Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkaneuvottelu

Vierailija
25.09.2015 |

Miten kannattaa vastata sähköpostitse tulleeseen tiedusteluun palkkatoiveesta? Haluaisin pyytää hieman alan keskipalkkaa korkeampaa palkkaa mutta toisaalta ei haittaisi vaikka palkka olisi matalampikin, eli miten kannattaa ilmaista että siinä on neuvotteluvaraa? En haluaisi menettää paikkaa sen takia että palkkapyyntö on liian korkea.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko työn vai lusia kotona?

Vierailija
2/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:34"]

Haluatko työn vai lusia kotona?

[/quote]

Miksi tuollaista kysyt? Tottakai haluan työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot sitä mitä tahdot, eli vähän enemmän
Mua kyllä jos sut halutaan vielä palkasta tingataan. Laita vähän tinkivaraa

Vierailija
4/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halukas neuvottelemaan palkasta, toiveeni on xx.

Vierailija
5/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ite aina toiveeksi xxx-yyy, mistä näkee että joustavuutta on.

Vierailija
6/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxx€/kk tai sopimuksen mukaan. Ehkä vielä perustelisin miksi toive on keskipalkkaa korkeampi/miksi minulle kannattaisi maksaa yli keskipalkan.

Vierailija
7/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:41"]

Toivot sitä mitä tahdot, eli vähän enemmän Mua kyllä jos sut halutaan vielä palkasta tingataan. Laita vähän tinkivaraa

[/quote]

Kai se sitten pitää uskaltaa laittaa. Jännittää vähän kun en ole seurannut yhtään alan palkkakehitystä ja nuo keskiarvot näyttää ihan järkyttävän korkeilta, tuntuu että jos laitan edes sen keskiarvon niin minut nauretaan ulos.

Vierailija
8/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivo mitä haluut ja oot erittäin rmtyytyväinen

Vierailija
9/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:44"]

Laitan ite aina toiveeksi xxx-yyy, mistä näkee että joustavuutta on.

[/quote]

Hmm, eikö työnantaja automaattisesti tarjoa sitten sitä alinta mahdollista, eli sama ehdottaa suoraan sitä alinta? 

Vierailija
10/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita selkeästi mitä haluat. Kyllä sieltä vastatarjous tulee tarpeen tullen. Otat sitten jos sulla ei ole rajoitteita-

Itse ilmoitin juuri viime viikolla että palkkatoive on 2800. Tarjottiin takaisin 2300€. Sanoin että tulen 2600€. En saanut työtä.

Harmittaa mutta toisaalta ei koska tiedän että asuntovelan puolesta en mitenkään voi lähteä laskemaan nykyisiä tulojani yli 300 eurolla. Pakko siis vaan olla ja kestää kammottavaa nykyistä työilmapiiriä :/

Vierailija
11/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä sopiva palkka on vaikka 3000 niin laita että pyyntösi on 3200 perustuen vaikka aiempaan kokemukseesi ja osaamiseesi;mutta tarvittessa olet myös valmis neuvottelemaan palkasta. Tämä tarkoittaa että annat mahdollisesti sen 200e joustovaraa jos pakko ja saat haluamasi palkan. T. Rekrytointikonsultti

Vierailija
12/12 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:47"]

Jos sun mielestä sopiva palkka on vaikka 3000 niin laita että pyyntösi on 3200 perustuen vaikka aiempaan kokemukseesi ja osaamiseesi;mutta tarvittessa olet myös valmis neuvottelemaan palkasta. Tämä tarkoittaa että annat mahdollisesti sen 200e joustovaraa jos pakko ja saat haluamasi palkan. T. Rekrytointikonsultti

[/quote]

Tämäpä kuulostaa hyvältä muotoilulta! Kiitos <3