisiin monien kohdalla ehkäistä lihomisen jatkuminen.

Vierailija
18/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan voinut kuvitella painavani niin paljon kuin nyt. Nyt vaan toivon, etten koskaan paina niin paljon kuin tällä hetkellä kuvittelen voivani olla painamatta. Henkilökohtaisesti en pidä siitä, että painoa kommentoidaan suuntaan tai toiseen ellei laihtuja itse ota ensin laihtumistaan puheeksi.

Vierailija
19/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:16"]ap; Kunhan saat ikää, saattaa ajattelusi hiukan tuosta laajentua persuksen lisäksi. Sitä odotellessa.
[/quote]

No mä oon kyllä jo kolmekymppinen perheellinen ihminen ja lasten saaminen muutti tätäkin kroppaa. Mutta ei mitenkään erityisen paljon itseasiassa. Enkä ole langanlaiha itsekään vaan ihan normaali niin kuin olen toitottanut. Persekin on ihan ok, vähän selluliittia saattaa jossain valossa olla valitettavasti mutta eiköhän se jumppaamalla pysy kurissa. :)
[/quote]
Apua, kuvittelin sut 16veeks. Koita aikuistua ja tajuta, että moni lihava on esimerkiksi lohtusyönnin kautta lihonut ja vanhojen tapojen muuttaminen (lenkille lähteminen vaikka) on äärettömän vaikeaa, sillä itsevarmuus on nollissa. On mahtavaa, kun joku kaikesta tästä huolimatta on ottanut itseään niskasta kiinni ja tehnyt asialle jotakin sen sijaan, että turvautuisi sohvan nurkkaan ja sipsipussiin. On todellakin kehujen arvoista toimintaa!

Vierailija
20/66 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näytätä niin paljon paremmalta kuin 30 kiloa sitten, vau!

Jaa lihoit takaisin? Näytät ihan hemmetin paljon rumemmalta kuin 30 kiloa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän