Suhde varatun miehen kanssa, pitäiskö lopettaa heti?
Tapasin viime viikolla after Workilla ihanan miehen, jonka kanssa kiinnostus oli molemminpuolista. Jossain vaiheessa kävi ilmi, että hän seurustelee. Päädyimme kuitenkin jatkamaan iltaa hänen luokseen ja kokemus oli puolin ja toisin upea. Hänen tyttöystävänsä on lähtenyt ulkomaille eikä ole varma miten suhteen käy. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (6)
Mies on todella ihana. Sanoi että ei ole aiemmin pettänyt ja kokee kovaa syyllisyyttä siitä. Mutta suhde huonossa jamassa. Haluaisin kyllä tavata häntä mutta en ns toisena naisena. T Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:17"]Mies on todella ihana. Sanoi että ei ole aiemmin pettänyt ja kokee kovaa syyllisyyttä siitä. Mutta suhde huonossa jamassa. Haluaisin kyllä tavata häntä mutta en ns toisena naisena. T Ap
[/quote]
Höpöhöpö. Aina saa kuulla nämä samat selitykset.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:17"]Mies on todella ihana. Sanoi että ei ole aiemmin pettänyt ja kokee kovaa syyllisyyttä siitä. Mutta suhde huonossa jamassa. Haluaisin kyllä tavata häntä mutta en ns toisena naisena. T Ap
[/quote]
Maailman vanhin laulu.
Sano sille miehelle että ottaa yhteyttä sitten kun on vapaa. En kehoita ketään alkamaan toiseksi naiseksi, tätä ei moni tule ajatelleksi että jos ykkösellä on yhtään mielialahäriön tapaista niin voi käydä kakkoselle tosi huonosti.
Joo, pitäisi lopettaa.