Olen naistaksikuski, kysyttävää?
Kommentit (38)
Määräytyykö matkan hinta keston vai kilometrien mukaan? Ts. onko sama vaikka kymmenen kilometrin matka samanhintainen iltapäivän ruuhkassa kuin keskellä yötä tyhjillä teillä (jos ei oteta huomioon, että yöllä aloitusmaksu on korkeampi)?
Koetko usein ahdistelua/ahdistavia tilanteita asiakkailta? Kerro joku tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:29"]Määräytyykö matkan hinta keston vai kilometrien mukaan? Ts. onko sama vaikka kymmenen kilometrin matka samanhintainen iltapäivän ruuhkassa kuin keskellä yötä tyhjillä teillä (jos ei oteta huomioon, että yöllä aloitusmaksu on korkeampi)?
[/quote]
kilometrien mukaan, mutta mittari raksuttaa myös liikennevaloissa. Eli periaatteessa yöllä olisi halvempi jos valot näyttävät vihreää. ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:27"]Voiko maksaa luonnossa? [/quote] Voiko kaupan kassalla maksaa luonnossa? Ap
[/quote]
Ei varmaan, mutta olisin valmis maksaan tuplahinnan!
Olen nähnyt kaksi naista taksin ratissa. Molemmilla kerroilla olen hämmästynyt niin kovasti, etten ole heti saanut sanaa suustani. (Suhtaudun kyllä naisiin taksikuskeina positiivisesti, mutta näky vain ei ole tuttu.) Käykö monelle muulle asiakkaalle niin, että kyytiin astuessaan ovat hetken aikaa hiljaa ja silmät ymmyrkäisinä?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:30"]Koetko usein ahdistelua/ahdistavia tilanteita asiakkailta? Kerro joku tapahtunut?
[/quote]
Onhan niitä vastaan tullut. Jokunen kuukausi sitten erän ulkomalainen mies yritti väkisin saada minut kotiinsa, rahaa ei meinannut löytyä ja lähti vielä juoksemaan autoni perään kun lähdin. ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:18"]
Otsikossahan tuo tulikin:-)
[/quote]
Oletko ylpeä olla natsitaksikuski! Vitun perussuomalaiset joka paikassa! Oletko jo antanut halla-aholle ja soinille "kyytiä"?
[/quote]
Natsi siellä natsi täällä. Palstahyysärin skitsofrenia sen kun vaan pahenee.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:27"]Voiko maksaa luonnossa? [/quote] Voiko kaupan kassalla maksaa luonnossa? Ap
[/quote]
Ei varmaan, mutta olisin valmis maksaan tuplahinnan!
[/quote]
Eiköhän aapee olisi valinnut toisen alan, jos haluaisi rahasta antaa
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:31"]Olen nähnyt kaksi naista taksin ratissa. Molemmilla kerroilla olen hämmästynyt niin kovasti, etten ole heti saanut sanaa suustani. (Suhtaudun kyllä naisiin taksikuskeina positiivisesti, mutta näky vain ei ole tuttu.) Käykö monelle muulle asiakkaalle niin, että kyytiin astuessaan ovat hetken aikaa hiljaa ja silmät ymmyrkäisinä?
[/quote]
Melkeinpä joka ikiselle, kun itse olen vielä todella nuori niin sitä sitten ihmetelläänkin mua koko takskmatka:D ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:38"]Paljonko KELA maksaa palkastasi?
[/quote]
ajan lähinnä vkl öitä, eli 0€. ap
Osaatko perille vai tarvitsetko navigaattoria?
Kumpi nostaa naisasiakkaan painavan matkaukun kyytiin, sinä vai asiakas?
Häh? En mä ainakaan ylläty naiskuskista. Onko oikeesti muka niin harvinaista, tiedän monta. Enkä ajele paljon.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:58"]
Kumpi nostaa naisasiakkaan painavan matkaukun kyytiin, sinä vai asiakas?
[/quote]
Entä miesasiakkaan matkalaukun?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:26"]Oletko ollut nainen symtymästä asti?
[/quote]
Olen... Ap