Työkaverin vaimo laittoi messengerissä viestiä
Kysyi kuka olen ja miksi miehensä on minun facebook kaveri.
Kun en heti vastannut laittoi vielä viestin perään että voisinko vastata kun hän näkee että olen paikalla.
Pitääkö mun vastata hänelle, en halua.
Ollaan molemmat työkaverin kanssa työpaikkamme somevastaavia, en muista kumpi pyysi kumpaa kaveriksi. Mitään työkaveruutta ihmeellisempää välilämme ei ole.
Onko ok olla vastaamatta ja sano huomenna työkaverille töissä että voisi selvittää asian vaimonsa kanssa?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa vaan. Pari riviä sinulla menee siihen aikaa. Saisi vaimo mielensä rauhoittumaan.
Ehkä ensimmäiseen olisin vielä voinut vastata mutta kun aletaan kyttäämään paikalla oloa ja painostamaan niin meni maku.
Ap
Kannattaakin pitää itsensä ulkopuolisena ja olla reagoimatta ja puhua asia läpi työkaverin kanssa.
Se voi myös olla joku muu oikeasti.
Se muija on sekopää. Kerro ko asia miehelle. se toivottavasti ymmärtää naisensa tyhmyyden ja tekee tarvittavat toimenpiteet.
Vierailija kirjoitti:
Somevastaava jonka tietoturva on sillä tasolla että kuka tahansa näkee paikallaolon ja voi lähettää viestejä. Huhheijaa.
Kaverien kaverit näkevät, mitä helkutin väliä messengerillä on? Kuka sitä enää edes käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Tainnut työkaveri vähän jäädä kiinni luvattomuuksista.
Tai käyttänyt ap tehdäkseen puolisonsa mustasukkaiseksi.
Sano ettet vastaa ikävänsävyisiin painostusviesteihin ja että kysyy mieheltään. Sitten blokkaat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa vaan. Pari riviä sinulla menee siihen aikaa. Saisi vaimo mielensä rauhoittumaan.
Ehkä ensimmäiseen olisin vielä voinut vastata mutta kun aletaan kyttäämään paikalla oloa ja painostamaan niin meni maku.
Ap
Kannattaakin pitää itsensä ulkopuolisena ja olla reagoimatta ja puhua asia läpi työkaverin kanssa.
Miten niin puhua läpi? Ei todellakaan 🙄
Kerro kuka olet, työkaveri ja työpaikan somevastaava [miehen kanssa]. Jos vastapuoli on järki-ihminen hän ymmärtää asian ja jos ei, asia on työkaverisi ja hänen vaimonsa välinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin vain että selvitä asia miehesi kanssa ja pyydän että et enää lähetä viestejä minulle.
Toi kuulostais ihan siltä, että sulla olis jotain sen miehen kanssa, että siis olisi jotain selvitettävää. Ei missään nimessä mitään sille vaimolle. Kuvakaappaukset viesteistä (toimitettavaksi miehelle), sen jälkeen blokkaat vaimon.
Jos et tykkää työkaverista, voit vastata jotain tyyliin "tiedät kyllä miksi ollaan facessa kavereita" ja silmänisku-hymiö perään. Saa työkaveri vähän keskusteltavaa iltatehtäväksi
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuka olet, työkaveri ja työpaikan somevastaava [miehen kanssa]. Jos vastapuoli on järki-ihminen hän ymmärtää asian ja jos ei, asia on työkaverisi ja hänen vaimonsa välinen ongelma.
Vastapuoli ei ole järki-ihminen. Ei kukaan järkevä ala painostaa tuntematonta, että "näen että olet online, vastaa". Todella hullu tyyppi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa emojilla. Se saa hänet kihisemään kiukusta.
Silmäniskuhymiöllä
Outoa kysyä kuka olet. Miksi tuollaista pitää alkaa selittämään jollekulle jota ei tunne? Jos te olisitte viesteillut ja löytäisi viestit niin sitten voisi kysyä.
Laittaisin itse että kuka sinä olet ja miksi kyselet tuollaisia?
Kävin kerran treffeillä psykologimiehen kanssa, oltiin tosi paljon yhteydessä viestitse ja puhelimitse ennen ja jälkeen. Jonkin ajan päästä mulle tulee työpuhelimeen viesti, että Hei olen se ja se, ja olen x:n naisystävä, voitaisko jutella puhelimessa?"
Olin ensin hieman shokissa ja pöyristynyt, mutta suostuin puheluun, koska tajusin, että oli syy mikä tahansa, sillä naisella on paha olla. Puhelu oli asiallinen, selvisi, että psykologimies oli liioitellut _todella_ paljon mitä välillämme tapahtui, oli valehdellut suudelmista ja ties mistä ja pystyin heti sanoa naiselle, että hänen miesystävänsä valehtelee; minä en kiinnostunut hänestä, en todellakaan ikinä suudellut enkä mitään muuta, mitä tämä mies oli uudelle naisystävälleen valehdellut.
Mitä tästä opimme? Jotkut kumppanit tekevät TAHALLAAN mustasukkaiseksi omia kumppaneitaan, näyttääkseen itse paremmalta ja boostatakseen egoa. Joillain se menee jo henkisen väkivallan puolelle.
Joten ap, yritä suhtautua asiallisesti ja myötätunnolla, et voi tietää mitä noilla on taustalla.
Ei kannata sotkeentua mitenkään. Blokkaa molemmat ja jatka elämääsi.
Mä tiedän tasan tarkkaan kenestä on puhe. Tarkkana nyt tai nostan oikeuskohun!
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran treffeillä psykologimiehen kanssa, oltiin tosi paljon yhteydessä viestitse ja puhelimitse ennen ja jälkeen. Jonkin ajan päästä mulle tulee työpuhelimeen viesti, että Hei olen se ja se, ja olen x:n naisystävä, voitaisko jutella puhelimessa?"
Olin ensin hieman shokissa ja pöyristynyt, mutta suostuin puheluun, koska tajusin, että oli syy mikä tahansa, sillä naisella on paha olla. Puhelu oli asiallinen, selvisi, että psykologimies oli liioitellut _todella_ paljon mitä välillämme tapahtui, oli valehdellut suudelmista ja ties mistä ja pystyin heti sanoa naiselle, että hänen miesystävänsä valehtelee; minä en kiinnostunut hänestä, en todellakaan ikinä suudellut enkä mitään muuta, mitä tämä mies oli uudelle naisystävälleen valehdellut.
Mitä tästä opimme? Jotkut kumppanit tekevät TAHALLAAN mustasukkaiseksi omia kumppaneitaan, näyttääkseen itse paremmalta ja boostatakseen egoa. Joillain se menee jo henkisen väkivallan puolelle.
Joten ap, yritä suhtautua asiallisesti ja myötätunnolla, et voi tietää mitä noilla on taustalla.
Tai sitten nainen valehteli sinulle ja ns. Kokeili myönnätkö asian.
Vierailija kirjoitti:
Myötätunnolla toki voi suhtautua, mutten siltikään sekaantuisi. Tässä on se ero, että ap on miehen työkaveri ja koska heillä on miehen kanssa yhteisiä vastuita, joutuu olemaan miehen kanssa todennäköisesti paljonkin tekemisissä. Töiden hoitamisesta tulee todella hankalaa, jos ap alkaa keskustelemaan miehen vaimon kanssa tuollaisista asioista miehen selän takana (jos mies olisikin tuolla tavoin huijannut tms.). Ihan pokalla kyllä näyttäisin viestit miehelle, koska vaimokin saattaa kertoa ottaneensa yhteyttä, niin välit mieheen pysyy mutkattomampina, jos suoraan kertoo, että "tällaisia tuli, mutten vastannut".
Sekopäät siälä kirjoitti:
Mä tiedän tasan tarkkaan kenestä on puhe. Tarkkana nyt tai nostan oikeuskohun!
Jaa sinusta vai? Lakkaa viesteittelemästä vieraille ihmisille ja puhu sen oman ukkoa kanssa hullu
En vastaisi, vaan blokkaisin ja unfrendaisin työkaverin ja laittaisin kuvakaappaukset vaimon asiattomasta yhteydenotoista saatteella, että jos tämä ei lopu niin otan yhteyttä poliisiin.