Kuinka pitkiä hoitopäiviä teidän lapsilla on?
Kommentit (31)
Hoidossa 3-4 päivää viikossa, yleensä hoitopäivä klo 10 - 15.30. Toinen meistä vanhemmista tekee aina iltaa, toinen aamua, ja viikolla on 1-2 arkivapaata.
3 päivää viikossa, 6 tuntia kerrallaan. Lapsi 2-vuotias, hoidossa ollut kohta vuoden.
2-vuotias, 8-14.30, 5päivää viikossa. Useana päivänä voisin hakea jo klo13-14, mutta on silloin päiväunilla.
4-5 tuntia, 0-5 päivää viikossa, eli tarpeen mukaan. Lapsi on 5v.
Mahollisimman lyhyet päivät on yritetty tehdä lapsille, mun työ on aamupainotteinen ja miehen ilta. Eli mies vie lapset 9-9.30 välillä ja minä haen 15-15.30 välillä.
Eskarilainen on hoidossa ma-to 9-13 ja pe 9-12 ja keskimmäinen on hoidossa 10pv/kk klo 9-15.
2 - 8 tuntia päivässä. 4 - 5 päivää viikossa. Hoitoon meni 2 vuoden 8 kk:n iässä. Rakastaa hoidossa olemista.
n. 7.5-8h päivä, yksi arkivapaa ja ikää kohta 5v. Aloitti vasta 3v jälkeen hoidon ja kovasti tykkää kotona olla. Meille tulee toivottavasti vauva ensi vuonna niin lapsi pääsee haaveilemaansa aamupäivä hoitoon tekemään vaan kaikkea kivaa :)
15 pv / kk. Klo 11.30-16.30 lukee sopimuksessa mutta yleensä viimestään puol neljä haetaan. Minä vien, menen töihin. Isä hakee kun pääsee töistä.
Vuorohoidossa 6h/päivä 5päivää viikossa 2v ja 4v