Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikaystävä ei halua että laihdutan?

Vierailija
24.09.2015 |

Oon ihan reilusti ylipainoinen ja nyt vihdoin sellainen olo ja elämäntilanne, että haluan päästä lopullisesti näistä kiloista eroon ja muuttaa elämäntapani pysyvästi. Poikaystävälle olen kertonut asiasta ja että aion laihduttaa 25kg. Ensiksi hän sanoi että, se on aivan liikaa ja toiseksi, että hänen mielestään mun ei kannattaisi alkaa laihduttaa. Hän ei tunnu ymmärtävän että oon oikeasti vaikeasti ylipainoinen (painoindeksillä) ja kuinka monella tavalla negatiivisesti paino vaikuttaa muhun.
Aion laihduttaa huolimatta poikaystävän mielipiteestä mutta en voi ymmärtää miksi hän on tuota mieltä, ja vähän pahoitin mieleni.
Poikaystäväni on hoikka ja urheilee paljon ja syö ihan terveellisesti eli kyse ei ole ainakaan siitä, että hän kokisi mun vaativan häneltä jotain muutosta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:04"]Voin vain arvailla, mutta toisen noin iso muutos väistämättä muuttaa parisuhteen dynamiikkaa, ja miestä varmaan pelottaa juuri että muutut, hänen asemansa muuttuu, sinun itsetuntosi muuttuu, ns. markkina-arvosi muuttuu. Hänen oma itsetuntonsa ei liene kummoinen kun sinua pitää estää muuttumasta sen sijaan että tukisi sinua.

Onko miehellä huono itsetunto? Ehkä hänen itsetuntonsa lepää sen päällä että on ainakin parempi/komeampi/terveempi kuin sinä?
[/quote

Poikaystäväni itsetunto on käsittääkseni ihan hyvä tai normaali. En tiedä voisiko olla että hän sitten kuitenkin kokee tosiaan jotain paremmuutta siitä että on meistä se normaalipainoinen ja hyväkroppainen? Olen monen mukaan tosi kaunis kasvoistani ja aiemmin ollessani hoikka miehet olivat tosi kiinnostuneita. Se ei tietenkään ole syy siihen miksi haluan nyt laihduttaa vaan että haluan päästä elämäni kuntoon, pysyä terveenä ja hyväkuntoisena ja olla energisempi ja tyytyväinen ulkonäkööni ja vartaloon.
T. Ap

Vierailija
2/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:26"]Hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet
[/quote]
Ei kyllä jos estää laihduttamisen... ei hyväksy hoikempaa puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:04"]

Voin vain arvailla, mutta toisen noin iso muutos väistämättä muuttaa parisuhteen dynamiikkaa, ja miestä varmaan pelottaa juuri että muutut, hänen asemansa muuttuu, sinun itsetuntosi muuttuu, ns. markkina-arvosi muuttuu. Hänen oma itsetuntonsa ei liene kummoinen kun sinua pitää estää muuttumasta sen sijaan että tukisi sinua.

Onko miehellä huono itsetunto? Ehkä hänen itsetuntonsa lepää sen päällä että on ainakin parempi/komeampi/terveempi kuin sinä?

[/quote]

Tämä on todennäköinen syy. Todella surullista, ettei poikaystävä halua sinun tavoittelevan terveellisempää elämää ja energisempää olemusta. Onko hän muuten kontrolloiva persoona?
[/quote]
On hän jossain määrin kontrolloiva, tykkää päättää asioista ja ottaa ohjat esim. Makuuhuoneessa. Vai mitä tarkoitit? :) kyllä hän kannustaa mua välillä lenkille tms mutta sanoo aina, että tykkää musta sellaisena kuin olen ja että mun pitäis nauttia elämästä eikä stressata kiloja..
Ap

Vierailija
4/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on feederi :)

Vierailija
5/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:56"]Mies on feederi :)
[/quote]

Minun ex paljastui feederiksi ja suhde loppui kun laihdutin. No parempi niin näin jälkeen päin ajatellen.

Vierailija
6/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin yhestä pojasta lihavana ja nyt laihana se ei oo enää yhtä hyvän näköinen.

Vierailija
7/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on enempi valtaa jos on parempi ulkonäössä kuin sinä. Noin suuri ylipaino väistämättä vaikuttaa negatiivisesti ulkonäköösi

Vierailija
8/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pelkää, että halusi laihduttaa ei johdukaan sinusta, tai edes hänestä, vaan jostakin toisesta miehestä. Mustis.

Vierailija
9/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan muuta ruokavaliota ja ala liikkumaan enemmän? Miksi pitää ruveta laihduttamaan, kun voi muuten vaan opetella terveelliset elämäntavat? Varmasti paino tippuu, kun elät terveellisesti. Poikaystäväsi varmaan pelkää sun alkavan pussikeittodietille mikä on kaukana terveellisistä elämäntavoista ja että kiellät itseltäsi nauttia hyvästä ruoasta. Terveellinen ja monipuolinen ruoka on hyvää. Eikä tietysti pidä unohtaa herkutella, mutta kohtuudella!

Vierailija
10/32 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:42"]

Hyi en tajua miks hoikka urheileva mies haluaa läskin ämmän itselleen

[/quote]Läski ämmä voi olla ihana ihminen. Silti en kysyisi miehen mielipidettä, jos haluaisin elää terveenä. Tiedän pari tapausta, että mies lihottaa vaimoaan, että tämä pysyisi kotona eikä kukaan muu mies muka haluaisi häntä.

Vierailija
11/32 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on aika kärttyinen laihduttaessaan ja ap:n painonpudotukseen menee helposti yli vuosi. Ehkä miehesi pelkää leppoisen luonteesi muuttuvan?

Vierailija
12/32 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:42"]

Moni on aika kärttyinen laihduttaessaan ja ap:n painonpudotukseen menee helposti yli vuosi. Ehkä miehesi pelkää leppoisen luonteesi muuttuvan?

[/quote]

Pyh ja pah. 

Laihduttaminen on helppoa ja elämäntaparemontin myötä mieli kirkastuu, itsetunto vahvistuu, fyysinen olotila on huipussaan ja kokonaisuudessaan elämänlaatu kohenee mitä tiukemmaksi kroppa muuttuu. Sairasta se on jos ei halua hyvinvointia omalle rakkaalleen.

Vierailija
13/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on epävarma itsestään, ajattelee, että vaihdat miestä hoikkana? Tai pelkää, että muutut myös sisäisesti? Tai haluaa vaan käyttää valtaa ja määrätä elämästäsi?

Vierailija
14/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet

Vierailija
15/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:26"]Hän on epävarma itsestään, ajattelee, että vaihdat miestä hoikkana? Tai pelkää, että muutut myös sisäisesti? Tai haluaa vaan käyttää valtaa ja määrätä elämästäsi?
[/quote]
Tässä on monta hyvää syytä. Veikkaisin ensimmäistä todennäköiseksi. Mies tietää että hoikkana markkina-arvosi nousee ja saat enemmän huomiota miehiltä.

Vierailija
16/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa, että pysyt sairaana.

Vierailija
17/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pulskista, sellaisiakin miehiä on.

Vierailija
18/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo sun pudotustavoite aikamoinen, voit menettää motivaatiosi jos et osaa arvostaa pienempiäkin saavutuksia.

Vierailija
19/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:37"]Tykkää pulskista, sellaisiakin miehiä on.
[/quote]
Miehet tykkää laihoista ei läskeistä...

Vierailija
20/32 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nähnyt kuvia rajusti laihtuneista ihmisistä, joilla nahka alkaa roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan