Kiihotun varatuista!
En tiedä mix,mutta minua kiihottaa varatut naiset.+40 v varatut naiset saavat kaluni kovaksi välittömästi,ja olisin koska tahansa, missä tahansa,valmis heidän käyttöön.outoo kun ite olen 23v jäbä.kiihotun frendien mutseistakin usein.tää ei oo normaalia mutta näin nyt vaan on.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen lähes ainoastaan varattuja miehiä. Eivät jää nurkkiin pyörimään, eivätkä rajoita mun elämää ja usein saa uskomattoman hyvää seksiä. Paskat ei pääse jatkoon. Muutama pidempi seksisuhde varattujen kanssa on ollut. Miehissä sellainen outo valuvika vain, että haluavat usein omistaa naiset. Varatut usein eivät kysele, mutta niitäkin on jotka haluavat olla ”sun ainoa. Ethän pane muita.” No totta helvetissä panen. Mua ei kiinnosta seurustelu, vakiintuminen, perheen perustaminen.
N40
Minä vastaan aina että en vaikka tosiasiassa ei ois edes päivän ensimmäinen. Tuo omistushalu on totta
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin masentavaa luettavaa, ehkä minä oon sitten ollut turhan sinisilmäinen mutta tämän ketjun perusteella mä oon ollu vaan joku fetissien toteutuskohde tyyliin kunhan vain on varattu. Luulis että ulkonäkö ja luonnekin ois jotain merkannu vaan ei, on vaan pitäny alfaurosfantasioita päästä toteuttamaan, niinkö?
Ai sä harrastat pettämistä ja masennuit tästä ketjusta? Haha on meitä moneksi
Taidat olla tunnevammainen...
eri
Kiitos. Mulla on ollu ihan p***a fiilis koko päivän kun oon miettinyt vaan että siitäkö siinä on aina kysymys.
Ihmeellistä uhriutumista.
Jos sä oot suhteessa, ja sulla on joku "tärkeä" henkilö kotona odottamassa jota sitten menet pettämään, niin loukkaannut kun itse et olekaan tärkeä tai merkityksellinen sille jollekulle joka sut vasta tapasi ja halusi vaan seksiä.
En minä uhriudu, eikä se ole ongelma että haluavat vain seksiä, vaan se miksi ne sitä haluavat. Oon yrittänyt nyt itselleni järkeillä että ei ne kaikki varmaan oo ees tienneet mun olevan varattu eli ei ehkä pitäis jonkun keskustelupalstan antaa vaikuttaa muhun näin paljon...
Vierailija kirjoitti:
Siinä on juuri se, liikut vieraan miehen reviirillä. Naaras on toisen miehen omaisuutta.
Ei ole mikään kiihoittavampaa, kun pääset riisumaan varatun rouvan pikkuhousut pois.
Nyt se antaa. Pääset laskemaan siemenet varatun rouvan pilluun.
Silloin tulee täydellinen Alfa Uros olotila.
Varattuna naisena voin yhtyä juurikin tähän kokemukseen. Ajattelen aivan samoin. Minua kiihottaa nimenomaan se, että olen varattu, toisen miehen pillu, ja kiimassa annan luvan vieraalle miehelle liu'uttaa innokkaan elimensä kiimasta paisuneeseen limottuneeseen pilluuni. Kaiken tämän kielletyn puuhailun kruunaa se, että vieras mies saa vielä lopuksi ylpeänä ja tyytyväisenä roiskia spermansa kuumaan, kiimasta supistelevaan pilluuni. Siellä lepää eloisa lasti vikkeliä siemeniä uiskennellen kohti kohdunsuuta.
Mä tapailen lähes ainoastaan varattuja miehiä. Eivät jää nurkkiin pyörimään, eivätkä rajoita mun elämää ja usein saa uskomattoman hyvää seksiä. Paskat ei pääse jatkoon. Muutama pidempi seksisuhde varattujen kanssa on ollut. Miehissä sellainen outo valuvika vain, että haluavat usein omistaa naiset. Varatut usein eivät kysele, mutta niitäkin on jotka haluavat olla ”sun ainoa. Ethän pane muita.” No totta helvetissä panen. Mua ei kiinnosta seurustelu, vakiintuminen, perheen perustaminen.
N40