Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perheessä yleensä mies on se joka

Vierailija
25.09.2015 |

ajaa? Meillä ajaa se joka jaksaa. Oon huomannut että on aika harvinaista että nainen ajaa jos mies on mukana.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:31"]Mä ajan työnipuolesta niin paljon että vapaa-ajalla ei huvita. Siksi yleensä istun apukuskin paikalla ja mies ajaa.
[/quote]
Sama meillä. Mies kulkee töihin julkisilla ja ne harvat koko perheen reissut hän ajaa mielellään. Yleensä arjessamme vain minä käytän autoa.

Vierailija
22/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajetaan pitkät matkat puoliksi mutta muuten koitan saada miehen ajamaan (ja koska on niin kiltti niin yleensä suostuukin). Musta vaan on kivaa istua mieluummin kyydissä kuin itse ajamassa. Työmatkat mulla on paljon pidemmät kuin miehellä, siksikin annan mielellään miehen ajaa jos yhdessä johonkin mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa mies ajaa meilläkin nykyään. Ennen lapsia mä ajoin enemmän. Pääasiassa mies meillä ajaa sillon kun jaksaa, eli lähes aina ja kun ei sitä kiinnosta niin minä ajan. Myös sillon jos on paljon ruuhkaa tai muuta niin vaihetaan toisinaan, koska minä suhtaudun meillä ruuhkaan rauhallisemmin. 

N26

Vierailija
24/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei ole korttia.

Vierailija
25/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ajaa koska haluaa, ja koska mä en halua. Mieluummin istun kyydissä.

Vierailija
26/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riippuu siitä, kumman autolla mennään. Itse en tykkää ajaa miehen autolla.

Vierailija
27/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajaa se kenen autolla mennään. Yleensä mennään sen autolla, kellä on bensaa. Eli yleensä minä ajan.

Vierailija
28/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan koska vaimo ei halua. Ei suostu ilman perusteluja, esim mua väsyttää. Ärsyttää tommonen mutta minkäs teet.

Vierailija
29/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan työnipuolesta niin paljon että vapaa-ajalla ei huvita. Siksi yleensä istun apukuskin paikalla ja mies ajaa.

Vierailija
30/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajaa koska silläon kortti ja mulla ei :D
Sitten kun joskus vaivaudun hankkimaan ajokortin ja vähän harjottelen ajamista niin mä varmaan joudun ajamaan, ku mies ei tykkää :)

Vierailija
31/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aina jos yhdessä mennään, mies ei kuulemma jaksa.

Vierailija
32/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat parempia ajamaan.

Vierailija
33/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmillä matkoilla vaihdellaan, lyhyemmillä milloin mitenkin.

Vierailija
34/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan aina omaa autoani, muut ajakoot omaansa. Inhoan kyydissä istumista ja rakastan ajamista.

On sietämättömän typerää antaa ajotaitonsa unohtua hiljalleen vain sen vuoksi, että on niin helppoa ja kivaa olla kyydissä ja mieskin saa olla mies, kun pitää autoa hallinnassaan. Yleensä mies on se, jolta fyysinen ajokyky häviää ensin, ja sitten ollaankin pulassa, kun rouva ei osaa enää ajaa eikä millään uskalla. Ryhtiä nyt, kyydissä lusmuilijat ja laiskurit!

Vierailija
35/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörällä mentäessä mä ajan aina, vaimo ei suostu edes kokeilemaan (eikä koskaan ole metriäkään ajanut) vaikka omistaa täyden mootskarikortin. Ei oo tainnu edes mopolla koskaan ajaa.

Vierailija
36/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se! Harmittaa se muakin. Onneks mulla on ihan oma moottoripyörä, sitä ei mies aja jos mä olen mukana.

Vierailija
37/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:42"]Moottoripyörällä mentäessä mä ajan aina, vaimo ei suostu edes kokeilemaan (eikä koskaan ole metriäkään ajanut) vaikka omistaa täyden mootskarikortin. Ei oo tainnu edes mopolla koskaan ajaa.
[/quote]Miten se on kortin saanu jos ei oo koskaan ajanu?

Vierailija
38/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei oo omaa autoa ja jos jonnekin mennään yhdessä, niin poikaystävä ajaa, koska sen auto. Mä sitten lainailen sitä.

Vierailija
39/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:42"]

Moottoripyörällä mentäessä mä ajan aina, vaimo ei suostu edes kokeilemaan (eikä koskaan ole metriäkään ajanut) vaikka omistaa täyden mootskarikortin. Ei oo tainnu edes mopolla koskaan ajaa.

[/quote] Se on niin vanha jo, eukkos meinaan. Olis sillon nuorena pitänyt.

Vierailija
40/58 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:41"]

Minä ajan aina omaa autoani, muut ajakoot omaansa. Inhoan kyydissä istumista ja rakastan ajamista.

On sietämättömän typerää antaa ajotaitonsa unohtua hiljalleen vain sen vuoksi, että on niin helppoa ja kivaa olla kyydissä ja mieskin saa olla mies, kun pitää autoa hallinnassaan. Yleensä mies on se, jolta fyysinen ajokyky häviää ensin, ja sitten ollaankin pulassa, kun rouva ei osaa enää ajaa eikä millään uskalla. Ryhtiä nyt, kyydissä lusmuilijat ja laiskurit!

[/quote]

No eipä tässä ajotaito kuitenkaan pääse unohtumaan, koska joudun ajamaan työmatkat, lasten kuskauksia, kauppareissuja ja muitakin omia reissuja mulla on. Ei suinkaan mies ole aina mukana kun autolla liikun. 

t. kolmonen, joka istuu aina kyydissä ja mies ajaa jos yhdessä mennään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän