Kuinka pitkiä hoitopäiviä teidän lapsilla on?
Kommentit (31)
Hoitoaikasopimuksessa lukee 7-17 mutta tämä ei toteudu juuri koskaan kokonaisuudessaan.
Keskimäärin on noin puoli kahdeksasta kolmeen/neljään, viidesti viikossa.
Neljä päivää viikossa ovat 07.45-15.30 ja perjantaina eskarilainen on 9-12 ja 3v silloin kotona.
Ma ja pe 7.00-14.30 ja ti-to 10.00-16.30
5 päivää viikossa, n. 9-16.30. 4-vuotias.
Viisi päivää viikossa, ma-to 8:30-17:30 (ei meinaa riittää, pitäis pidentää vartilla ettei tarvis ajaa ylinopeutta), pe 8:30-15:30. Ikää 1,5v.
7:30-16 on hoidossa 5 päivää viikossa. Töissä on käytävä. Lapsi 3v. ja äiti yh.
3-5päivää viikossa hoidossa. Päivät yleensä 10-16 tai 8:30-15:00. Riippuu minun työvuoroista. Miehellä onneksi liukuva työaika.
7-17 viitenä päivänä viikossa. Lapsi 5v.
7.30-15.30 noin suunnilleen. Ovat 2-4pvää/viikossa. Nuorin 2v. Kyllä huomaa että isompikin on tosi väsynyt jos 4 päiväkotipäivää ollut viikossa. Jos saisivat valita, olisivat mielummin kotona.
8-16.30 pisimmillään, joskus pääsen hakemaan jo 14.30 tai 15.30. 5 päivää viikossa paitsi kun mulla on etäpäiviä, joskus täytyy viedä silloinkin. Oon opiskelija ja yh.
2v on aina joko 12.30-18.00 tai sitten 06.30-15.20
Piirun verran vaille 4v lapsi on hoidossa 5 pv viikossa 6 h/pv. Toinen vanhempi menee myöhemmin töihin ja vie mennessään hoitoon, ja aikasemmin töihin mennyt pääsee aikasemmin hakemaan lapsen tullessaan töistä.
Meillä muksut vuoropäivähoidossa. Hoitopäiviä tulee viikossa 3-5 ja ovat siellä joko 6.15-14.30 tai 10.30-18.00 tai 14.00-19.00. Yötä ovat päiväkodissa harvemmin, suunnilleen 1-2 kertaa kuussa.
Minun pikkuinen tyttö on se, joka sinne saapuu ekana ja lähtee vikana. Hoitopäivät 7.00-16.30 suunnilleen, joskus perjantaisin pääsen hakemaan jo 15.30. Eipä tässä vaihtoehtoja oikein ole joten tilanteen mukaan pitää elää. Onneksi tyttö viihtyy hyvin ja luotan hoitajiin täysin.
9.30-16.30/17 ma-pe, 5 v. On yleensä ryhmän viimeinen vietäessä ja koko päiväkodin viimeisiä haettaessa.
0730-1700, 5 pv viikossa.