Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisitkö jatkamaan suhdetta ihmisen kanssa joka

Vierailija
18.10.2023 |

Riidan aikana myöntää, että rakastaa koiraansa enemmän kuin lastasi? Olisi kuitenkin ollut pienen lapsen elämässä muutaman vuoden. Loppuisiko suhde vai jatkaisitko silti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin koska on normaalia jos kerta se lapsi ei edes olisi oma. 

Vierailija
2/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintä kohtaan tunnettua rakkautta ei voi verrata ihmisen rakastamiseen. Kysymys on ihan eri asiasta.

Koira on omistajastaan täysin riippuvainen. Mainitsemallasi lapsella on muitakin ihmisiä, jotka huolehtivat hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä toinen tuntee toista kohtaan kunhan tämä kohtelee häntä kuin ihmistä. 

Vierailija
4/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on mun kissat tärkeämpiä kuin miehen mukulat mutta en mä sitä ääneen voi mennä sanomaan tietenkään. 

Vierailija
5/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on vain sana ja teot merkitsee. 

Vierailija
6/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on ihan sama mitä toinen tuntee toista kohtaan kunhan tämä kohtelee häntä kuin ihmistä. 

Hyvin sanottu!

Vierailija
7/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihan yleistä, että ihminen rakastaa omaa koiraansa enemmän kuin jonkun toisen lasta. Typerää puhua tuollaisesta, ja vielä kesken riidan.

Vierailija
8/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle on mun kissat tärkeämpiä kuin miehen mukulat mutta en mä sitä ääneen voi mennä sanomaan tietenkään. 

Eli rehellisyyden voi unohtaa? 

Vierailija
9/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, sillä en pystyisi olemaan koiranomistajan kanssa. Koira on ehdoton turn off.

Vierailija
10/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä kommentti ja ylipäätään, kuka asettaa ja pitää yllä tuollaista "tärkeysjärjestystä" edes mielessään? 

Vierailija
11/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin minäkin tulipalosta ensin koirani kuin puolison lapsen.

Vierailija
12/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen eri, mutta miksi sitä edes pitäisi kumppanille töksäytellä kaikkea epäkohteliasta vain rehellisyyden nimissä? Todella autistiset vibat tulee tuollaisesta töksäyttelystä.

Vierailija
13/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes koiraihminen, mutta on minullekin selvää, että omaa koiraa rakastaa tietenkin enemmän kuin vieraan lapsia.

Silti miehen sanominen ei tietenkään ole ok. Ensinnäkin tuollainen on loukkaavaa, joten sitä ei vaan yksinkertaisesti sanota ääneen. Toiseksi, aloituksesta voi päätellä, että mies on luultavasti sanonut tuon asian ilkeät tarkoitusperät mielessään. Ja ilkeys on sellainen asia, jota itse en elämääni haluaisi. Kyllä minä karsin ilkeät ihmiset pois elämästäni, ja suosittelen samaa sinulle, ihan jo lapsia suojellaksesi. Et ehkä halua, että lapsesi elävät ilkeyksien ilmapiirissä tai oppivat pitämään ilkeilyä normaalina.

Vierailija
14/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On varmaan ihan yleistä, että ihminen rakastaa omaa koiraansa enemmän kuin jonkun toisen lasta. Typerää puhua tuollaisesta, ja vielä kesken riidan.

Rehellisyys on typerää? Kyllä me olemme puhuneet mieheni kanssa ihan avoimesti tämänkin asian läpi. On ihan inhimillistä ettei pidä jostakin ihmisestä. Kuten jo sanottu sillä on merkitystä miten toista kohtelee.

Vierailija
15/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes kykenisi olemaan ihmisen kanssa joka vertailee suhteiden tärkeyttä/rakastamista tuolla tavalla tai vaatisi minua vertailemaan asioita noin.

Vierailija
16/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei se ole rehellisyyttä että sanoo kaikki ajatuksensa ääneen.

Vierailija
17/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Rehellisyys on typerää? Kyllä me olemme puhuneet mieheni kanssa ihan avoimesti tämänkin asian läpi. On ihan inhimillistä ettei pidä jostakin ihmisestä. Kuten jo sanottu sillä on merkitystä miten toista kohtelee.

Typerää oli töksäyttää asia riidan aikana, mutta muuten samaa mieltä. Aikuisten ihmisten pitäisi pystyä puhumaan läpi kipeätkin asiat.

Vierailija
18/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Rehellinen keskustelu on positiivista avoimuutta. Mutta ap on kuullut asian riidan yhteydessä, mitä todennäköisimmin sivalluksena, jonka oli tarkoitus satuttaa. Silloin kyse ei ole avoimuudesta ja rehellisyydestä vaan toisen satuttamisesta ja että toisen rakkaita asioita käytetään aseena häntä vastaan.

Vierailija
19/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö se ole raskasta salata tuollaista asiaa? 

Vierailija
20/22 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikö se ole raskasta salata tuollaista asiaa? 

Ei miksi olisi?