Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin sua huomioidaan kotona kun sairastat?

Vierailija
25.09.2015 |

Millaista empatiaa ja sympatiaa saat osaksesi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki marttyyrimammat jotka nousee sairaana passaamaan perhettään: Enskerralla jääkää vaan sänkyyn makaamaan. Kyllä se perhekin pakon edessä jotakin osaa. Jos eivät osaa niin.. niin kädettömät joutaakin kuolla nälkään.

Vierailija
22/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saattaa tulla välillä silittelemään tai tuoda esim. vettä kun pyydän. Miestä ei ole. Ei auta sairastella tai jos sairastan, kipulääkettä vaan niin pystyy välttämättömimmät tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset ette tiedä miltä miesflunssa tuntuu.. :'(

Vierailija
24/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti saan anoa apuja, kun olen esim. influenssassa liki 40 kuumeessa. Mies ei ainakaan tajua omatoimisesti tilannetta. Se on surku juttu. Monesti auttaisi voinnin kannalta jo auttava asenne ja pieni lohdutus. Ei vaan millään. Vaik juteltu on asiasta, silti aina sama. Lapset jotain auttelee, mutta iso stressi se on huushollista ja juoksevista asioista mulla sairaana ollessa silti. Kadehdin teitä, joilla on rauha sairastaa.

Vierailija
25/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suukottaa ja peittelee minut sohvalle lepäämään ja hoitaa kaiken, kodin, lapset, ruoanlaiton. Ja uusperhekuvio on eli ei ole lasten isä kyseessä. Exä ei kyllä vaivautunut..

Vierailija
26/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps... Miesflunssa! Päivän paras

Vierailija
27/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:52"]

Valitettavasti saan anoa apuja, kun olen esim. influenssassa liki 40 kuumeessa. Mies ei ainakaan tajua omatoimisesti tilannetta. [/quote]

En vaan käsitä. Miten niin monella täällä voi olla mies, joka eivät näköjään ajattele yhtään mitään - tai sitten ei vaan välitä? Miten olette päätyneet yhteen näiden miesten kanssa ja mikä on saanut teidät hankkimaan yhteisiä lapsia? Selviävätkö nämä miehet muuten normaalista arjesta? Osoittavatko jotenkin muuten kiintymystä tai välittämistä?

Vierailija
28/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mammat opetatte omat poikanne empaattisiksi! Osaavat ehkä hoivata ja huomioida omaa puolisoaan tulevasiuudessa.

Vierailija
29/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaan sohvalle peittoja ja tyynyjä, kaupasta tuodaan herkkuja ja lääkkeitä ja tehdään hyvää ruokaa mulle. Hierotaan jalkoja. Ja kaikki oma-aloitteisesti! :)

Vierailija
30/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä poikiaan opettaa. Mutta maailmassa on niin monta väliintulevaa seikkaa, jotka saattaa tehdä tulevaisuudenkin miehistä hoivaan kykenemättömiä. Vaikka sitten hyviä miehiä muuten. Puolison sairastaminen vain lamauttaa ja tauti ahdistaa läsnäolollaan niin.

Vierailija
31/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen niin sairas että en pääse sängystä ylös, niin siellä saan sitten maata ihan itsekseni. Jos jotain tarvitsen, niin pyytämällä saatan saada. Mitään oma-aloitteisia empatianosoituksia ei heru, vaikka olisin kuinka kipeänä. Mutta muita en ala passaamaan sairaana, onneksi lapset ovat jo sen verran isoja, että pärjäävät.

Vierailija
32/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä mekin ollaan vajottu tuohon vihamielisyyden suohon. Mies ei juurikaan huomioi kun olen kipeä niin en sitten viitsi minäkään kostoksi. Sama kaikessa muussakin. Ennen tein, järjestin ja ostin yllätyksiä, mutten koskaan saanut mitään spontaania omasta halusta annettua takaisin niin lopetin. Välillä sain seuraavana päivänä kukkia kun olin sanonut että kukat ois joskus kivoja.

Vierailija
33/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:48"] Ei mitenkään, siivoan ja kokkaan siinä missä terveenäkin. [/quote] Mulla ei ole koskaan niin kiireellistä siivottavaa että se pitäis just sairaana tehdä. [/quote] eli teillä on monta astia kokonaisuutta jne. Meillä ei, se on esim tiskattava jos meinaa syödä, koirat on ulkoilutettava, on myös imuroitava varsinkin jos koirilla karvanlähtö jne......

[/quote]

Häh? Imuroit sairaana, koska et kestä koirankarvoja? Nyt on marttyyrimeininkiä... Eikö teillä kukaan muu voi niitä koiria ulkoiluttaa eikä tiskata?

Vierailija
34/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muut tee niin hyvin kuin perheen äiti! Siks!

Vierailija
35/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:07"]

Miten ihmeessä mekin ollaan vajottu tuohon vihamielisyyden suohon. Mies ei juurikaan huomioi kun olen kipeä niin en sitten viitsi minäkään kostoksi. Sama kaikessa muussakin. Ennen tein, järjestin ja ostin yllätyksiä, mutten koskaan saanut mitään spontaania omasta halusta annettua takaisin niin lopetin. Välillä sain seuraavana päivänä kukkia kun olin sanonut että kukat ois joskus kivoja.

[/quote]

Olisi voinut olla mun kynästäni tuo kommentti! Lopun alkua varmaankin suhteelle... :-(

Vierailija
36/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vanhanaikainen kasvatus. Ei sellaiselta pohjalta rynnitä paijaamaan tai kukkia tuomaan.

Vierailija
37/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:48"] Ei mitenkään, siivoan ja kokkaan siinä missä terveenäkin. [/quote] Mulla ei ole koskaan niin kiireellistä siivottavaa että se pitäis just sairaana tehdä. [/quote] eli teillä on monta astia kokonaisuutta jne. Meillä ei, se on esim tiskattava jos meinaa syödä, koirat on ulkoilutettava, on myös imuroitava varsinkin jos koirilla karvanlähtö jne......

[/quote]

Häh? Imuroit sairaana, koska et kestä koirankarvoja? Nyt on marttyyrimeininkiä... Eikö teillä kukaan muu voi niitä koiria ulkoiluttaa eikä tiskata?
[/quote] no ei voi tehdä, mies tekee monesti 16 tunnin työ päiviä ni jonkun ne on tehtävä.....ja kun tulee kotiin istuu koneella tai lepää sohvalla, ja nytkin oon ollu yli 2 viikkoa kipee ni oisin kuollu jo astmaan jos en imurois....

Vierailija
38/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olette yhdessä tuollaisten miesten kanssa, kuin mitä suuri osa näyttää tämän keskustelun perusteella olevan? Eikö ole ihan alkeellisinta toisen huomiointia, että edes hoitaa kodin, laittaa kipeänä olevalle ruokaa, kysyy haluaisiko tämä jotain erityistä kaupasta/apteekista ja antaa levätä?

Vierailija
39/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan keittää itselleni kuumaa vettä ja kaataa sekaan Finrexiniä. Siinä ne sympatiat. Asun yksin. 

Vierailija
40/64 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, saan tehdä kaikki kotihommat yksinäni kuten terveenäkin. Sairastuminen johtuu kuulema siitä että en ajattele tarpeeksi positiivisesti. En tiedä miten positiivisesti pitäisi ajatella että kuume ei nousisi :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi