Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet muiden äitien vahingonilon kun oma lapsi kiukuttelee?

Vierailija
25.09.2015 |

Potkii, huutaa ja saa raivareita? Muut eivät sano mitään tuijottavat vaan ja hymistelevät?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvi äiti tai isä olla. Mä ainakin virnuilen heti kun huomaan että jonkun mukula alkaa kiukuttelemaan.

Vierailija
2/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:02"]

Ei siihen tarvi äiti tai isä olla. Mä ainakin virnuilen heti kun huomaan että jonkun mukula alkaa kiukuttelemaan.

[/quote]

Nautitko siitä?

Vierailija
4/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kun toisen lapsi kiukkuaa niin minäkin istun vain hiljaa vieressä ja mahdollisesti hymyilen vanhemmalle. En ole silti pätkääkään vahingoniloinen. Ap, foliohattu?

Vierailija
5/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:06"]

En ole. Kun toisen lapsi kiukkuaa niin minäkin istun vain hiljaa vieressä ja mahdollisesti hymyilen vanhemmalle. En ole silti pätkääkään vahingoniloinen. Ap, foliohattu?

[/quote]

No kyllä mä olen huomannut että ihmiset ajattelevat "huh onneksi minun lapsi ei ole tuollainen".

Vierailija
6/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:00"]Potkii, huutaa ja saa raivareita? Muut eivät sano mitään tuijottavat vaan ja hymistelevät?
[/quote]
En ole kyllä huomannut enkä ymmärrä miksi siihen pitäisi mitään sanoa. Jokainen kasvattaa lapsiaan niinkuin haluaa.

Vierailija
7/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyl saatan katsoa ja hymyilläkin. Mut en vahingoniloisesti vaan myötätuntoisesti. Been there done that

Vierailija
8/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:06"]

[/quote]

No kyllä mä olen huomannut että ihmiset ajattelevat "huh onneksi minun lapsi ei ole tuollainen".
[/quote]

Okei. Olet siis ajatustenlukija. Mahtavaa. Onko tästä taidosta ollut sinulle enemmän haittaa vai hyötyä? T.5

Vierailija
9/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:00"]Potkii, huutaa ja saa raivareita? Muut eivät sano mitään tuijottavat vaan ja hymistelevät? [/quote] En ole kyllä huomannut enkä ymmärrä miksi siihen pitäisi mitään sanoa. Jokainen kasvattaa lapsiaan niinkuin haluaa.

[/quote]

Juurikin näin! "Jokainen kasvattaa lapsiaan niinkuin haluaa. Onneksi olen parempi kasvattaja kuin tuon raivoavan lapsen äiti."

T. ap

Vierailija
10/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mun lapsi oli pahimmassa raivari-iässä niin mäkin luulin ihmisten katsovan paheksuen, vaikka niin ei ollutkaan. Se tilanne oli vain mulle itselleni niin vaivaannuttava. Nykyään jos näen vaikka uhmaikäisen raivoavan kaupassa, saatan sanoa sille äidille ystävällisesti, että koettu on tuokin vaihe. :) Kerran yhdeltä äidiltä levisivät ostokset muovikassista, kun hän yritti pukea takkia rimpuilevalle taaperolle niin keräsin ne ostokset takaisin.

Vierailija
11/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:00"]Potkii, huutaa ja saa raivareita? Muut eivät sano mitään tuijottavat vaan ja hymistelevät? [/quote] En ole kyllä huomannut enkä ymmärrä miksi siihen pitäisi mitään sanoa. Jokainen kasvattaa lapsiaan niinkuin haluaa.

[/quote]

Juurikin näin! "Jokainen kasvattaa lapsiaan niinkuin haluaa. Onneksi olen parempi kasvattaja kuin tuon raivoavan lapsen äiti."

T. ap
[/quote]
Minusta se toisen lapsen kiukkuaminen on ihan yhtä ärsyttävää kuin omankin ja toivon että se loppuu pian. Suurimmalla osalla varmasti näin.

Vierailija
12/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen myötätuntoa vanhempaa kohtaan jolla laps kiukuttelee.
Koska tiedän miltä hänestä tuntuu.
Ei ole helppoa.

Vierailija
13/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun oma lapsi kiukuttelee niin äiti on siitä vahingoniloinen?

Vierailija
14/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta olen saanu monta hymyä joka on kertonu että noin joskus meilläkin. Sekä katseita jotka antaa voimaa selvitä tilanteesta.

Vierailija
15/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Sen sijaan olen saanut kiukuttelija äidiltä useinkin vihaisen katseen, kun olen omille lapsille selittänyt, että huutava lapsi on väsynyt tai nälkäinen karjuessaan kurkku suorana, joten ei tarvitse pelästyä. Pysytään kaukana ja tehdään me kivoja juttuja yhdessä.

Vierailija
16/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en . joskus hymyilen näille, mutta en vahingoniloisena, vaan hymyilen muistoille omistani samanlaisina, eli ehkä jopa myötätuntoisena ja vähän myös kaihoissani, että meillä taaperoajat on menneitä jo. Se kaaos ei enää palaa ja muistoissa sekin oli ihan kivaa (ei ollut).  

Vierailija
17/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en? Pitäisköhän sun lopettaa tuollainen liika ajattelu joka johtaa selkeään ylianalysointiin, se ei nääs sovi kenellekään. 

Vierailija
18/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:26"]Siis kun oma lapsi kiukuttelee niin äiti on siitä vahingoniloinen?
[/quote]

Tää. Kysymyksessä olisi pitänyt olla "oma lapsenne".

Vierailija
19/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:26"]Siis kun oma lapsi kiukuttelee niin äiti on siitä vahingoniloinen?
[/quote]

Tää. Kysymyksessä olisi pitänyt olla "oma lapsenne".
[/quote]

Tai "teidän lapsenne".

Vierailija
20/31 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole koskaan huomannut, nyt omat lapset ovat jo isompia. Mä hymyilen yleensä tuollaisille vanhemmille. Todellakaan tarkoitus ei ole antaa vaikutelmaa, että jotenkin nauttisin jonkun kakaran metelöinninstä. Yritän hymylläni viestittää tseppi- ja olen kokenut saman viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi