Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäydyn tarkoituksella pois parisuhdemarkkinoilta

Vierailija
25.09.2015 |

Onko täällä muita jotka ovat päätyneet samaan ratkaisuun?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Oon nätti ja nuorehko nainen eli sen puolesta mun ei ois vaikeeta saada poikaystävää itselleni. Mutta mä olen todella vaikea (lähinnä jääräpäinen) ja alaihtelevainen luonne. Lisäksi musta tuntuu, että törmään aina vain idiootteihin ja pinnallisiin miehiin. Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole koskaan tutustunut ns. kunnolliseen mieheen. Kaverit on ihan samaa mieltä mun tilanteesta, sanovat että mulla on ollu huono tuuri miesten suhteen. Ei auta vaikka kuinka yrittäisi deittailla erilaisia miehiä, rumia, komeita, köyhiä, varakkaita, akateemisia tai kouluttamattomia... list goes on. Lopulta kyllästyin ja tyydyin sinkkuna elämiseen. Näin on menty nyt 3 vuotta jo. Aina yksinolo ei ole helppoa, mutta toisaalta ei ole muita vaihtoehtojakaan.

Vierailija
22/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa Tallinnaan. Siellä suomalaiset miehet ovat nykyään kovaa valuuttaa.

T. Virotar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen parinhaku hiipui osaltani neljänkymmenen ikävuoden jälkeen.

m50

Vierailija
24/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:09"]

Aktiivinen parinhaku hiipui osaltani neljänkymmenen ikävuoden jälkeen.

m50

[/quote]

Oliko edes mitään tapahtumia ennen neljääkymppiä?

Vierailija
25/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viisikymppisenä olen oikein tyytyväinen siihen, että kolmeenkymppiin mennessä olin huomannut olevani aika huonoa kumppanimateriaalia keskivertoihmiseen verrattuna ja jätin parisuhdeasian sille tolalle, että "tulee, jos on tullakseen" - eikä se tietenkään sitten tullut, kas kas.

Kiinnostuneita ei ole puuttunut, koska varsinkin nuorempana ulkonäköni veti ihmisiä puoleensa ja vanhempana taas minussa on jokin sisäinen, mutta ilmeisesti myös päällepäin näkyvä ominaisuus, joka vetoaa seuranhakijoihin. Ongelma on se, että vedän puoleeni juuri niitä ihmisiä, jotka ovat ulkonäön, koulutuksen, ammatin ja/tai omaisuuden eli oman statuksensa nostamisen perässä ja vähät välittävät siitä, mitä minun pääni sisällä on.

Olen todella huono tekemään kompromisseja, ja ajan kuluessa tulen siinä yhä huonommaksi. Vapaudestani eli itsemääräämisoikeudestani en luovuta milliäkään, ja siihen nämä tutustujat ovat aina tarttuneet juuri ensimmäiseksi. Toiseksi: huolimatta sitä, että minut on nähty tavoittelemisen arvoiseksi, käytännössä jokainen heistä on yrittänyt puuttua ulkonäkööni, vaatetukseeni ja käyttäytymiseeni ja muokata minua enemmän mieleisekseen. Se siitä, että kannattaa ja saa olla oma itsensä vain.

En ole kyynistynyt ihmisten suhteen, koska mielestäni on olemassa paljon ihmisiä, jotka ovat erilaisia kuin yllä kuvailemani. He ovat kuitenkin olleet parisuhteessa jo pari-kolmekymmentä vuotta tai eronneet ja löytäneet seuraavan niin, etten minä ole ehtinyt edes huomata. Heitä siis on, mutta he eivät ole minusta kiinnostuneet - minä olen kuin magneetti juuri vääränlaisille ihmisille, sekä naisille että miehille. Ja kyllä: oma syynihän se on, mutta minkäs teen, kun en tiedä, mikä minussa heitä niin kiehtoo.

On perjantai-ilta ja minä olen ihan tyytyväinen siihen, että saan olla omissa oloissani eikä minun tarvitse jaksaa muiden ihmisten seuraa. :)

Vierailija
26/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:09"]Muuttakaa Tallinnaan. Siellä suomalaiset miehet ovat nykyään kovaa valuuttaa.

T. Virotar
[/quote]
Sori mutta ei kiinnosta.

Vierailija
27/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Virotar

[/quote]

Ai siellä kelpaa nuori mamman helmoissa pyörivä, vatsakas nössykkä, joka ei ole edes töissä? Ainiin eikä voi tökätä edes töpseliä rasiaan? No ei ainakaan voi liian vaativiksi väittää...

AP

Vierailija
28/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:09"]Aktiivinen parinhaku hiipui osaltani neljänkymmenen ikävuoden jälkeen.

m50
[/quote]

Sullahan kauan kesti tajuta tilanne. :) No ei vaineskaan. Kyllähän sen huomaa jo yläasteella onko/tuleeko vientiä olemaan. Jos ei silloin ole kiinnostuneita, harvoin myöhemminkään meno muuttuu.
Ja kun vielä sattuu olemaan nuori lama-aikaan ja kaikki on ympärillä synkkää ja maailmanloppua enteilevää, niin se tekee varovaiseksi. Naiset ja lapset ovat niin kalliita harrastuksia ettei ole tosikaan.

Eli kaikessa lyhykäisyydessään, markkinoilta puuttuu sekä imu, että työntö. Ja aika huomaamattomasti ne vuodet vierii ja aikaikkuna parisuhteen ja perheleikkien osalta kutistuu vääjäämättömästi, kunnes sitä ei enää ole.

m41

Vierailija
29/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita ihmisiä kannata tänä päivänä niin paljon ajatella. Jos ei synny mitään, äänestää jaloillaan ja vaikka ryhtyy sosiaalipummiksi mikäli siltä tuntuu. Toisaalta kaikki voi sataa päälle ihan itsestään. Kyllä hyviä tai kokemisen arvoisia suhteita on ihan mahdollista saada, mutta siinä on pieni epätodennäköisyys useimmiten. :)

Vierailija
30/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh mitä nynnyjä :D

Vierailija
31/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Virotar

[/quote]

Ei oo rahaa mennä mihinkään.

Vierailija
32/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Virotar

[/quote]

Pari kertaa käynyt, ei mitään flirttiä.

Vierailija
33/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Virotar

[/quote]

Sama neuvo ei taida päteä hylkiönaisille?

Vierailija
34/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 36 vuotias kolmen lapsen äiti. Kaksi lapsista on erityislapsia. Kumpaakin erityisyyttä esiintyy exän suvussa. Exä ei ota vastuuta ajallisesti, eikä rahallisesti. Valehtelee olevansa töissä, vaikkei ole. En jaksa uutta suhdetta, enkä kaipaa edes seksiä. En myöskään aio sitä harrastaa sen takia, että joku mies kokee vääräksi, että naisia on enemmän kuin miehiä, ja miehillä on voimakkaat halut... Minun aikani menee töissä (6h/pvä) ja lasten vahtimisessa. Toinen erityislapsista on todella vaikea ja vaatii paljon. Hän myös nukkuu luonnostaan vähän (n 6h) , joten en pysty nukkumaan enempää yössä. Toinen on erityisyydestään huolimatta helppo, mutta häntäkin pitää kuskata kuntoutukseen ja puheterapiaan. Isä on viime aikoina kieltäytynyt tapaamisista. Hän ei suostu ottamaan vanhinta lasta, koska ei saa kuulema olla koskaan rauhassa hänen kanssaan. Minä olen sanonut hänelle, että jos ei yksi kelpaa, niin ei tule muutkaan. Vanhin tuntee muutenkin itsensä huonommaksi kuin muut.

Tulipa kirjoitettua aiheen vierestä, mutta ainakin tuli selväksi miksi olen markkinoiden ulkopuolella :)

Vierailija
35/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:59"]

[/quote]

Miksi se on nynnyyttä olla rehellinen omasta epäkelpoisuudestaan?

Vierailija
36/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

Samaa ihmettelen minäkin. Päinvastoin on rohkeaa tunnustaa, ettei itsestä ole parisuhteeseen sen sijaan että eläisi jossakin nykypäivän "kyllä kaikille on joku Se Oikea näin löydät hänet ja kaikki on hattaraa <33333"- utopiassa. Kaikista ei ole ihmissuhteisiin.

Vierailija
37/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päättää jättäytyäkö pois markkinoilta vai ei. Pitänee käydä katsastamassa ravintolan tarjonta juuri ennen sulkemisaikaa, niin päätöksenteko helpottunee. N48

Vierailija
38/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

Samaa ihmettelen minäkin. Päinvastoin on rohkeaa tunnustaa, ettei itsestä ole parisuhteeseen sen sijaan että eläisi jossakin nykypäivän "kyllä kaikille on joku Se Oikea näin löydät hänet ja kaikki on hattaraa <33333"- utopiassa. Kaikista ei ole ihmissuhteisiin.
[/quote]

Aivan. Sitä paitsi standardit ja rima kumppanin suhteen on nykyään niin korkealla monilla ihmisillä, niillä rumilla ja tyhmilläkin. Ne haluu tavoitella "parasta", jotain fantasiaa jota ei ole olemassakaan. Itse syyllistyn myös tähän. Ne jotka ovat tyytyneet tasoiseensa kumppaniin ovat löytäneet onnen. Me muut hylkiöt kierretään samaa kehää vuodesta toiseen sallimatta itsellemme onnea...

Vierailija
39/84 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:15"]

Ne puheet missä hän luulee miesten kuolaavan hänen peräänsä. Hänen ikäiset miehet ovat jo kaiken nähneet, että ei siinä enää mitään tarjottavaakaan ole ja miehen seksuaalinen huippu on ohitettu jo aikapäivää sitten.

Laitatko lainauksen siitä missä väitin kenenkään kuolaavan perääni :O Outoa.

[/quote]

Laitan:  En myöskään aio sitä harrastaa sen takia, että joku mies kokee vääräksi, että naisia on enemmän kuin miehiä, ja miehillä on voimakkaat halut...

Jonkinlainen kummallinen oletus, että nyt häntä ovat kaikki miehet repimässä seksiin. Todella kummallista.

Vierailija
40/84 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ihmiset kaipaavat asiaa jotka näivettävät heidän oman elämänsä ja vapautensa. Meinaan ei todellakaan ole herkkua olla ns kunnon mies & perheenpää. Jos olisin tiennyt tämän silloin kauan sitten, väliin olisi jäänyt koko sontahomma...että odotan päivää kun nuorin on muuttanut kämpästä, häivyn itse jokseenkin samalla ovenavauksela ja otan elämäni takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi