Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että pelottaa että tuleeko meille ikinä toista lasta.

Vierailija
04.10.2006 |

Esikoinen sai alkunsa melkein puolivahingossa eikä mulla ollut silloin hajuakaan mistään ovisvuodoista yms. Nyt on toista jonkin aikaa yritelty ja stressi sitä mukaa kasvaa, kun kuukautiset aina alkaa. Tiedän, voi mennä pitkäänkin että tärppää mutta tuntuu noita odottavia äitejä olevan joka puolella.

Ja esikoinen on nyt 2 ja pelkään että lapsille tulee liian iso ikäero jos en jo kohtapuoliin tuu raskaaksi. Ja kaikki kyselee että koskas teille tulee lisää...

Nyt ostin ovistestejä ja pelkään kuollakseni testausta jos en vaikka ovuloikaan. En ymmärrä mistä nämä pelkoni tulevat mutta ne on kauheita ja ne on mielen päällä jatkuvasti. Vauvantekopuuhatkin alkaa tuntua jo pakkohommilta...

onko täällä yhtään kohtalotoveria?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läpikäynyt kaiken mahdollisen tunneskaalan asiaan liittyen. Olen ollut jo niinkin turhautunut, etten ole saanut itsestäni irti mitään. Ja mitä hyötyä siitä stressaamisesta oli? ei mitään hyötyä...

Niin kliseeltä, tylsältä, oksettavalta kuin tämä vaikuttaakin, niin ehdotan silti ettet ota paineita asian kanssa!

Vierailija
2/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta, hakeutuisin mieheni kanssa tutkimuksiin. Aika usein kyse on vain jostain pienestä häiriöstä esim. hormonitoiminnasta joka pystytään korjaamaan lääketieteellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en kai vielä kauheen vanha.. Ja sitä kyllä pitäisi olla stressaamatta, mutta jotenkin vaan nyt on alkanut ihan älyttömästi stressaamaan.

Ehkä tuo lasten välinen ikäero juttu johtuu siitä että hoidan lastani kotona ja siksi olisi kiva jos tuo ikäero ei venyisi aivan hirveäksi että lapsista olisi toisille seuraa. Toki jos lasta ei ala kuulua niin sitten aloitan töiden etsimisen ja esikoinen saa mennä hoitoon.

Minä ostin niitä ovistestejä että näkisin että ovuloinko ollenkaan. Niissä oli että jos 3-4 kk sisällä ei tapahdu ovulointia, voi ottaa jo yhteyttä lääkäriin. Ja varsinkin kun lukee kaikkia nettipalstoja niin alkaa möröt kummitella ja sitä kuvittelee itselleen kaiken maailman vikoja. Pitäs vaan ymmärtää ettei kai ne kaikki viat ja vaivat voi yhdelle kasaantua.. ;)

Tsemppiä teille muille ja toivotaan että vielä tärppää.

t. ap

Vierailija
4/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mulla pitkä kierto ja olin arvioinu oviksen ajankohdan väärin. Esikoinen sai meilläkin alkunsa ilman kummempaa yritystä

Vierailija
5/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itelles harrastuksia ja tekemistä, äläkä piehtaroi. Siis saahan tietysti tuntemuksia olla, mutta ei ne saa ottaa noin susta valtaa. Lapsille tulee se ikäero mikä tulee. Et sinä ole Jumala, joka sen määrää.

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että ovulaatiota ei tule kaikkina kiertoina, toisaalta olen vielä niin nuori, että ovuloimattomia kiertoja on varmasti sinulla aika harvoin, jos kaikki on kunnossa. Ovulaation ajankohtakin voi vaihdella eri kierroissa, joten älä huoli vaikket löytäisikään ovulaatiota, ei se tarkoita etteikö sellaista olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi