Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotun varatuista!

Vierailija
05.04.2022 |

En tiedä mix,mutta minua kiihottaa varatut naiset.+40 v varatut naiset saavat kaluni kovaksi välittömästi,ja olisin koska tahansa, missä tahansa,valmis heidän käyttöön.outoo kun ite olen 23v jäbä.kiihotun frendien mutseistakin usein.tää ei oo normaalia mutta näin nyt vaan on.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuisiän yks noloimpia seksikertoja tapahtui varatun kanssa. Oltiin pitkään jo viestitelty pikkutuhmia ja miehensä lähtiessä toiseen kaupunkiin työasioissa tyttö tuli mun luokse. riisuin tytön vaatteet ja kaadoin sängylle. Siinä jo esileikkien aikana tuli ohimennen raskausmahaa kosketeltua mutta kun päälle nousin ja tunsin sen pallukan oman vatsani alla niin tulin samantien, siis kirjaimellisesti sisään työnnettyäni kuti lähti välittömästi. Minä en pysty heti perään uudestaan niin sitä kiusaantuneisuutta mikä laskeutui huoneeseen en ihan hetkeen unohda

Vierailija
22/44 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aikuisiän yks noloimpia seksikertoja tapahtui varatun kanssa. Oltiin pitkään jo viestitelty pikkutuhmia ja miehensä lähtiessä toiseen kaupunkiin työasioissa tyttö tuli mun luokse. riisuin tytön vaatteet ja kaadoin sängylle. Siinä jo esileikkien aikana tuli ohimennen raskausmahaa kosketeltua mutta kun päälle nousin ja tunsin sen pallukan oman vatsani alla niin tulin samantien, siis kirjaimellisesti sisään työnnettyäni kuti lähti välittömästi. Minä en pysty heti perään uudestaan niin sitä kiusaantuneisuutta mikä laskeutui huoneeseen en ihan hetkeen unohda

Eipähän käy vahinko jos valmiiks raskaana.... :)

On jo melko moraalitonta touhua kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattua olen saanut panna kerran ja luulin naista sinkuksi ennen kuin kertoi seksin jälkeen että mies on matkoilla ja kauhea panetus ollut. Kertokaa miten niitä varattuja saa iskettyä varsinkin +40 v varatut rouvat saa tämänkin nuoren miehen innostumaan.Kiihottavaa laueta varattuun pilluun ja miettiä sen jälkeen kun nainen menee saaneena tyytyväisenä miehensä luo.

Kertokaa varatut halukkaat rouvat miten teidät saa iskettyä ?

M30

Vierailija
24/44 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattua olen saanut panna kerran ja luulin naista sinkuksi ennen kuin kertoi seksin jälkeen että mies on matkoilla ja kauhea panetus ollut. Kertokaa miten niitä varattuja saa iskettyä varsinkin +40 v varatut rouvat saa tämänkin nuoren miehen innostumaan.Kiihottavaa laueta varattuun pilluun ja miettiä sen jälkeen kun nainen menee saaneena tyytyväisenä miehensä luo.

Kertokaa varatut halukkaat rouvat miten teidät saa iskettyä ?

M30

"saaneena ja tyytyväisenä" - oletko varma. Se että olet lauennut jonkun pilluun, kertoo vain sen että sinä olet tyytyväinen..

Vierailija
25/44 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipähän käy vahinko jos valmiiks raskaana.... :)

On jo melko moraalitonta touhua kyllä

No joo, ei ollu sitä pelkoo, sai huoletta päästellä menemään ja onneks tyttö imi juhlakuntoon hetken huilin jälkeen niin sain sentään otettua uusiks ja vähän pidempään kestettyä toisella yrityksellä. Mutta kyllä alkuun hävetti

Vierailija
26/44 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on juuri se, liikut vieraan miehen reviirillä. Naaras on toisen miehen omaisuutta.

Ei ole mikään kiihoittavampaa, kun pääset riisumaan varatun rouvan pikkuhousut pois.

Nyt se antaa. Pääset laskemaan siemenet varatun rouvan pilluun.

Silloin tulee täydellinen Alfa Uros olotila.

Vierailija
27/44 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelle on suurimpia nautintoja laskea lastinsa varatun pillun perukoille.

Vierailija
28/44 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle on suurimpia nautintoja laskea lastinsa varatun pillun perukoille.

Siis joillekin miehille, mutta ei miehisille miehille, niille ihanaille, aidoille

Vierailija
29/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainoastaan kerran ollut varatun naisen kanssa, tosin oli kihloissa mutta kuitenkin varattu.

Olihan se kiihoittavaa kieltämättä.

Tyttö kertoi baarissa olevansa kihloissa ja kysyi haittaako, no ei todellakaan haitannut sehän oli suora lupaus antamisesta.

Sanotaan mitä sanotaan mutta on se ainutlaatuinen kokemus olla varatun kanssa

Lupaatko kertoa, jos kykenet, kertoa kuinka sujui tapaaminen varatun naisen miehen kanssa?

Tietysti lupaat sen tässä ja nyt, mutta vaikka kieli poskella heitinkin kommenttini niin saamehan me tuon tuostakin lukea uutisista mitä tapahtuu kun joutuu suomalaisen mustasukkaisen miehen kanssa tekemisiin, sekin voi olla kokemuksena ainutlaatuinen…

Näin juuri. Meitä on. Ei ole tullut tilannetta eteen onneksi. Naista en löisi, mutta saattaisin vieraalle miehelle olla todella julma, kun hermostun. Voisin löytyä iltapäivälehdistä. Ja kukaan ei uskoisi, kun olen muutoin tällainen fiksu perheenisä. Mustasukkaisuus on paha moottori, ja se voi löytyä muiltakin kuin vaimonhakkaaja narsisteilta.

Vierailija
30/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa täälläkin, jo pelkkä flirttailukin.

Sänkyyn en kuitenkaan ole varatun kanssa mennyt

Vierailija
31/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin masentavaa luettavaa, ehkä minä oon sitten ollut turhan sinisilmäinen mutta tämän ketjun perusteella mä oon ollu vaan joku fetissien toteutuskohde tyyliin kunhan vain on varattu. Luulis että ulkonäkö ja luonnekin ois jotain merkannu vaan ei, on vaan pitäny alfaurosfantasioita päästä toteuttamaan, niinkö?

Vierailija
32/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin masentavaa luettavaa, ehkä minä oon sitten ollut turhan sinisilmäinen mutta tämän ketjun perusteella mä oon ollu vaan joku fetissien toteutuskohde tyyliin kunhan vain on varattu. Luulis että ulkonäkö ja luonnekin ois jotain merkannu vaan ei, on vaan pitäny alfaurosfantasioita päästä toteuttamaan, niinkö?

Ihan sama mikä oot. Olet itse kuitenkin alinta kastia. Et ansaitse muuta, kuin tyhjennysreikänä olemisen.

Vierailija
33/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä oot. Olet itse kuitenkin alinta kastia. Et ansaitse muuta, kuin tyhjennysreikänä olemisen.

Nonniin, se on pakollinen incell-mieskin liittynyt keskusteluun....

Vierailija
34/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää haluta tuhota suhteita! Todella yököttävää..

Vierailija
35/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua mitään suhteita tuhota, sen on nimenomaan tarkoitus jäädä vain meidän väliseksi.

Vierailija
36/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua mitään suhteita tuhota, sen on nimenomaan tarkoitus jäädä vain meidän väliseksi.

No vakket halua, niin se tapahtuu. Aina se totuus paljastuu, ja se on sitten rannkkaa.

En voi käsittää kenen fokus on nauttia vain varatuista. Aivan kreisiä.

Satun tietämään, sillä meillä molemmat pettäneet, ja vaikka siitä kauan, molemmat kärsivät yhä todella paljon. Vaikka rakkautta riittääkin nyt ihan äärirajoille asti. Välillä mysrskyää niin, että melkeein hukkuu. Molemmat.

Vierailija
37/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä harrastat pettämistä ja masennuit tästä ketjusta? Haha on meitä moneksi

Vierailija
38/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tunnevammainen...

eri

Vierailija
39/44 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Kiitos. Mulla on ollu ihan p***a fiilis koko päivän kun oon miettinyt vaan että siitäkö siinä on aina kysymys.

Vierailija
40/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Kiitos. Mulla on ollu ihan p***a fiilis koko päivän kun oon miettinyt vaan että siitäkö siinä on aina kysymys.

Ihmeellistä uhriutumista.

Jos sä oot suhteessa, ja sulla on joku "tärkeä" henkilö kotona odottamassa jota sitten menet pettämään, niin loukkaannut kun itse et olekaan tärkeä tai merkityksellinen sille jollekulle joka sut vasta tapasi ja halusi vaan seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi