Vaimo on vaikea!!
Olen päättänyt että ensi viikonlopulla pakkaan lapset ja tavarat autoon ja lähdemme. Aain kaupungilta vuokra-asunnon, mutta en ole kertonut vaimolle vielä asiasta mitään.
Olen elättänyt meitä 16 vuotta ja kasvattanut lapset. Nyt ei vain enään jaksa kuunnella paskapuheita. Saa vaimo jäädä aivan yksikseen omien murheidensa kanssa.
Lapset tietää että perjantaina lähdemme ja aion kertoa vaimolle asiasta kun pääsen töistä. Kerta rytinä sitten 😅
Onneksi lapset ovat pitäneet suunsa kiinni ja ovat samaa mieltä asiasta kanssani.
Kommentit (221)
Niin vaikeatahan se on jos ei saa elatusmaksuja, eikä lapsilisiä. Voi joutua tekemään töitä.
Normi akka papin aamenen jälkeen.
Ap hävisi kuin pieru saharaan kun haluttiin lisätietoja vaimosta ja sen tekemisistä.
En vaan ymmärrä, miksi tosta asiasta tällaiselle palstalle piti kirjoittaa. Systerini teki ton jutun aikoja sitten ja hyvin meni kaikilla, kun asiat järjestyi ja vähän aikaa kului. Siis onnea vaan yrityksellesi ja hoida hommat kuntoon.
Onpas täällä ollut värikästä keskustelua.
"ap hävis kuin pieru saharaan" no enpäs hävinnyt. Pitää vain välillä tehdä piiiitkää päivää töissä eikä silloin ole aikaa vauva sivustoa katsella 😅
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että lähdit. Näitä MT-äippiä on pilvin pimein ja jos lapset ovat riittävän vanhoja heitäkin kuunnellaan lastenvalvojan luona.
Näitä mt äippiä alkaa olla vähän liikaa. Harva äippä on enään normaali järkevä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hirveää, että olet lapsesi sotkenut asiaan joka on sinun ja vaimosi välinen.
Itsehän te naiset niitä ongelmia jatkuvasti aiheutatte. Opetelkaa käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
"ap hävis kuin pieru saharaan" no enpäs hävinnyt. Pitää vain välillä tehdä piiiitkää päivää töissä eikä silloin ole aikaa vauva sivustoa katsella 😅
Et vieläkään vastaa esitettyihin kysymyksiin entisestä vaimostasi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten tai sinun ei tarvitse pakata mitään tavaroita etukäteen? Tai paremminkin kai että lapset eivät saa ottaa mukaan itselle tärkeitä tavaroita? Mahtaa olla varsin stressaava tilanne lapsille?
Jep. Todella ikävä tilanne lasten kannalta. Joutuvat salailemaan omalta vanhemmaltaan tuollaista asiaa. Onkohan lapset ihan niin innoissaan kuin ap esittää? Lapset yleensä haluavat olla lojaaleja vanhemmalleen, vaikka tämä olisi millainen tahansa. Todella epäreilu tilanne lasten kannalta.
Mun yksi vanhempani oli alkoholisti ja toinen raitis ja luotettava. Arvaa kumpaa kohtaan tunsin lojaalisuutta ja kenen luokse jäin asumaan kun he erosivat?
Voi voi kun meni taas pointti ohi, niin että heilahti. Normaalisti tervejärkinen vanhempi ymmärtää ajatella lapsen kannalta eikä pakota lasta valitsemaan lojaalisuutta vain toista vanhempaa kohtaan. Siitä tuossa on kyse. Lapsilla on taipumus olla molempia vanhempia kohtaan lojaali. Etsi tietoa aiheesta, jos et tiedä. Vanhemman ja lapsen välistä suhdetta kuuluu tukea, vaikka itse ei halua enää olla parisuhteessa puolisonsa kanssa. Oma katkeruus ei saa olla ensisijaista eikä missään nimessä tule kieroilla ja opettaa lapsia salaamaan asioita.
Voi olla tilanteita, että oma vanhempi ei ole kyvykäs vanhemmuuteen, voi olla melkein vahingollinenkin lapselle, mutta jopa siinä tapauksessa pyritään turvaamaan LAPSEN OIKEUS säilyttää edes jonkinlainen suhde/kontakti vanhempaansa. Se tehdään niissä rajoissa, ettei lapsen etu vaarannu.
Jos on p.illu..pystyykö tekemään lapsia?
Anna asiallinen vastaus.
Minun äitini on p.illu..muuta arvonimeä en hänelle anna.
Miksi alapeukut?
Sain epävakaan persoonallisuuden p.illulta ..enpä muuta,
En haleja en kehuja..en ruokaa...:(
entä jos haluan panna naapurin minnaa?ap
Vierailija kirjoitti:
entä jos haluan panna naapurin minnaa?ap
Jos Haluat panna naapurin minnaa ,silloin pitää olla Myös Vaimosi suostumus tähän, ja yhteistuumin
allekirjoittaa paperit, ja eikä se eroprosessi käy kuten Salatuissa Elämissä!
Vaan kestää kauemmin ,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten tai sinun ei tarvitse pakata mitään tavaroita etukäteen? Tai paremminkin kai että lapset eivät saa ottaa mukaan itselle tärkeitä tavaroita? Mahtaa olla varsin stressaava tilanne lapsille?
Jep. Todella ikävä tilanne lasten kannalta. Joutuvat salailemaan omalta vanhemmaltaan tuollaista asiaa. Onkohan lapset ihan niin innoissaan kuin ap esittää? Lapset yleensä haluavat olla lojaaleja vanhemmalleen, vaikka tämä olisi millainen tahansa. Todella epäreilu tilanne lasten kannalta.
Mun yksi vanhempani oli alkoholisti ja toinen raitis ja luotettava. Arvaa kumpaa kohtaan tunsin lojaalisuutta ja kenen luokse jäin asumaan kun he erosivat?
Voi voi kun meni taas pointti ohi, niin että heilahti. Normaalisti tervejärkinen vanhempi ymmärtää ajatella lapsen kannalta eikä pakota lasta valitsemaan lojaalisuutta vain toista vanhempaa kohtaan. Siitä tuossa on kyse. Lapsilla on taipumus olla molempia vanhempia kohtaan lojaali. Etsi tietoa aiheesta, jos et tiedä. Vanhemman ja lapsen välistä suhdetta kuuluu tukea, vaikka itse ei halua enää olla parisuhteessa puolisonsa kanssa. Oma katkeruus ei saa olla ensisijaista eikä missään nimessä tule kieroilla ja opettaa lapsia salaamaan asioita.
Voi olla tilanteita, että oma vanhempi ei ole kyvykäs vanhemmuuteen, voi olla melkein vahingollinenkin lapselle, mutta jopa siinä tapauksessa pyritään turvaamaan LAPSEN OIKEUS säilyttää edes jonkinlainen suhde/kontakti vanhempaansa. Se tehdään niissä rajoissa, ettei lapsen etu vaarannu.
Jos on p.illu..pystyykö tekemään lapsia?
Anna asiallinen vastaus.
Minun äitini on p.illu..muuta arvonimeä en hänelle anna.
Miksi alapeukut?
Sain epävakaan persoonallisuuden p.illulta ..enpä muuta,
En haleja en kehuja..en ruokaa...:(
Päivi tässä
Kunnioita äitiäsi ja isääsi, jotta pitkään eläisit ja menestyisit.
kuullostat ho.momaiselta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vieläkään vastaa esitettyihin kysymyksiin entisestä vaimostasi 😅
No kysyppä niin katsotaan?
Enään. Enään. ENÄÄN.
Ihanaa, tämä on kohta vapailla markkinoilla.
Marja-Liisa on vaimoni mun!
https://cdn3.nude-pics.org/do-you-like-my-hairy-milf-pussy-USPoNplOFI/d…
Vierailija kirjoitti:
Enään. Enään. ENÄÄN.
Ihanaa, tämä on kohta vapailla markkinoilla.
Et sitten vaivautunut lukemaan että tämä koko juttu tapahtui neljä vuotta sitten 🙈
Vierailija kirjoitti:
Niin vaikeatahan se on jos ei saa elatusmaksuja, eikä lapsilisiä. Voi joutua tekemään töitä.
Tässä tapauksessa äiti alkoi tekemään töitä eron jälkeen kun ei rahaa tullutkaan tilille soffalla makaamalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Hei se Aamuinen kommenttini Oli asiallinen!
Se oli Suomen rikoslain mukainen!
kommentti.
Ei voi noin vain lähtä,jos haluat Lasten yksinhuoltajuuden Silloin, se menee Oikeuskäsittelyyn.
Oikeudessa Tuomari lukee lopulta prosessin päätteeksi päätöksen.
Tai jos haluat avioeron sekin on oma Oikeusprosessi.
👩⚖️⚖️👮
Ikävää tässä on se että olet 100% vääråssä.
Itse lähdin lasteni kanssa eräänä iltana ja asia oli sillä selvä. Ei ollut edes mitään väkivallan uhkaa tai päihteitä vaimolla. Meidän mitta tuli vain täyteen loisimista.
Täällä mammat panikoi kun heille selviää että näin voi myös mies tehdä.
Hyvä että lähdit. Näitä MT-äippiä on pilvin pimein ja jos lapset ovat riittävän vanhoja heitäkin kuunnellaan lastenvalvojan luona.