Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarinani pettämisestäni

Vierailija
26.09.2015 |

Aivan tavallisena päivänä tapasin miehen, joka katsoi kauniilla silmillään suoraan silmiin ja kuunteli minua. Erään kerran, minä pohjattoman ujo ja jopa estoinen ihminen kävelin hänen luokseen ja suutelin. Miehen suloisen hämmästynyt ilme pakotti minut suutelemaan uudestaan. Voihkaisin, jolloin mies suli ja vastasi suudelmaani.

Se oli menoa. Ensimmäisen kerran elämässäni olin täysin himojeni vallassa. Sillä hetkellä, kun hän tuli minuun, en välittänyt mistään muusta. Huoneen ahtaalla sohvalla ja lukitsematon ovi takanamme olimme valmiit kymmenessä minuutissa.

Järkeni sanoi, että unohda ja lopeta. Mies kutsui luokseen puhumaan "ylilyönnistämme". Istuin sohvalle ja hän asettui eteeni tuoliin. Pyysin viereen, mies sanoi ettei se olisi järkevää. Kerroin, että haluan olla tasavertainen ja koen astelman joksikin "terapiaksi". Hän tuli viereen ja se ei ollut järkevää. Ja tiesin sen ja halusin niin.

Aloimme suudella puhuen samalla, miten lopetamme ihan kohta. Mutta olin saanut maistaa taivasta pienellä lusikalla, halusin enemmän. Sanoin miehelle, että yks kunnon kerta ja saamme tarpeeksi. Suklaatakin tekee mieli niin kauan, kunnes siitä on saanut tarpekseen. Niinpä tuli kunnon kerta.

Oikeasti luulin, että sillä hyvä. Jatkaisin elämääni, mikään ei merkinnyt mitään. Tyydytinhän vain sisäisiä tarpeitani, joita ei 15 vuoden suhteessa enää tarpeeksi huomioitu. Alkaisin panostaa suhteeseeni. Mutta olinkin koukussa. En saa tarpeekseni, vaan haluan aina vaan lisää. Mies ja himoni häneen pyörii mielessäni aamusta iltaan.

Tiedän olevani paska. Ero olisi oikein miehelleni. Meillä on kaikki "hyvin", joten en halua järkyttää häntä tällä asialla, vaan kärsin hiljaa. En voi vaan erota ilman syytä, en pysty keksimään mitään syytä, joka menisi läpi. Haluan eroon tuosta toisesta, haluan tuntea näin kotona. Mitä kauemmin tämä jatkuu, sitä enemmän jään jumiin.

Osaako kukaan auttaa tai edes sanoa jotain lohduttavaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän "olen ihastunut toiseen mieheen, jonka kanssa meillä on jumalaista seksiä"- syy ole riittävän hyvä miehellesi.

Vierailija
2/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pian kyllästyisit tähän uuteenkin.
Anteeksi kyyninen vastaus, en tarkoita pahaa. Olenpahan vaan oppinut naisista elämäni varrella...
M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen (Kontula) mukaan naiset haluavat enemmän vaihtelua seksiin.

Vierailija
4/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, seksiseikkailusi on varmasti kyllin hyvä syy eroon miehestäsi. Kauheaa toi sun kärsimys, hyvää seksiä ja intohimoa, kylläpä sua nyt rangaistaan. Miehesihän ei haluaisi tietää totuutta ja sinä suojelet häntä jalosti. Oot todella hyvä ihminen.

Vierailija
5/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti aikasi, kaikki hyvä loppuu kuitenkin, sitten voit palata tylsään elämääsi ja olla kokemusta rikkaampi. Kivempi mummona muistella kiikkustuolissa niitä tehtyjä eikä tekemättä jätettyjä asioita. Turha on miestä loukata kertomalla tms.

Vierailija
6/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistanne. En koe olevani jalo, kun säästän miestäni tältä. Koen olevani vaan tavallinen ihminen, joka yrittää säästää toisen tunteita. Olen sekaisin, en tiedä mitä tehdä tai ajatella. Kärsin ja nautin samaan aikaan. Ehkä tätä ei vaan voi ymmärtää, mikäli ei ole itse kokenut.

En ole ihastunut tuohon toiseen mieheen, mutta haluni on uskomaton. Kemia ja vetovoima saa maan järisemään. Oikeasti haluaisin pois nämä tunteet päästäni ja keskittyä parisuhteeseeni, en vain osaa. En olisi ikinä uskonut itsestäni.

AP

Vierailija
7/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kusetan vanhaa äitiäni siirtämällä 30 % hänen eläkkeestään minun tililleni. Myös minulla on kyllä kovia tunnontuskia, mutta shoppailu vain on niin ihanaaaaa. Ja välitän äidistäni niin paljon, etten voi kertoa tätä hänelle, kusetukseni murskaisi hänet, kärsin siis mieluummin itse nämä korventavat tunnontuskat. Mitä vain äitini puolesta! ♥ Olen niin hieno ja lähimmäisistäni välittävä ihminen. :)

Vierailija
8/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^sama se jos äidillä riittää rahaa omiinkin tarpeisiin.

Vierailija
9/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta oot paska ihminen, tosin olen teininä itsekin pettänyt mutta aina kauheassa jurrissa ja kaikki exäni joita olen pettänyt tietää sen ja myös nykyinen, en olisi ikinä pettänyt nykyistä jos mulla ei olisi ollut alkoholi-ongelmaa. Mua kaduttaa edelleen vaiko siitä on vuosia aikaa ja mies on melkein unohtanut.

Vierailija
10/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ap.

Vierailija
11/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä tarkalleen säästät miehesi tunteita? Eihän sinulla vain ole yhtään oma lehmä ojassa sillä, että et kerro miehellesi?

Vierailija
12/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:22"]^sama se jos äidillä riittää rahaa omiinkin tarpeisiin.
[/quote]
Näin itsekin olen järkeillyt. :) Ja kun hän ei tiedä kusetukseni, ei hän voi loukkaantua. Mielestäni homma ok. :)
-8

Vierailija
13/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen todella ehdoton. Jos rakastaa ei petä. Silti petän. Olen rikkonut itsenikin, lankesin. Kuitenkin haluaisin takaisin hyväksi. En osaa vastustaa tota miestä, ihan kuin olisin huumekoukussa. En hae sääliä tai hyväksyntää vaan neuvoja. Onko kukaan päässyt irti tämmöisestä?

Voi olla, etten voi lopulta elää kertomatta miehelle.

AP

Vierailija
14/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ap, kiitos tästä aloituksesta! Mä tiedän ton silmiin katsomisen ja mäkin suutelin miestä (odotettuani ja asiaa yli vuoden vatvottuani), vaikka en koskaan ole tehnyt sellaista. Hän oli kuitenkin suoraselkäisempi kuin minä ja juttu loppui siihen. Mutta ajattelen vain häntä, vain häntä, vain häntä. Minulla on mieheni kanssa vielä lapsiakin, mitä ap ilmeisesti ei ole. Lohduttaudu sillä, että et ainakaan joudu rikkomaan perhettäsi.

Vierailija
15/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:30"]Olin ennen todella ehdoton. Jos rakastaa ei petä. Silti petän. Olen rikkonut itsenikin, lankesin. Kuitenkin haluaisin takaisin hyväksi. En osaa vastustaa tota miestä, ihan kuin olisin huumekoukussa. En hae sääliä tai hyväksyntää vaan neuvoja. Onko kukaan päässyt irti tämmöisestä?

Voi olla, etten voi lopulta elää kertomatta miehelle.

AP
[/quote]

No oletkin moraaliton. Jos oikeasti kadut ja haluat tehdä oikein, kerrot miehellesi. Jos et, niin haluat vain pelastaa oman nahkasi, kuten useimmat.

Vierailija
16/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa täysin rehellisesti, että kertomatta jättämisessä on myös oma lehmä ojassa. Eiköhän kaikki aina kuitenkin ajattele itseäänkin, mutta en halua myöskään miestäni loukata ja satuttaa. En pelkää eroa, mutta en haluaisi rikkoa perhettä. Olen myös ajatellut paskasti niin, että mies voikin haluta antaa anteeksi ja sopia tämän. Se vaatisi tietenkin sitä, että katkaisen välit toiseen.

Sitten ollaankin taas tässä samassa, miten pääsen koukusta irti?? En voisi vannoa ja valehdella miehelle, että psystyn jättämään sen toisen nyt. Ainakin ajatukset on siellä. Kyllä kuulostaa paskalta, tiedän.

AP

Vierailija
17/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itsekäs kiimainen lehmä. Ei mikään uusi hahmo.

Vierailija
18/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:43"]

Ap on itsekäs kiimainen lehmä. Ei mikään uusi hahmo.

[/quote]

Putouksessa vois olla kova hahmo, itsekäs ja kiimainen lehmä. Taukoamatonta puhetta panemisesta, kiimasta ja pettämisestä.

Vierailija
19/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä novelli?

Vierailija
20/42 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ei lataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi