Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää edes viestiä laittaa?

Vierailija
24.09.2015 |

Kysyin mieheltä jota olin muutaman kerran tapaillut vieläkö haluaa nähdä. En ollut varma hänen kiinnostuksen tasosta joten ilmaisin sen myös viestissä. Itse olin mielestäni antanut ymmärtää että olen kiinnostunut. Hän ei kuitenkaan enää tähän näkemis-kysymykseen vastannut mitään. Oli kuitenkin viestin lukenut. Odotin edes jonkinlaista vastausta, en totaalihiljaisuutta. Vieläkö kehtaa kuulumisia kysellä? Vai jätänkö tähän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle onneksi sellaiset ihmiset, jotka eivät vastaile, eivät ole olleet tärkeitä. Hyvän päivän tuttuja vain. Kavereiksi on tullut vähän sosiaalisemmat tyypit, kun asioiden sopiminen on rennompaa.

Vierailija
22/22 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, todella harvoin olen saanut mieheltä suoraa vastausta "ei kiinnosta", aina se on pitänyt päätellä siitä ettei miehestä kuulu..sitten jos suoraan itse kysyy että kiinnostaako vai ei niin saattaa jopa vastata. Mutta en ole sen parempi itsekään varmaan, ihmiset ajattelee etteivät halua loukata; tai siis ottaa vastaan mahdollisia kyyneleitä tai suuttumusta siitä kun ei kelpaa. Mutta onneksi on muitakin miehiä kuin tämä nettityyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme