Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

agressiivinen humalassa

Vierailija
24.09.2015 |

Mies ei suostu siihen että käyn ilman häntä baarissa, mutta liian usein se menee siihen, että hän sekoaa. Käy haastamaan riitaa, haukkumaan minua. Olenkin usein "vahingossa" kadottanut hänet baarissa, koska en jaksa. Riidan aiheet ovat täysin tuulesta temmattuja, eivätkä pakosti liity mihinkään järkevään.
Oikea ongelma onkin sen jälkeen kun päästään kotiin, ellei hän sammu samantien. Hän saattaa vääntää käsiäni/ jalkojani niin, että kiljun kivusta, hän on heittänyt minut pariin otteeseen ulos ja nimenomaan heittänyt, viimeksi minulla oli vain alusvaatteet päällä ja hän heitti minut betoni portaisiin ja päästi sisään vasta parinkymmenen minuutin päästä. Hän ei koskaan lyö, mutta yleensä olen täynnä mustelmia ja ruhjeita tällaisen tapahtuman jälkeen. Aamulla hän katuu tekojaan itkee ja on aivan maassa, enkä minä ole saanut häntä jätettyä.. Olisikohan tähän mitään ratkaisua? Miten saisin tämän loppumaan ennenkuin ehkä käy huonommin? Rakastan miestäni ja tykkään käydä ystävien kanssa juhlimassa, mutta en pääse ilman miestäni...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
2/2 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla