Mikä avuksi 4- vuotiaan pimppi- ja pylly näyttelyyn?
Tekee sitä tosi noloissakin tilanteissa. Vaikka olisi vieraita käymässä meillä, niin ykskaks pöksyt putoaa ja paikkoja esitellään! Minua hävettää. =(
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:42"]
Sitten tyttö vielä ääneen puhelee ja miettii, kenellä on pimppi ja kenellä pippeli.. Juu iskällä on pippeli ja ukilla! Päväkerhokaverilla on pimppi jne... ähh! t. ap
[/quote] Ihana :DD
[/quote] Juu.. Tosi ihanaa! Esim. minun miespuoliset serkut kun tulee käymään, tytöllä on jutut tyyliin: "minullapas on nätti pylly jne..! Serkuilla on pokassa piteleminen. t. ap
Meidänkin 4- vuotias tyttö, tosin pitää pöksyt jalassa, mutta välillä pyllistelee ja pyörittelee peppuaan.
Meillä on se yks karvinen-elokuva, missä se kissa opettaa Osku-koiraa tanssimaan.
Samalla tavalla pyörittelevät bebaansa, kissa ja tyttö.
Mutta voi olla ottanut myös isoveljestään mallia, joka pieree kymmeniä kertoja päivässä ja aina pyllistää ku tulee paukku, tai kuulostaa paremminkin maanjäristykseltä.
On kyllä todella ärsyttävää. Häpeäisin itse myös aivoni pihalle. Olin kyllä itse pienenä ilman vaatteita joskus kuin oli vieraita, en tykännyt yhtään vieraista ja se oli osoitus siitä olemalla nakuna. Jotain halusin viestittää vanhemmille kuin eivät kuunelleet.
Opastat tytärtäsi ettei pyllyä ja pimppaa ole tapana esitellä toisille ja jos hän haluaa niitä itse ihastella niin sen voi tehdä wc-ssä tai omassa huoneessa. Mitä tulee juttuihin niin toteat tyynesti että joo niin on pojilla pippeli ja tytöillä pimppa ja jatkat jutustelua muista aiheista.
Taas on niin omituista höpinää. Minun tyttärillä oli siinä kolmen neljän ikävuoden tienoilla vähän väliä tapana kuoriutua vaatteistaan. Heistä se oli mukavaa. Kotona siis tekivät tätä ja joskus kylässäkin. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota eikä siitä numeroa tehtyja tosi nopeasti meni ohi. Näettekö te todella tuossa jotain seksuaalista? Onpa sairasta.
Luinkin noita kommentteja niin, että ihmettelin, että pedaritko ne taas täällä melskaa?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:10"]Taas on niin omituista höpinää. Minun tyttärillä oli siinä kolmen neljän ikävuoden tienoilla vähän väliä tapana kuoriutua vaatteistaan. Heistä se oli mukavaa. Kotona siis tekivät tätä ja joskus kylässäkin. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota eikä siitä numeroa tehtyja tosi nopeasti meni ohi. Näettekö te todella tuossa jotain seksuaalista? Onpa sairasta.
Luinkin noita kommentteja niin, että ihmettelin, että pedaritko ne taas täällä melskaa?
[/quote]
Ei seksuaalista vaan puhtaasti epäkohteliasta ja kiusallista muita henkilöitä kohtaan. Ei aikuisetkaan yleensä hyppele tussut ja kyrvät paljaina kun vieraita tulee, kakarat ei ole mikään poikkeus.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:25"] Ei seksuaalista vaan puhtaasti epäkohteliasta ja kiusallista muita henkilöitä kohtaan. Ei aikuisetkaan yleensä hyppele tussut ja kyrvät paljaina kun vieraita tulee, kakarat ei ole mikään poikkeus.[/quote]Tinderi-sukupolvi on kyllä heti housut kintuissa kun oviekello soi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:10"]Taas on niin omituista höpinää. Minun tyttärillä oli siinä kolmen neljän ikävuoden tienoilla vähän väliä tapana kuoriutua vaatteistaan. Heistä se oli mukavaa. Kotona siis tekivät tätä ja joskus kylässäkin. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota eikä siitä numeroa tehtyja tosi nopeasti meni ohi. Näettekö te todella tuossa jotain seksuaalista? Onpa sairasta. Luinkin noita kommentteja niin, että ihmettelin, että pedaritko ne taas täällä melskaa? [/quote] Ei seksuaalista vaan puhtaasti epäkohteliasta ja kiusallista muita henkilöitä kohtaan. Ei aikuisetkaan yleensä hyppele tussut ja kyrvät paljaina kun vieraita tulee, kakarat ei ole mikään poikkeus.
[/quote]
Haloo nyt, puhut tussuista ja kyrvistä, kun kyseessä on nelivuotiaat lapset. Hakeudu hoitoon.
[/quote]
Annatko kyydin?
Ollessani pieni lapsi löytyi sukkahousut ja kalsarit usein pyykkikorista. Olin selittänyt riisumistani sillä, että minulle tuli kuuma. Minusta tuli ihan normaali, ja vaatteet pysyvät päällä.
näytä omaa pilluas niin voi olla että säikähtää eikä enää paljastele itseään
Olen jo kahden lapsen mummu; ikää yli 60v. Aivan tuollaisesta ei minulla ole kokemusta, mutta monenlaisista lasten jutuista kumminkin. Olisiko apua siitä, ettei kukaan reagoisi yhtään mitenkään noihin "paljasteluihin"? Kertoisit sukulaisille ja muille vieraille (tytön kuulematta tietenkin) , että sinua harmittaa tyttösi temput ja kehoittaisit heitäkin olemaan mitenkään huomioimatta näitä juttuja? Kun sitten käytte esim. kahvipöytään, toteasit vaan tytölle, että voi tulla pöytään, kun on vaatteet päällä.
Jos tytön jutut vaan jatkuu pitkään, niin ehkä olisi hyvä kysyä neuvoa joltakin ammattilaiselta. Oletko jutellut kenenkään tytön kaverin äidin kanssa, onko samanlaista? Voihan olla, että päiväkodissa on jokin "aalto" meneillään! Ymmärrän, että tuollainen harmittaa!
Sori, tiedän että harmittaa, mut itseä nyt naurattaa tää aihe tosi paljon, lapset osaa kyllä olla niin ihanan avoimia :,D Olin aikoinaan päiväkodissa töissä ja ne jutut oli ihan uskomattomia, olisi monet äitit ja isit hävenneet silmät päästään jos oisivat tienneet mitä lapsoset päiväkodissa meille hoitajille juttelivat <3
Mut joo, nro 37 kahen lapsen mummu kirjoitti kyllä hyvin. Tsemppiä paljon, toivottavasti asia muuttuu! Ja toivotaan että ympärillä olisi myös fiksuja aikuisia jotka tietävät, että lapset on lapsia, eikä kannata olla tuollaisesta käytöksestä moksiskaan.
Sitä enemmän tekee jos siitä hermoilet. Eihän tossa pimpissä ha pyllyssä ole mitään pahaa. Kuuluu ikään. Älä kiellä sitä.
Itse olin lapsena aika pervo tyttönen.. Vilauttelin 6-8- vuotiaana naapurin pojille pimpsaani kerrostalon verkkokopissa, leikkimökissä jne.. Silti minusta tuli ihan normaali aikuinen! =)