Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää edes viestiä laittaa?

Vierailija
24.09.2015 |

Kysyin mieheltä jota olin muutaman kerran tapaillut vieläkö haluaa nähdä. En ollut varma hänen kiinnostuksen tasosta joten ilmaisin sen myös viestissä. Itse olin mielestäni antanut ymmärtää että olen kiinnostunut. Hän ei kuitenkaan enää tähän näkemis-kysymykseen vastannut mitään. Oli kuitenkin viestin lukenut. Odotin edes jonkinlaista vastausta, en totaalihiljaisuutta. Vieläkö kehtaa kuulumisia kysellä? Vai jätänkö tähän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tähän.

Vierailija
2/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tähän.

Jotkut ihmiset välttelevät ikäviä tilanteita siihen pisteeseen asti, että jättävät kokonaan vastaamatta sen sijaan, että laittaisivat edes sen "en ole kiinnostunut" -viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tapaamisenne ovat olleet ja onko niistä jo paljonkin aikaa? Tekikö mies myös aloitteita vai sinä pelkästään? Voihan se olla ettei mies vielä ole ehtinyt vastaamaan jos vasta hetki sitten lähetit.

Vierailija
4/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kauan oot odotellut vastausta? Pari tuntia?

Vierailija
5/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oletko odottanut tunnin vai viikon. Ei kannata laittaa mitään viestiä jos äijä ei vastaa.

Vierailija
6/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä aikaa. En usko että ei olisi ehtinyt. Noin kuukauden pidimme yhteyttä, minä enemmän mutta hän aina vastasi ja halusi nähdä. Kolme kertaa ehdimme tavata. Kaikki päätyi enemmän ja vähemmän pussailuun. Eli ei mitenkään kylmissä väleissä lähtenyt pois tai minä. No jätän asian sius tähän, jos ei kiinnosta ni kyllä se nyt jo tuli esiin. Olisin vain halunnut sen vastauksen että sori ei kiinnosta. Ap.

Vierailija
7/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka jos ei vastaa. Et menetä mitään.

Vierailija
8/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näitte viimeksi?

Vierailija
9/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:22"]Koska näitte viimeksi?
[/quote]
Viime perjantaina.

Vierailija
10/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu on äijällä kun ei saa vastattua. Vituttaa tollaset vätykset - ja näitä ihmisiä on naisissakin. Tollasilta pitäs ottaa kännykkä pois, ei ne sitä tarvi.

Vierailija
11/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on muitakin naisia?

Vierailija
12/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:28"]Jos sillä on muitakin naisia?
[/quote]
Sitä en tiedä mutta kai sitä voi vastata että ei kiinnosta. Mä olisin kyllä vastannut jos multa kysyttäisiin. Enkä jättäisi roikkumaan. Tekis niin mieli kysyä että miksi ei vastannut!!! Melkein suututtaa tommonen. Ap

Vierailija
13/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:28"]Jos sillä on muitakin naisia?
[/quote]
Sitä en tiedä mutta kai sitä voi vastata että ei kiinnosta. Mä olisin kyllä vastannut jos multa kysyttäisiin. Enkä jättäisi roikkumaan. Tekis niin mieli kysyä että miksi ei vastannut!!! Melkein suututtaa tommonen. Ap
[/quote]

Netissä tavattu?

Vierailija
14/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:28"]Jos sillä on muitakin naisia?
[/quote]
[/quote]

Netissä tavattu?
[/quote]
Kyllä.

Vierailija
15/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? Lapsellista käytöstä..

Vierailija
16/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti itse olen naispuoleinen tuollainen, en vaan usein saa vastauksi missään kohtuullisessa ajassa jos se ei ole ihan ehdottoman kiireellistä tai en osaa päättää. Se ei ole henkilökohtaista mutta toki pohjana on se että ne jutut mitkä ei ole älyttömän tärkeitä jää roikkumaan, tuskin mitään älytöntä saalista jättäisin odottelemaan langalle..

Vierailija
17/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tosiaan noin idiootti mies?

Vierailija
18/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 32 ja vaikutti ihan täysipäiseltä. Ap

Vierailija
19/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi nettideitti jätti vaan tulematta treffeille (oisko ollu viidennet, sitä ennen hyvin oli lämpimät välit ja paljon viestittelyä tapaamisten välissä ja osoitti kiinnostustaan) eikä enää vastannut ikinä mitään. Ihan vtun moukkamaista käytöstä.

Vierailija
20/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:08"]Mun yksi nettideitti jätti vaan tulematta treffeille (oisko ollu viidennet, sitä ennen hyvin oli lämpimät välit ja paljon viestittelyä tapaamisten välissä ja osoitti kiinnostustaan) eikä enää vastannut ikinä mitään. Ihan vtun moukkamaista käytöstä.
[/quote]
Eikä! Toi on jo törkeetä. Tos kohtaa mä oisin jo kyl saattanu muutaman valitun sanan sanoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi