Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikaystävä ei halua että laihdutan?

Vierailija
24.09.2015 |

Oon ihan reilusti ylipainoinen ja nyt vihdoin sellainen olo ja elämäntilanne, että haluan päästä lopullisesti näistä kiloista eroon ja muuttaa elämäntapani pysyvästi. Poikaystävälle olen kertonut asiasta ja että aion laihduttaa 25kg. Ensiksi hän sanoi että, se on aivan liikaa ja toiseksi, että hänen mielestään mun ei kannattaisi alkaa laihduttaa. Hän ei tunnu ymmärtävän että oon oikeasti vaikeasti ylipainoinen (painoindeksillä) ja kuinka monella tavalla negatiivisesti paino vaikuttaa muhun.
Aion laihduttaa huolimatta poikaystävän mielipiteestä mutta en voi ymmärtää miksi hän on tuota mieltä, ja vähän pahoitin mieleni.
Poikaystäväni on hoikka ja urheilee paljon ja syö ihan terveellisesti eli kyse ei ole ainakaan siitä, että hän kokisi mun vaativan häneltä jotain muutosta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä susta ei vaan näe kuinka ylipainoinen olet? Jos rasvat ovat oikeissa kohdissa, helposti ihmiset luulevat että tyyliin 10kg laihdutus riittäisi.

Vierailija
22/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en tajua miks hoikka urheileva mies haluaa läskin ämmän itselleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:42"]Hyi en tajua miks hoikka urheileva mies haluaa läskin ämmän itselleen
[/quote]
Mun mies omaa hoikan urheilullisen vartalon, rasvaprosentti 11. Itse olen nättikasvoinen 162cm pitkä ja painan 74kg, eli olen pulska mutten sumopainija. Silti mies rakastas mua. Syön terveellisesti ja olen laihduttanutkin, pitäisi taas löytää motivaatio.

Vierailija
24/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:42"]Hyi en tajua miks hoikka urheileva mies haluaa läskin ämmän itselleen
[/quote]
Mun mies omaa hoikan urheilullisen vartalon, rasvaprosentti 11. Itse olen nättikasvoinen 162cm pitkä ja painan 74kg, eli olen pulska mutten sumopainija. Silti mies rakastas mua. Syön terveellisesti ja olen laihduttanutkin, pitäisi taas löytää motivaatio.
[/quote]

Voi että kun kiinnosti :) oot kaiken lisäks lyhyt niin näytät ihan plussapallolta

Vierailija
25/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 163cm ja 94kg eli 25 kg ei vielä saa edes normipainoon
T. Ap :(

Vierailija
26/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:59"]No minä olen 163cm ja 94kg eli 25 kg ei vielä saa edes normipainoon
T. Ap :(
[/quote]
Pointti on se, että asetat ensimmäiseksi tavoitteeksi saada 5kg pois. Seuraavaksi 10kg jne. Jos ensimmäinen tavoitteesi on 25kg, niin sä väsyt yrittämiseen ennen kuin olet edes alkanut laihtua, sillä tavoite tuntuu olevan valovuosien päässä. Tsemppiä!

Vierailija
27/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:42"]Hyi en tajua miks hoikka urheileva mies haluaa läskin ämmän itselleen
[/quote]
[/quote]

Voi että kun kiinnosti :) oot kaiken lisäks lyhyt niin näytät ihan plussapallolta
[/quote]

Mistä näitä idiootteja kommentoijia sikiää?

Vierailija
28/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain arvailla, mutta toisen noin iso muutos väistämättä muuttaa parisuhteen dynamiikkaa, ja miestä varmaan pelottaa juuri että muutut, hänen asemansa muuttuu, sinun itsetuntosi muuttuu, ns. markkina-arvosi muuttuu. Hänen oma itsetuntonsa ei liene kummoinen kun sinua pitää estää muuttumasta sen sijaan että tukisi sinua.

Onko miehellä huono itsetunto? Ehkä hänen itsetuntonsa lepää sen päällä että on ainakin parempi/komeampi/terveempi kuin sinä?

Vierailija
29/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:42"]Hyi en tajua miks hoikka urheileva mies haluaa läskin ämmän itselleen
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Mistä näitä idiootteja kommentoijia sikiää?
[/quote]
Plussapalloko se asiaa ruudun toiselta puolelta tiedustelee? :)

Vierailija
30/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:04"]

Voin vain arvailla, mutta toisen noin iso muutos väistämättä muuttaa parisuhteen dynamiikkaa, ja miestä varmaan pelottaa juuri että muutut, hänen asemansa muuttuu, sinun itsetuntosi muuttuu, ns. markkina-arvosi muuttuu. Hänen oma itsetuntonsa ei liene kummoinen kun sinua pitää estää muuttumasta sen sijaan että tukisi sinua.

Onko miehellä huono itsetunto? Ehkä hänen itsetuntonsa lepää sen päällä että on ainakin parempi/komeampi/terveempi kuin sinä?

[/quote]

Tämä on todennäköinen syy. Todella surullista, ettei poikaystävä halua sinun tavoittelevan terveellisempää elämää ja energisempää olemusta. Onko hän muuten kontrolloiva persoona?

Vierailija
31/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:04"]

[/quote]

Tämä on todennäköinen syy. Todella surullista, ettei poikaystävä halua sinun tavoittelevan terveellisempää elämää ja energisempää olemusta. Onko hän muuten kontrolloiva persoona?

Vierailija
32/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaisin että luultavimmin mies pelkää että itsevarmuutesi kasvaa laihtumisen myötä, alat saada enemmän huomiota muilta ja alat vaatia häneltäkin enemmän suhteessa.

Toki on pieni mahdollisuus myös, että miehesi kuuluu pulleammista erityisesti tykkääviin, tai että hän oikeasti kuvittelee että jo 25 kilon pudotus jättää  ihosi pahasti roikkuvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi