Voiko yö juoppoputkassa estää työllistymisen
Minulle tehdään ennen uuden työn aloitusta suppea turvallisuusselvitys ja mietityttää tuo putkassa vietetty yö. Putkaan joutuminen on siis seurausta siitä, että olen ollut liian tukevassa humalassa. Ei mitään rähinää eikä rikosta.
Kommentit (36)
Varastaminen yms voi estää mutta juoppoputka ei käsittääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Varastaminen yms voi estää mutta juoppoputka ei käsittääkseni.
Olin ihan unohtanut tuon kömmähdyksen mutta ihan hyvä että tuli selville että se estää niin en turhaan hae näihin paikkoihin. Muuten ei sitten elämässä mitään sen kummempia töppäilyjä ole tullut tehtyä
T.Se sidukkavaras
Jos työhaastattelu menee väliin putkassa istumisen takia niin luultavasti.
Työkkäri joskus laittoi työtarjouksen ja sanoin etten voi hakea siihen. No kysyi miksi. Kerroin koska tehdään se turvallisuustarkastus. Jatkoi utelua ja siinä sitten piti kertoa. Hävetti, nuo ovat menneisyyttä eikä kuulu työkkärille tippaakaan
Juoppoputka ei ole rikos. Sillä yleisimmin turvataan juopuneen henkilön omaa turvallisuutta.
En usko. T: useamman kerran supotettu ja kaikki lähteet läpikäynyt
Vierailija kirjoitti:
Työkkäri joskus laittoi työtarjouksen ja sanoin etten voi hakea siihen. No kysyi miksi. Kerroin koska tehdään se turvallisuustarkastus. Jatkoi utelua ja siinä sitten piti kertoa. Hävetti, nuo ovat menneisyyttä eikä kuulu työkkärille tippaakaan
Itse olen sanonut että merkintä luottotiedoissa että älkää tarjotko vääriä töitä. Mutta tuo oli sitä aikaa kun oikeasti työkkäri antoi työtarjouksia, nykyäänhän saapi valita itse
Itse en saanut työpaikkaa kun kännissä teloin itseni ja tämä luki tietenkin omakannassa. Tai no olisin saanut mutta vaadittiin puolen vuoden maksa-arvojen kyttäämistä. Loukkasi niin pahasti, en juo kuin pari kertaa vuodessa. Kyylät
Ei vaikuta. Et vain kerro siitä. Ja lopeta liika juominen! Katso annoskoko.
Vierailija kirjoitti:
Itse en päässyt siiviustöihin kun olin pöllinyt sidukkaa noin kuusi vuotta sitten
Sakkorekisterin (rikosrekisteri on eri asia, näpistyksestä tuomio kirjataan sakkorekisteriin) tiedot teosta poistetaan 5 vuoden jälkeen.
Paha sanoa. Eikös se oo jotenkin niin et Supo ilmoittaa noista, jos kokee että on ilmoituksen arvoista työn kannalta. Työnantaja sitten kuitenkin päättää haittaako tuo.
Ei vaikuta ellet ota itse puheeksi.
Mutta homous vaikuttaa siten ettei tarjota enää työvuoroja.
Onko sut siis valittu? Eihän sitä mun mielestä tehä kuin valitulle. Toki siinä voi sitten ilmetä joku este, mut jos oot pärjännyt hyvin haastiksessa ni ei joku tollainen kenties(?) vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta ellet ota itse puheeksi.
Homotreffeillä tai homoravintolassa vapaa-ajalla käyminen vaikuttaa siten, että seuraavana työpäivänä saa potkut, koska homous.
Ei näy tuosta mitään merkintää suppeassa, tai edes laajassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en päässyt siiviustöihin kun olin pöllinyt sidukkaa noin kuusi vuotta sitten
Paskat. Tuollainen näpistys vanhenee rikosrekisteristä 5 vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Onko sut siis valittu? Eihän sitä mun mielestä tehä kuin valitulle. Toki siinä voi sitten ilmetä joku este, mut jos oot pärjännyt hyvin haastiksessa ni ei joku tollainen kenties(?) vaikuta.
Tehdään kaikille töihin hakeneille ja tehdään vaikka ei ole hakenut edes töitä.